پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

امروز سه شنبه هجدهم فروردین 94

خدایا

مهربان من چه لحظه هایی که در زندگی ، تو را گم کردم اما تو همیشه کنارم بودی

چه دقیقه ها که حضورت را فراموش کردم ، اما تو فراموشم نکردی

چه ساعت هایی که غرق در شادی و غرور تو را که پشت همه موفقیت هایم پنهان شده بودی از یاد بردم اما تو همیشه به یادم بودی ...

پس امروز هم خداوندا با نام تو روزم را آغاز میکنم در این روز به من برکت ببخش و کمکم کن تا زیباترین روز را داشته باشم .

روزی که با یاد تو باشد سراسر شادی است ، سراسر عشق است و مهریانی ..  

امروز دو نعمت سلامتی وشادی را از من دریغ مکن .

خوب من ، آنچنان شاد باشم که لبخند از روی لبم دور نشود و آنچنان موفق که تا پایان روز راضی باشم. **آمین** 

 

سلام به همگی! صبح سه شنبه تون خوش و خرم!  

خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ کیفتون کوکه ایشالا؟

تو سال جدید کمترین آرزوم براتون اینه که هرگز با چشمان مهربونتون ، نامهربانیهای روزگار را نبینید.

بالاترین خواسته ام براتون اینه که حاجت دلتون با حکمت خدا یکی باشه.

زندگی ساختنی است نه گذراندنی ، بمانید برای ساختن ، نسازین برای ماندن .

فاصله بین مشکل و حل آن یک زانو زدنه اما نه در برابر مشکل ، بلکه در برابر خدا.

هیچ چیز شما رو ناراحت نکنه و فقط شادیها شما رو احاطه کنه .

دوستانتون عاشقتون باشند و لطف خدا همیشه با شما باشه.

  

ضمنا روز ۱۸ فروردین هفدهمین سالگرد درگذشت کاپیتان اسبق و محبوب و مردمی فوتبال ایران سیروس قایقران هست.  روحش شاد و یادش گرامی

نظرات 2 + ارسال نظر
522 یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 08:12

برادر
تو این تقویمی که کنار وبلاگتونه اون روزایی که با رنگ قرمز مشخص شده تعطیلن؟ یا اینکه نشون دهنده روز های طی شده هستن؟

522 یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 10:32

وبلاگتون عالیه فقط یه کم وقتشو بیشتر کنین

دوست من شما بفرمایین چطور وقتش رو زیادت کنم همین کار رو میکنم فقط راهش رو یادم بدین 523

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.