پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

صبح روز دوشنبه تون خوش و خرم!!

سلااااام به همگی! صبح روز دوشنبه تون خوش و خرم!! امروز دوشنبه ۲۸ دی  شمسی ۱۳۹۴ و الإثنین ٧ ربیع الثانی ١٤٣٧ قمری و  Monday هجدهم January میلادی سال2016 از برج فلکی: جدی هست. عاقا امروز یه مهمون داشتم که مثه من ساعت پنج صبح از خواب بیدار شده و نظافت کرده و مسواک زده و دهنش رو خوش بو کرده و تیپ زده اومده سرکارم!!! نه اینکه به برکت آلودگی هوا امروز و فردا تعطیلشون کردن گیر داده بود بیاد محل کار من! فک کرده اینجا من آپولو هوا میکنم. ازش میپرسم بزرگ شی دوس داری چه کاره شی؟ میگه میخوام برم اداره و بعدازظهرها هم برم دره مغازه! خخخخخخخخ! واقعاً که! خلاصه امروز یه کم مامان شدم براش و بهش صبحونه دادم!! راستی فردا هم که ولادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام هست. حضرت امام حسن عسگری علیه السلام در سال 232 و در مدینه طیبه چشم به دنیا گشود. درباره روز ولادت حضرت اختلاف هست؛ برخی مورخین جمعه هشتم ماه ربیع الثانی و برخی دوشنبه چهارم و برخی دهم همین ماه را روز تولد آن حضرت دانسته اند. مادر والا گهرش سوسن یا سلیل زنی لایق و صاحب فضیلت و در پرورش فرزند نهایت مراقبت را داشت تا حجت حق را آن چنان که شایسته است پرورش دهد.  این زن پرهیزگار در سفری که امام عسکری(ع) به سامرا کرد همراه امام بود و در سامرا از دنیا رحلت کرد. کنیه آن حضرت ابامحمد بود. فرا رسیدن سال روز میلاد بابرکت یازدهمین حلقه­ سلسله­ ولایت و امامت و هدایت، و سیزدهمین میراث­دار قافله­ عصمت، حضرت امام حسن عسکری علیه السلام بر تمامی مسلمانان و شیعیان مبارک باد.

بازم تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا


سلااااام به همگی!!  صبح روز آلوده یکشنبه تون به خیر و شادی ایشالا!!! بازم تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا! به استناد خبر درج شده در خبرگزاری فارس، مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی شهر تهران و نواحی یک،2 و کهریزک و شهرستان ری دوشنبه و سه شنبه بعلت آلودگی هوا تعطیل اعلام شد و همچنین تاخیر 2ساعته شروع به کار ادارات تهران و ری (غیراز مراکز درمانی و بانکها) در روز سه شنبه و نیز  طرح زوج و فرد از درب منزل روز دوشنبه و تعطیلی ورزش در فضای باز از مصوبات کمیته مواقع اضطرار آلودگی هواست.
بچه از باباش میپرسه بابا ما چند خط زیر خط فقریم؟  باباش میگه اگه یارانه مونم قطع کنن میریم صفحه بعد! اینم واسه روحیه بود، مثلاً بگیم ما بی تفاوتیم و اینجور خبرا ما رو تضعیف نمیکنه!!!!!!!

و اینم یه تصویر مستند از از هوای امروز تهران که از اتاقم واقع تو طبقه پنجم ساختمونی تو محدوده خیابون کریم خان و قرنی گرفتم!

یه دیالوگ!!


اِدوارد: میدونی فرق بین درد و رنج چیه؟

آنا: چه فرقی میکنه؟ وقتی دوتاشون بَدَن...
اِدوارد: وقتایی که باهات حرف میزنم و حواست پیش یکی دیگه س، این میشه رنج!
آنا: خب درد چیه اونوقت؟
اِدوارد : که با این حال، باز دوستت دارم!


"سقوط عقابها"    - رابرت کیوساکیر




یه نکته توی این عکس هست!!!

سلاااااام بچه ها!! صبح همگی به خیر و شادی!! امروز دوشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۴ و ۳۰ ربیع الاول ۱۴۳۷  و  ۱۱ ژانویه ۲۰۱۶ میلادی هست.  صبح یعنى صراحت ابراز عشق، به اونهاییکه دوستشون داریم، امروز همه را دوست می دارم و همه رو می بخشم و ترسها را بیرون می ریزم و خدا را صدا میزنم. حضرت امام صادق علیه السلام میفرماید لقمان به فرزندش گفت  حسود را سه نشانه است: پشت سر غیبت مى ‏کند، روبه رو تملّق مى ‏گوید و از گرفتارى دیگران شاد مى ‏شود.    خصال ص‏121

یه نکته ای توی این عکس هست اگه گفتین چیه؟؟!!!


آغاز میکنم روزم رو با نام خداوندی که از شدت حضور نا پیداست

سلام به همگی و صبح زیباتون به خیر و شادی ایشالا!!  امروز یکشنبه ۲۰ دی سال ۱۳۹۴ شمسی و ۲۹ ربیع الاول سال ۱۴۳۷ قمری و ۱۰ ژانویه سال ۲۰۱۶  سال میلادی هستش!  آغاز میکنم روزم رو با نام خداوندی که از شدت حضور نا پیداست. حضرت امام على علیه السلام میفرماید بنده به سبب بى‏ صبرى، خودش رو از روزىِ حلال محروم مى ‏کند و بیشتر از روزى مقدّر هم نصیبش نمى‏ شود.     شرح نهج البلاغه(ابن ابی الحدید) ج3، ص 160.

به نقل از خبرآنلاین مدارس  مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه  مناطق فیروزکوه، دماوند و رودهن  امروز 20 دی  به علت بارش برف تعطیل شده.

مردی به خانوم میگه ماه من می شی؟  زن میگه اون وقت دستت به من نمی رسه! مرد میگه حالا میگی چیکار کنم؟ زن میگه ماهی ات می شم! مرد با خوشحالی گفتش چه عالی! داشتن ماهی چه کیفی داره! زن گفت حالا که ماهی ات شدم، اجازه بده کمی شنا کنم. ماهی به شنا زنده هست! مرد گفتش کجا می خوای شنا کنی؟ زن گفت چشمان زلالت، جون می ده برا شنا کردن! مرد گفت راست می گی؟ چگونه؟ زن گفت تو فقط اجازه اش رو بده شنا کردن با من! مرد قبول کردش و گفتش باشه! ولی زیاد از ساحل دور نشو! می ترسم غرق شی! زن به شکل ماهی درومد و به داخل چشم مرد شیرجه زد و شنا کنان وارد دل مرد شد و دید که ماهی های دیگه ای در اونجا مشغول شنا و جست و خیز هستن. زن دیگه معطل نکرد و شنا کنان برگشت و از چشم مرد بیرون پرید و به راه افتاد که بره. مرد پرسید چی شده ماهی من؟ کجا می ری؟ زن جواب داد می رم ماهت بشم! مرد گفت اون وقت دستم به تو نمی رسه! زن گفت همان بهتر که نرسه! مرد پرسید آخه چرا؟! زن گفت چراش رو از دلت بپرس! دل که نیست، حوضچه پرورش ماهیه!
 میگم حالا که تو این پُست از هر دری سخنی گفتم بد نیست یه اشاره هم بکنم به ترمینالها پروازی  فرودگاه مهرآباد و اینکه کدوم پرواز داخلی از کدوم ترمینال فرودگاه مهرآباد انجام میشه. شاید به درد دوستانی که میخوان بعد امتحانا یه سفر برن و خستگی ناشی از این مدت رو، به در کنن بخوره!!!
ترمینال1: زاگرس - کیش ایر
ترمینال2: ایران ایر - ایران ایرتور - آتا - معراج - نفت - قشم ایر
ترمینال4: اترک -  ماهان - تابان - آسمان - کاسپین


راه حل رد شدن از تو تونل!

دانش‌آموزای یه مدرسه با اتوبوس به اردو میرفتن و تو مسیر حرکت، اتوبوس به یک تونل نزدیک می‌شه که نرسیده به اون، تابلویی نصب بود که روش نوشته شده بود حداکثر ارتفاع سه متر. و ارتفاع اتوبوس هم سه متر بود ولی چون راننده قبلاً این مسیر را اومده بود با اطمینان وارد تونل می‌شه اما سقف اتوبوس به سقف تونل کشیده می‌شه و پس از به وجود آمده صدایی وحشتناک، در وسطای تونل توقف می‌کنه. پس از آروم شدن اوضاع، مسئولین مدرسه و راننده پیاده میشن و از دیدن این صحنه ناراحت می‌شن. پس از بررسی اوضاع مشخص می‌شه که یک لایه آسفالت جدید روی جاده کشیدن که باعث این اتفاق شده و همه به فکر چاره میوفتن؛ یکی میگه که آسفالت رو بکنن و یکی دیگه میگه که با ماشین سنگین دیگه ای بُکسُل کنن و غیره. اما هیچ کدوم چاره‌ساز نبود تا اینکه پسربچه‌ای از اتوبوس پیاده میشه میگه راه حل این مشکل رو من بلدم...


ادامه دارد...


به منظور مشاهده بقیه این پُست به ادامه مطلب مراجعه فرمایین!


  ادامه مطلب ...

نمره نقاشی

یه پسر کوچولو از مدرسه ش اومد خونه و دفتر نقاشیش رو پرت کرد رو زمین! بعد هم پرید بغل مامانش و زد زیر گریه! مادرش نوازشش کرد و بلند شد که بره و لباسش رو عوض کنه. مادرش دفتر رو برداشت و ورق زد و دید که نمره نقاشیش ده شده بود! پسرک، مادرش رو نقاشی کرده بود، ولی با یه چشم! و بجای چشم دومش دایره‌ای توپر و سیاه گذاشته بود! معلم هم دور اون، دایره‌ای قرمز کشیده بود و نوشته بود: «پسرم دقت کن!». فردای اون روز مادر سری به مدرسه زد. از مدیر پرسید: «می‌تونم معلم نقاشی پسرم رو ببینم؟» و مدیر هم با لبخند گفت: «بله، لطفا منتظر باشید.». معلم جوان نقاشی وقتی وارد دفتر شد خشکش زد! مادر یک چشم بیشتر نداشت! معلم با صدائی لرزان گفت: «ببخشید، من نمی‌دونستم...، شرمنده‌ام.». مادر دستش رو به گرمی فشار داد و لبخندی زد و رفت. اون روز وقتی پسر کوچولو از مدرسه اومد با شادی دفترش رو به مادرش نشون داد و گفت: «معلم مون امروز نمره‌ام رو کرد بیست!» زیرش هم نوشته: «گلم، اشتباهی یه دندونه کم گذاشته بودم!»

جزوه های درس مبانی قوانین حقوقی در تجارت الکترونیکی استاد لمتر قلی پور

سلااااام به همگی! سه تا لینک دانلود فایلهای مربوط به درس مبانی قوانین حقوقی در تجارت الکترونیکی استاد لمتر قلی پور را آماده کردم که در زیر همین مطلب درجش میکنم. لازم هست بدونین اولین لینک، مربوط به فایل پی دی افی هست که خود استاد بعنوان جزوه این درس داده! لینک دوم هم مربوط به سئوالاییه که تو جلسه آخر داده و گفتن که سئوالا از همینا طرح میشه البته سئوالا رو کلی طرح کرده و تقریباً بیشتر جزوه رو شامل میشه و منم پاسخ رو تهیه کردم و به صورت تایپی زیر سئوالا قرار دادم ! لینک سوم هم مربوط میشه به فایل جزوه هایی که استاد در طول ترم ارائه داده و همه شونو من تایپ کردم و در غالب فایل پی دی اف گذاشتمش اینجا! ایشالا که همگی با موفقیت از این آزمون خارج شیم.

1 -  به منظور دانلود جزوه درس مبانی قوانین حقوقی خود استاد اینجا کلیک کنین

 

2 -  به منظور دانلود سئوال و پاسخ موارد مهم مبانی قوانین حقوقی اینجا کلیک کنین

 

3 -  به منظور دانلود جزوه کامل درس مبانی قوانین حقوقی در تجارت الکترونیکی استاد لمتر قلی پور اینجا کلیک کنین

 

بدون شرح!!!

http://s6.picofile.com/file/8230668742/khodetbash.jpg


سلاااام! همونطور که در جریانین فصل امتحانا فرا رسیده! همین تازگی ها یه اتفاقی افتاد  برام که خیلی شوکه شدم! نزدیک بود آبروم بره!!! اتفاقه که غافلگیرم کرد از این قراره: سر کلاس بغلی نشسته بودم و چند نفری هم دور و برم بودن! اینجوری بگم که به یکی از دوستام (همه میگن بهترین دوستمه)، بعد یه کش و قوص تصمیم گرفتم و بهش نزدیک شدم یه لحظه دیدم داد و فریاد زد و بهم گفتش که دست بهم بزنی جیغ می کشم!!!!! اصلاً توقع نداشتم چنین چیزی رو!!!

با عرض پوش از همگی به خاطر مسائل حیثیتی بقیه شو نمیشه اینجا اونم تو صفحه اول، بخونین و به منظور خوندن بقیه این پست میبایست به ادامه مطلب مراجعه کنین!! البته میخواستم سانسورش کنم و یا رمز عبور براش بذارم اما گفتم که شاید شما هم بشناسینش و این موضوع برا شما هم اتفاق بیوفته لذا تصمیم گرفتم که همین جا درجش کنم که شاید پیشگیری شه از اتفاقای بد و کمک حالمون بشه، چون  با توجه به شناختی که از این بابا پیدا کردم احتمالاً خیلیامون درگیرش میشیم!
ادامه مطلب ...

دخترانگی !!

سلااااام دوباره به همگیتون!!! تو لابه لای ایمیلام به نوشته ای برخوردم که خیلی قشنگ بود!! منبعش رو نوشته بود که از خانم تهمینه میلانی هست، البته من شک دارم منبع درست باشه یا نه اما این، چیزی از زیبایی نوشته کَم نمیکنه! گذاشتمش که شما هم بخونینش!!!


به مردی دل ببند که از علاقه اش به خودت مطمئنی!

قانون رابطه ها این است که مرد باید عاشق تر باشد!

مرد است که باید برای داشتنت تلاش کند!

مرد است که باید پُر باشد از نیاز به تو!!

مرد است که باید بجنگد!!

تو چرا نشسته ای کنج اتاق و زانوهات را بغل گرفته ای و اشک میریزی و روزهایت را آتیش میزنی؟

چند سالت است مگر؟!

اینکه مینویسی خسته شده ای!

اینکه مینویسی دیگر کشش نداری!

این فاجعه هست، فاجعه!!!

این روزهایت بهترین روزهای تو هستند!

حالاست که باید بخندی!

حالاست که باید رها باشی و آزاد!

حالاست که باید دخترانگی کنی!

نه اینکه همه را خط بزنی و بشینی کنج اتاق و دیوارهاش را خراش بدی و زار بزنی برای نداشتن مردی که حواسش هم به تو نیست!

برگرد دختر!!!

برگرد به زندگی!!!! (!)  

 

امروز چهارشنبه نهم دی94 و سی دسامبر2015!!

سلام بچه ها! صبح تون بخیر و شادی ایشالا. به به! عجب هفته بود این هفته!  امروز یه جورایی حکم اول هفته رو داره، نه؟! از اون طرفم بازم داریم میرسیم به پنجشنبه و عشق و حال آخر هفته!!! صبح که داشتم میومدم سر کار به این فکر میکردم که ای کاش همیشه یه روز در میون میومدیم سرکار!  خیلی حال میداد! شنبه که داره میاد امتحان درس امنیت در تجارت الکترونیکی استاد کنعانیه، تو پستای قبلی جزوه کامل و موارد مهمی که از اونا سئوال میاد رو تو با فایل پی دی اف تقدیم حضورتون کرده بودم اما تعدادی از دوستان درخواست کردن که فایل Word جزوه ش رو هم بذارم اینجا. لذا لینک دانلو فایل وردش رو هم برا ادن دسته از دوستان میذارم و امیدوارم که به دردشون بخوره!!


دانلود جزوه درس امنیت در تجارت الکترونیکی استاد محمدحسین کنعانی تا تاریخ 940922



به منظور دانلود جزوه Word امنیت استاد کنعانی همین جا کلیک کنین!



فروش سیستم کامپیوتر نو با قطعات آکبند!

سلاااام خدمت همگی! یه سیستم برا یکی از دوستام جمع کردم با مشخصات زیر:

Motherboard Asus
CPU + Fan Intel® G1840
Ram 2Gb DDR3
Hard Disk 320GB SATA
DVD R/RW
Case
Power Tesco 570W
Keyboard & Mouse FARASSOO
Speaker FARASSOO
Monitor LED 19" LG

و اسمبل ، نصب ویندوز ، ارسال قطعه ، ارسال سیستم به محل مشتری. حدس میزنین چقدر برام تموم شد؟ و چقدر با ایشون حساب کردم؟؟؟!!! خودش گفته بود یه سیستم برام جمع کن کامل باشه و همه چیز داشته باشه و از نهصدوپنجاه هم تجاوز نکنه. فقط بگم تموم اینکارا از ب بسمه اله تا نون والضالین روی هم سه چهار ساعت طول کشید یعنی از زمان سفارشش تا زمان تحویل به او. همه قطعات هم با گارانتی اصلی تهیه شد.

آغاز هفته‏ وحدت و ولادت رسول خاتم، پیامبر اکرم(ص) و میلاد پیامبر صلح و رحمت، حضرت عیسی مسیح(ع) مبارک!!!

سلااااااااام دوستان، صبح شنبه تون بخیر و شادی. مثل همیشه یه هفته ی شاد و پر از سلامتی براتون از خدا میخوام. ایشالا که همگی مون یه هفته ی خیلی خوب در پیش داشته باشیم. به به! عجب هفته ایه این هفته! سه شنبه این هفته یه تعطیلی توپ اونم به خاطر میلاد حضرت محمد(ص) و همچنین میلاد حضرت امام جعفر صادق(ع) داریم! امیدوارم کل هفته براتون خوب و خوش سپری بشه و تعطیلاتش هم حسابی بهتون خوش بگذره!! روز پنجشنبه که گذشت یعنی سوم دیماه94 برابر بود با 12 ربیع الاول که مصادف بود با  1- ولادت رسول خاتم، پیامبر اکرم(ص) بنابر قول اهل سُنَّت (سال عام الفیل) و    2- آغاز هفته‏ وحدت. به همین مناسبت آغاز هفته وحدت و  میلاد خجسته اسوه حسنه، خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین خجسته زاد روز سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق(ع)  را به امام عصر حضرت مهدی(عج) و همه مسلمین جهان و شیعیان مکتب جعفری تبریک و  تهنیت میگم. باشد که از پیروان واقعی شون باشیم.

ضمناً روز جمعه چهارم دیماه94 یعنی دیروز نیز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) بود به همین مناسبت میلاد خجسته پیامبر صلح و رحمت، حضرت عیسی مسیح(ع) را به موحدان پاکدامن و هموطنان مسیحیم و نیز پیشاپیش آغاز سال 2016 میلادی که روز جمعه آینده یازدهم دیماه هستش رو به تموم مسیحیان جهان تبریک میگم. فک کنم سال بعد میلاد حضرت محمد(ص) و میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) خیلی بهم نزدیک باشه!!

عاقا با توجه به درخواست تعدادی از دوستان فرم خام کارورزی2 با فرمت PDF رو به منظور بهره برداری لینک دانلودش رو زیر همین مطلب میذارم. این فایل مناسب دوستانیه که قصد تایپ کردن گزارش کارورزی رو ندارن و میخوان با خودکار قسمتای مربوطه رو پر کنن و وقتی فایل  Word  فرم کارورزی رو میخوان کار کنن فونتاش بهم میریزه و کادراش جابه جا میشه.


 

 

به منظور دانلود فرم خام کارورزی2 با فرمت PDF همین جا کلیک کنین!

 

 

مکالمه رایگان همراه اول!!

سلاااام به همگی!!   همراه اول یه طرحی رو داره که با اجرای اون طرح میتونین  10  دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه که تلفن ثابت هم جزو درون شبکه همراه اول به حساب میاد را دریافت کنین! و این طرح مال خود همراه اوله! فقط وقتی سامانه رو فعال سازی میکنین به مدت 10 روز به جای صدای بوق برای خط شما آوای انتظار تبلیغاتی خود همراه اول پخش میشه!!! و اعتبارش 10 روز بعد از فعال سازی سامانه هست و  مهلت استفاده از سامانه فعلا نامحدود  هستش. برای دریافت 10 دقیقه مکالمه رایگان همراه اول از دو طریق میتونین فعالسازی رو انجام بدین، روش اول اینه که مراحل زیر را به دقت انجام بدین:

1 - کد #6970* را شماره گیری کنین.

2 - با استفاده از راهنمای سامانه فعال سازی را انجام بدین.


روش دو هم به این صورته که مستقیم کد #1*6970* را شماره گیری کنین.


نکته: برای غیر فعال سازی نیز دوباره کد #6970* را شماره گیری کنین و با استفاده از راهنمای سامانه غیر فعالش کنید.