پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

سه شنبه ۲۸ بهمن 1393

ای خدای مهربان! امروز سه شنبه را با نام زیبای تو آغاز می کنم که نام تو بهترین آغاز است و تو را سوگندت می دهم به حق بالهای کبوترانی که هیچ گاه اسیر قفس نبوده اند و به حق صدای شکفتن گلها در سحر و آنان که دوستشان میداری که امروز ...  

سه حاجت مرا برآور و سه نعمت به من ارزانی بخش: سلامتی ، شادی و موفقیت 

و من می دانم این ها را به من عطا خواهی کرد و تو مهربانتر از آن هستی که می پندارم.  

سلااااااام بجه ها ، صبح همگی به خیر و خوشی. 

خوب هستید؟ سلامتید؟ چه خبرها؟ 

اوضاع احوال زندگیتون بر وفق مرادتون هست !؟ 

بچه ها میگما روزهای سه شنبه یه جوری نیست ؟! همش فک میکنم سه شنبه که میشه کمر هفته شکسته! و افتادیم تو سرازیری نه اینطور نیس!؟    وااااااای که چقدر حال میده! 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.