پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

جزوه های درس مبانی قوانین حقوقی در تجارت الکترونیکی استاد لمتر قلی پور

سلااااام به همگی! سه تا لینک دانلود فایلهای مربوط به درس مبانی قوانین حقوقی در تجارت الکترونیکی استاد لمتر قلی پور را آماده کردم که در زیر همین مطلب درجش میکنم. لازم هست بدونین اولین لینک، مربوط به فایل پی دی افی هست که خود استاد بعنوان جزوه این درس داده! لینک دوم هم مربوط به سئوالاییه که تو جلسه آخر داده و گفتن که سئوالا از همینا طرح میشه البته سئوالا رو کلی طرح کرده و تقریباً بیشتر جزوه رو شامل میشه و منم پاسخ رو تهیه کردم و به صورت تایپی زیر سئوالا قرار دادم ! لینک سوم هم مربوط میشه به فایل جزوه هایی که استاد در طول ترم ارائه داده و همه شونو من تایپ کردم و در غالب فایل پی دی اف گذاشتمش اینجا! ایشالا که همگی با موفقیت از این آزمون خارج شیم.

1 -  به منظور دانلود جزوه درس مبانی قوانین حقوقی خود استاد اینجا کلیک کنین

 

2 -  به منظور دانلود سئوال و پاسخ موارد مهم مبانی قوانین حقوقی اینجا کلیک کنین

 

3 -  به منظور دانلود جزوه کامل درس مبانی قوانین حقوقی در تجارت الکترونیکی استاد لمتر قلی پور اینجا کلیک کنین

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.