پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

درس طراحی سایت های تجارت الکترونیک استاد دارابی 940231

سلااااام به همگی! پنجشنبه شبتون به خیر و شادی! 

اول از همه بگم که چهارشنبه گفته بودم و میام خبر پیروزی تیم نفت رو دو بر صفر بهتون میدم که کمی بد قول شدم و بابت تاخیرم عذر خواهی می کنم! ولی مهم اینه که برد در ضمن اگه میدونستم یکی از پیش بینیم کم میشه میگفتم پنج صفر که چهارتا بزنیم به عربا!    حالا بریم سر اتفاقای امروز!

آقا امروز استاد دارابی سر ساعت 16:00 اومد و همون اول حضورغیاب کرد و مستقیم رفت سر ارائه تحقیق های بچه ها و خودشم اومد پشت سر من کنار آقای جوادی پر حرف نشست تا بچه هایی که ارائه دارن یکی کی بیان و شروع کنن. اول از همه سرکار خانم کشاورز که معلوم بود خیلی استرس داره و هم گروهی هاش دوقلوها یا خواهران مردانی (زهرا و فاطمه) بودند اومد و از رو خوند مثل اینکه داره اخبار میگه!! یعنی فقط جمله همکارم اخبار را دنبال میکند رو کم گفت و این تیکه آخرش رو هم ازش تعریف کنم و اینکه فک نکنین که ترور شخصیتش کردم و یه چیز خوبی هم در موردش گفته باشم و اون اینکه خداییش اگه از حق نگذریم فایل پاورپوینتش خیلی خوب بود و این موضوع از ضایع بودن ارائه ش کم نمیکنه!!!! و بعدش هم سرکار خانم مرضیه سربندی اومد که از همون اول پشت سریم همون آقای جوادی ...  (خودتون سه نقطه رو پر کنین!) کلی مسخره بازی درورد ارائه این خانم هم دست کمی از خانم کشاورز نداشت و سومین و آخرین نفر هم سرکار خانم محمدی بود که هم گروهیش خانم اسماعیلی بود که بد ارائه نداد و فک کنم نمره کامل رو بگیره و از ترسم هیچی راجع بهش نمیگم!!!! و فقط میشه گفت اگه فونت پاورپونتش رو 2Titr و سایزش رو هم بزرگتر در نظر میگرفت خیلی بهتر میشد!!! آخرش هم استاد کار داشت و درس نداد و رفت و البته گفت که هفته بعد درس میده و صلواتی خالی بند هم گفت که استاد بهش گفته که میخواد نمونه سئوال بده پس همه بیاین. راستی همون اول تحقیق ها عکس گرفتم که با سفارش اون خانم محترم مانتو و مقنعه آبیه که همون جلو نشسته و نمیدونم فامیلیشون چی هست و گفتن که چرا تو این کلاس عکس نمیگیری ، اقدام به گرفتن عکس کردم و برا همین چندتایی با کمک آقای فلاح عکس گرفتم و میذارمشون اینجا که ببینین و لذت ببرین و دستمزدم هم اگه دوس داشتین یه صلوات هم هدیه کنین به پدر بزرگوار و مرحومم لطفاً!. 

 

 

  

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!

 

به منظور مشاهده بقیه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنین!!! 

ادامه مطلب ...

زندگی یک سفر هست یا هدف ؟؟؟؟!!!

خانم باربارا دی آنجلس Dr. Barbara De Angelis در کتاب لحظه‌های ناب زندگی جمله جالبی به شرح ذیل بیان می‌کند :

اول دلم لک زده بود که بتونم دبیرستان را تموم کنم و به دانشگاه برم  ، بعدش دوست داشتم زودتر دانشگاه را تمام کنم و سر کار برم ، بعد دلم لک زده بود که ازدواج کنم و بچه‌ دار شم.

بعد همیشه منتظر بودم که بچه‌هام بزرگ شوند و به مدرسه بروند و من بتونم دوباره مشغول کار شوم. بعد آرزو داشتم که بازنشسته شوم و حالا دارم می‌میرم که یک دفعه متوجه شدم اصلاً یادم رفته بود زندگی کنم! شاد بودن و احساس خوشبختی را به اگرهایمان مربوط نکنیم زیرا اگرها پایان ناپذیرند و به یاد داشته باشیم زندگی یک سفر است و هدف نیست.

امروز چهار شنبه سی ام اردیبهشت94 و اول شعبان 1436 قمری!!!

سلااااااام به همگی!!!!   خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟  چه خبرها؟!!! اوضاع و احوال زندگیتون بر وفق مرادتون هست ایشالا!؟  صبح چهارشنبه تون خوش و خرم! 

به به عجب آخر هفته توپیه نه!!!!! تازه اینو اگه بشنوین که خیلی بیشتر خوش به حالمونه!!! امروز اول ماه شعبان سال 1436 هجری قمری! یعنی کلی عید توشه!! پس اصلاً چه ماه توپی!!!!  هوراااااااااااا!!!! . 

همین جوریش که من عاشق چهارشنبه ها بودم! امروزم که چهارشنبه ست و ماه شعبان هم فرا رسیده!!! پس منم بسی خوشحال هستم !!! خداییش مدیونین که فک کنین من الکی خوشم ها!!!!  ضمناً تا دیر نشده همین جا حلول ماه مبارک شعبان ، ماه رسول اعظم اسلام (صلی الله علیه و اله و سلم) و همچنین فرا رسیدن اعیاد فرخنده شعبانیه رو به تک تک شما دوستانم و همکلاسیهای گرامیم و همچنین تمامی مسلمانان سراسر جهان تبریک و شاد باش میگم. امیدوارم تو این ماه که ثواب روزه اش واجب شدن بهشت و یکی از بهترین اعمالش هم استغفار هست ، به حق مولدین همین ماه توفیق انجام همه این اعمال را داشته باشیم و بتونیم آمادگی لازم برای درک بهتر ماه مبارک رمضان رو پیدا کنیم و از تمامی شما دوستان عزیزم التماس دعا دارم.

از ته ته ته قلبم برای تک تک شما آرزوی سلامتی و دل خوش میکنم و همچنین آرزوی شانس و نمره خوب تو امتحانا که تو همین ماه برگزار میشه!!!   ایام به کام و  عیداتون هم پیشاپیش مبارک!!! 

 

راستی!!!  برد دیشب پرسپولیس مقابل الهلال عربستان رو هم به جامعه ورزشی به خصوص طرفداران اون تیم تبریک میگم! اما این رو هم بدونین چون بازی ملی حساب میشد و  استقلالی ها براش دعا کردن و همچنین با کمک داور و نیز یه عالمه شانس ، تونس بازی رو ببره و قبول کنین تو این دو بازی آخرش خیلی خرشانس بوده!!!  امیدوارم که تو بازی امشب هم که بازم در مقابل یه تیم عربستانیه بتونیم با برد شیرین بیرون بیاییم!!!!  مثلاً تو پست فردام بنویسم نفت ایران2 الاهلی عربستان صفر.  وای که چه حالی میده ها!!!! 

 

 

 

 

کلاس های درس امروز 940228 استاد فرناز خسرونیا !!!!!!

سلاااااام به همگی!!! 

امروز استاد فصل پنجم جزوه درس سیستم های ارتباط با مشتری که گردآوری شده توسط خودشون هست و موضوع این هفته ش موفقیت در پیاده سازی CRM بود رو تدریس کرد اما قبل از اون بچه ها به ارائه تمرین های قبلی به منظور کسب مثب پرداختند و یک نکته هم که تو این جلسه عنوان شد و اون این بود که استاد شش نمره ای رو که برای تمرین ها در نظر گرفته بودن رو به پنج نمره کاهش داد و علتش رو اینطور بیان کردن به خاطر اینکه تعداد زیادی از بچه ها یا موفق به ارائه نشدند و یا اینکه کمتر ارائه دادند ، از این ناحیه آسیب نبینند ، بدین ترتیب خواست که سقف نمرات کلاسی رو پایین تر در نظر بگیره که یه جورایی کمک بشه به بچه هایی که به هر دلیلی نتونستند از این فرصت استفاده کنند. ضمناً استاد یه تمرین دو مثبته یعنی اینکه دو نمره داره رو برای جلسه بعدی که جلسه آخر هم هست طرح کرد و طرح این تمرین هم به منظور ارائه اون کسایی که نیاز به کسب مثبت دارن تا خودشون رو به سقف پنج نمره نزدیک کنن هست.

موضوع تمرین رو هم در پایین همین متن عنوان میکنم و همچنین جزوه این جلسه رو هم میتونین از لینک زیر دانلود کنید. همچنین موضوع آخر هم بهتون بگم و تمام!!!! و اون اینکه طبق آخرین بررسی خودم پیرامون تاریخ برگزاری امتحان درس سیستم های ارتباط با مشتری تاریخ برگزاری امتحان به شرح ذیل است: 

روز سه شنبه مورخ 940326 ساعت ۱۷:۰۰.!!!  ببخشید که این همه پر چونگی کردم!!!

 

 دانلود جزوه پنجم درس سیستمهای ارتباط با مشتری استاد خسرونیا

 

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنید!! 

 

موضوع تمرین دو نمره ای: تعداد سه تا از نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری CRM را نام ببرید و در خصوص قابلیت هاش و همچنین شرکت ارائه دهنده اون توضیحاتی بیان کنید. (نرم افزار ایرانی یا خارجی و بیشتر رو خارجیش تمرکز کنین!)

 

 

به منظور مشاهده سایر تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید! 

ادامه مطلب ...

یک لیوان شیر

پسر فقیری که از راه فروش خرت و پرت هزینه تحصیل خود را به دست می‌آورد روزی دچار تنگدستی و گرسنگی شد. او فقط یک سکه ناقابل در جیب داشت در حالی که گرسنگی سخت به او فشار می‌آورد تصمیم گرفت از کسی تقاضای کمی غذا کند در خانه‌ای را زد دختر جوان زیبایی در را به روی او گشود دستپاچه شد و به جای غذا یک لیوان آب خواست دختر جوان احساس کرد که او بسیار گرسنه است برایش یک لیوان شیر بسیار بزرگ آورد پسرک شیر را سر کشیده و ..... 

ادامه دارد ...  

 

به منظور مشاهده ادامه این پست به ادامه مطلب مراجعه کنین!!

ادامه مطلب ...

ویدئویی از دوربین های مداربسته در خصوص قضیه هتل تارا!!

حتما قضیه هتل تارا در مهاباد و جنجالی که هفته گذشته سر کشته شدن یه دختر در این هتل اتفاق افتاد رو شنیدید یکی از کارمندان این هتل از طبقه چهارم سقوط کرد و کشته شد. به خاطر عدم اطلاع رسانی به موقع پلیس در مورد این موضوع ، گمانه زنی ها شروع شد و شایعه سازی ها باعث شد که مردم مهاباد هتل رو به آتیش بکشن.

شایعه این بود که مدیر هتل این دختر رو در اختیار بازرسی که برای ارتقاء ستاره هتل به اونجا اومده بوده گذاشته و دختر برای فرار از اینکه مورد تعرض قرار بگیره اومده از بالکن آویزون شده و افتاده پایین. اما مدیر هتل ویدئویی از دوربین های مداربسته اش منتشر کرده تا بی گناهی خودش رو ثابت کنه و بگه که بهش تهمت زدن و هتلش هم بی دلیل به آتیش کشیده شد. 

 

به منظور دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنین!!! 

 

ادامه مطلب ...

با جان و دل گوش کردن‎!

مردی که دیگر تحمل مشاجرات با همسر خود را نداشت ، از استادی تقاضای کمک کرد.

به استاد گفت: به محض اینکه یکی از ما شروع به صحبت می‌کنه دیگری حرف او را قطع می‌کنه! بحث آغاز می‌شود و باز هم کار ما به مشاجره می‌کشه. بعد هم هر دو بدخلق می‌شیم در حالی که یکدیگر را بسیار دوست داریم اما نمی‌ تونیم به این وضعیت ادامه دهیم. دیگر نمی‌دانم که چه باید بکنم!!!!

استاد گفت: باید گوش کردن به سخنان همسرت را یاد بگیری. وقتی این اصل را رعایت کردی ، دوباره نزد من بیا.

مرد سه ماه بعد نزد استاد آمد و گفت که یاد گرفته است به تمام سخنان همسرش گوش دهد. استاد لبخندی زد و گفت: بسیار خوب! اگر می‌خواهی زندگی زناشویی موفقی داشته باشی باید یاد بگیری به تمام حرف‌هایی که نمی ‌زند هم گوش کنی.

بعضی ها!!

ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻰ ﻣﺎﻧﻰ!   ﻳﮏ ﺭﻭﺯ ،  ﻳﮏ ﻣﺎﻩ ،  ﻳﮏﺳﺎﻝ ...   ﻣﻬﻢ ﮐﻴﻔﻴﺖ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺍﺳﺖ.  ﺑﻌﻀﻰﻫﺎ ﺩﺭ ﻳﮏ ﺭﻭﺯ ﺗﻤﺎﻡﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺪﻳﻪ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ  ﮔﺎﻫﻰ ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ، ﻳﮏ ﻋﻤﺮﮐﻨﺎﺭﺕ ﻫﺴﺘﻨﺪ  ﺍﻣﺎ ﺟﺰﺩﺭﺩ ،  ﻫﻴﭻ ﭼﻴﺰ ﺑﺮﺍﻳﺖ ندارند  ﻭ ﺗﺎ ﺗﻪ ﺭﻭﺣﺖﺭﺍ ﻣﻰ ﺧﺮﺍﺷﻨد.   ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﻧﺎﺏ ﻫﺴﺘﻨﺪ  ﻭﺑﻪ ﺗﻮ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻯ ﻧﺎﺏ ﺗﺮﻯ ﻫﺪﻳﻪ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ!   ﺍﻳﻦﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻤﺎﻧﻨﺪ ،  ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺯﻭﺩ ﺑﺮﻭﻧﺪ  ﻳﺎﺩﺷﺎﻥ و ﺣﺲﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻧﺸﺎﻥ ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻫﺴﺖ.

تردید در ترک کردن!!!

مهم نیست که شهر است یا شغل است یا دوست ، اگر در ترک آن تردید داری ، هرگز آن را ترک نکن.

اما اگر یقین کردی که میخواهی ترکش کنی ، این کار را هرگز آرام انجام نده!

 تار و پود محکم ترین طناب هم ، با یک ضربه محکم از هم گسسته میشود اما با هزار ضربه ی آرام ، طناب می ماند و آنچه فرسوده میشود ، روح و جان توست.

مراقب خاطراتت باش. به همان اندازه که هنگام ماندن ، خاطرات شیرین در غبار تلخی ها گم میشوند پس از رفتن ، غبار تلخی فرو می نشیند و خاطرات شیرین ، تو را به پشیمانی وسوسه میکنند. پشیمانی و بازگشت به سوی چیزی که برای همیشه ترکش کرده ای چیزی جز نفرین و شومی نیست اما بگذار باز هم بگویم: اگر در ترک آن تردید داری ، هرگز آن را ترک نکن.

قضیه ماستمالی !!!

 

 

قضیه ماستمالی کردن از حوادثی است که در عصر بنیانگذار سلسلۀ پهلوی اتفاق افتاده و شادروان محمد مسعود این حادثه را در یکی از شماره‌ های روزنامه مرد امروز به این صورت نقل کرده است: هنگام عروسی محمدرضا شاه پهلوی و فوزیه چون مقرر بود میهمانان مصری و همراهان عروس به وسیلۀ راه آهن جنوب تهران وارد شوند از طرف دربار و شهربانی دستور اکید صادر شده بود که دیوارهای تمام دهات طول راه و خانه های دهقانی مجاور خط آهن را سفید کنند. در یکی از دهات چون گچ در دسترس نبود ، بخشدار دستور می‌دهد که با کشک و ماست که در آن ده فراوان بود دیوارها را موقتاً سفید نمایند و به این منظور متجاوز از یک هزار و دویست ریال از کدخدای ده گرفتند و با خرید مقدار زیادی ماست همه دیوارها را ماستمالی کردند.

این کار مدتها موضوع اصلی شوخی‌های محافل و مجالس بود و در عصر حاضر نیز به معنی سر و ته کاری را بهم آوردن و ظاهر قضایا را به نحوی درست کردن به کار می‌رود.

اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت نمایشگاه کتاب

 

 به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!! 

 

دیروز نمایشگاه کتاب بودم و دیدم که جلوی غرفه همراه اول صف هست رفتم جلو و سئوال کردم که چه خبره؟! بهله دیدم که سیم کارت رایگان به دانشجوها میدن و همینطور 800 مگابایت اینترنت رایگان همراه اول به مدت یک هفته !!! ضمنا حدود 30 تا کارت فعال سازی که با اون میتونین برین هر کدوم از خدمات مشترکین و با ارائه کارت ملی و کارت دانشجویی یه دونه سیم کارت همراه اول 910 یا 919 رایگان بگیرین. اگه دیدمتون به تون میدم همین!!!! همچنین همراه اول به مناسبت هفته کتاب اینترنت هفتگی 800 مگابایتی رایگان به مشترکان دایمی و اعتباری میده!

برای فعالسازی کد زیر را باید وارد کنید:*111*430*162222#  ( ستاره 111 ستاره چهار صد و سی ستاره شانزده بیست و دو بیست و دو مربع ) که از ساعت 8 تا 22 میتوانید بسته را فعال کنید.

فقط توجه کنین که درصورتی که بسته اینترنت دیگری روی خط شما فعال باشد جواب نمیده.

ضمناً یه سری هم به نمایشگاه گل و گیاه با عنوان باغ رضوان زدیم که میتونین عکساشو تو ادامه مطلب ببینین!!! یه گربه هم با آرامش کنار گلدونا شبیه آدما دراز کشیده بود که به نظرم خیلی جالب اومد.!!! 

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!! 

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!!

 

ادامه مطلب ...