پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت نمایشگاه کتاب

 

 به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!! 

 

دیروز نمایشگاه کتاب بودم و دیدم که جلوی غرفه همراه اول صف هست رفتم جلو و سئوال کردم که چه خبره؟! بهله دیدم که سیم کارت رایگان به دانشجوها میدن و همینطور 800 مگابایت اینترنت رایگان همراه اول به مدت یک هفته !!! ضمنا حدود 30 تا کارت فعال سازی که با اون میتونین برین هر کدوم از خدمات مشترکین و با ارائه کارت ملی و کارت دانشجویی یه دونه سیم کارت همراه اول 910 یا 919 رایگان بگیرین. اگه دیدمتون به تون میدم همین!!!! همچنین همراه اول به مناسبت هفته کتاب اینترنت هفتگی 800 مگابایتی رایگان به مشترکان دایمی و اعتباری میده!

برای فعالسازی کد زیر را باید وارد کنید:*111*430*162222#  ( ستاره 111 ستاره چهار صد و سی ستاره شانزده بیست و دو بیست و دو مربع ) که از ساعت 8 تا 22 میتوانید بسته را فعال کنید.

فقط توجه کنین که درصورتی که بسته اینترنت دیگری روی خط شما فعال باشد جواب نمیده.

ضمناً یه سری هم به نمایشگاه گل و گیاه با عنوان باغ رضوان زدیم که میتونین عکساشو تو ادامه مطلب ببینین!!! یه گربه هم با آرامش کنار گلدونا شبیه آدما دراز کشیده بود که به نظرم خیلی جالب اومد.!!! 

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!! 

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!!

 

 

 

  

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!! 

 

 

  

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!!  

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!! 

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!! 

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!! 

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!!

 
نظرات 2 + ارسال نظر
مبینا دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 07:34

سلام و ممنون از شما.
من کد رو وارد کردم و متصل شدم بازم ممنون.

سلام.
ممنون که به اینجا سر زدین.
موفق باشید.

بهــــار یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 19:38

سلام من این کدو زدم میگه اشتباه هس....
الان چیکار کنم...لطفا راهنماییم کنین

سلام!
استفاده از این کد فقط تا زمان برگزاری نمایشگاه یعنی تا پایان روز شنبه مورخ 940226 بود.
موفق باشین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.