پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان، دبیرستان های نمونه دولتی و نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز، پایه هفتم

بچه ها سلااام دوباره، عرض به خدمت تون که تعدادی از دوستانم باهام تماس گرفتن و در خصوص ثبت نام پایه هفتم دبیرستان های نمونه دولتی دوره اول متوسطه سال تحصیلی 96-95 پرسیدن و اما حضور این عزیزان و سایر دوستانی که این سئوال براشون مطرح هستش میگم که همونطور که تو پُستای قبلی هم توضیح دادم، به منظور ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی پایه هفتم دبیرستان های نمونه دولتی دوره اول متوسطه سال تحصیلی 96-95 میبایست از طریق لینک اولی زیر، وارد سامانه بشین و سپس اقدام بکنین به گرفتن کارت ورود به جلسه و یا دریافت هر گونه اطلاعاتی که نیاز دارین. و ضمناً نتایج آزمون ورودی پایه هفتم متوسطه دوره اول دبیرستان ماندگار البرز مربوط به سال تحصیلی 96-95 رو هم میتونین از لینک بعدیش ورود نمایید و در آخر هم به منظور دریافت کارت آزمون ورودی مدارس تیزهوشان یا مدارس استعدادهای درخشان (همون علامه حلی ها) میتونین کارت ورود به جلسه آزمون رو از سامانه و از طریق لینک آخری دریافت کنین. عزت همگی زیاد.

 

 

ورود به سامانه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های نمونه دولتی پایه هفتم دوره اول متوسطه سال تحصیلی 96-95


 


ورود به سامانه نتایج آزمون ورودی پایه هفتم متوسطه دوره اول دبیرستان ماندگار البرز مربوط به سال تحصیلی 96-95


            


ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان یا تیزهوشان پایه هفتم دبیرستان


 


یادآوری میکنم که به منظور ورود به سامانه ثبت نام اداره کل آموزش پرورش شهر تهران هم میتونین از طریق لینک زیر اقدام نمایید.



ورود به سامانه ثبت نام اداره کل آموزش پرورش شهر تهران



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.