پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

آقای صولت همت جو از کاندیداهای احتمالی مجلس از شهرستان اهر و هریس از آشنایان استاد عادل دشتی!!!

یه خبر! عاقا نمیدونم در جریانین یا نه اما انتخابات دهمین دوره مجلس و همچنین انتخابات خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه هفتم اسفند ماه همین امسال برگزار میشه و ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس هم از ۲۸ آذرماه یعنی همین دیروز شروع شده و تا چهار دی‌ماه هم ادامه داره! توی اسامی کاندیداهای مجلس احتمالاً آقای صولت همت جو هم باشن که ایشون از کاندیداهای احتمالی از شهرستان اهر و هریس هستن که از دوستان و آشنایان آقای مهندس عادل دشتی هست. البته همونطور که به ایام انتخابات نزدیک میشیم احتمالاً لیست کاندیداهای مجلس تو شهرستان اهر و هریس و همچنین تمامی سوابق و مسئولیتاشون به منظور بررسی مردم اون شهرستانا منتشر خواهد شد اما به نقل از مهندس دشتی اینو بدونین که آقای صولت همت جو جزو سه چهار فرد محبوب اون مناطق هست و طبق فرمایش مهندس دشتی اگه ایشون رأی بیارن برا مردم اون مناطق خیلی خوب میشه! ایشالا که فرد محبوب استاد رأی بیارن چون میدونم مهندس دشتی تو اینجور چیزا حساسیت ویژه ای داره و بعید میدونم ایشون اشتباه کنن!


صولت همت جو                                 مهندس عادل دشتی


http://s6.picofile.com/file/8228942484/8.JPG

نکته ای در خصوص درس پروژه پایانی!

سلاااام! عاقا فراموشتون نشه صفحه ای برای درج نمره پروژه، قبل از صفحه تشکر تو پروژه تون قرار بدین. متنش رو براتون میذارم ببینین.


به:  مدیریت محترم آموزش
باسلام

احتراماً به اطلاع میرساند که نمره پیشنهادی برای پایان نامه آقای ........ به شماره دانشجویی ........ رشته تحصیلی مهندسی فناوری اطلاعات(تجارت الکترونیک) به عدد ....... معادل حرفی ............ که به راهنمایی اینجانب تهیه و تایپ شده است می باشد.

در ضمن به پیوست یک نسخه از پایان نامه جهت ملاحظه و اعلام نمره نهایی ارسال می گردد.


نام و امضاء استاد راهنما:
مهندس عادل دشتی


اینا هم از عکسای یادگاری امروز یکشنبه مورخ 940929 که شاهد نفسای آخر این ترمم باشیم! همونطور که مشاهده میکنین استاد کنعانی رو هم اوردیمش تو باغ ببخشین تو خط!! یواش یواش ایشون هم معروف میشن!


http://s6.picofile.com/file/8228932426/33.JPG

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!

 




http://s6.picofile.com/file/8228932334/11.JPG

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!

 

 http://s6.picofile.com/file/8228932368/22.JPG

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!

 

 


جزوه درس امنیت در تجارت الکترونیکی استاد محمدحسین کنعانی!

 سلام خدمت همکلاسیهای گرامیم! تموم قسمتای مهم جزوه درس امنیت در تجارت الکترونیکی استاد محمدحسین کنعانی که تا 940915 ارائه شده بود و در روز یکشنبه مورخ 940922 توسط خود ایشان علامت گذاری شد به صورت یکجا کنار هم اوردمشون و دو جلسه جلسه بعدیش یعنی 940915 و 940922 رو کل جزوه شونو در ادامه قسمتای مهم جزوه قرار دادم و لینکش رو برا دانلود شما بزرگواران گذاشتم. ایشالا که همه مون با نمره بیست پاسش میکنیم. ضمناً همین گلچین شده شم خیلی زیاد شده، برا همین این هفته بازم باهاشون صحبت کنیم که قسمتای بیشتریش رو حذف کنه. نظرتون چیه؟؟؟؟!!!!

 

 

 

دانلود جزوه درس امنیت در تجارت الکترونیکی استاد محمدحسین کنعانی تا تاریخ 940922 

 

 

 

 

حلول ماه مبارک ربیع الاول مبارک

سلاااام به همگی صبح یکشنبه تون به خیر و شادی ایشالا!! ایشالا که هفته ای پر از شادی و سلامتی و پر از موفقیت رو شروع کنیم!!! حلول ماه مبارک ربیع الاول رو خدمت تون تبریک میگم و ایشالا که با غروب ماه صفر تموم آنچه که قلب تون رو آزار میده برا همیشه ازتون دور شه! عاقا پروژه م رو تموم کردم و پرینتش رو هم گرفتم و دادمش برا جلد گالینگور! ایشالا که همگی مون این درس رو با یه نمره عالی پاسش کنیم!!

وقتی باختم مسیر را یافتم.راهی جز موفقیت ندارم پس راهی میشوم

وقتیکه باختم مسیر رو یافتم.

راهی جز موفقیت ندارم پس راهی میشم!

تسلیت به مناسبت ایام رحلت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص)!!

سلاااام و عرض ارادت خدمت همگی! امیدوارم که حالتون خوب باشه و ایام به کامتون! قبل از هر صحبتی به اطلاع تون میرسونم که فردا بیست و هشت صفر هستش و به همین مناسبت سالروز رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و همچنین شهادت دو امام همام، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) را تسلیت عرض میکنم. 

در خصوص امام حسن مجتبی: 

نام : حسن  
کنیه : ابو محمد
لقب : مجتبى ، زَکّى ، سبط
پدر: حضرت على بن ابى طالب (ع)
مادر : حضرت فاطمه (س)
تاریخ ولادت : سه شنبه 15 رمضان، سال سوم هجرى
مکان ولادت : مدینه
مدت عمر : 48 سال ،علت شهادت در اثر مسمومیت با زهرى که همسر ایشان ، جَعده دختر اشعث بن قیس ، بخاطر  وسوسه و دسیسه معاویه به ایشان خورانده بود.
قاتل : جَعده
زمان شهادت : پنجشنبه 28 صفر
محل دفن : بقیع
امام حسن مجتبی (ع) سال سوم هجرت در مدینه متولد شد و دوران جد بزرگوارش را چند سالی بیشتر درک نکرد زیرا او تقریبا هفت سال بیشتر نداشت که پیامبر اسلام بدرود زندگى گفت. پس از درگذشت پیامبر(ص) تقریبا سى سال در کنار پدرش امیر مومنان(ع) قرار داشت و پس از شهادت حضرت على(ع) در سال 40 هجرىبه مدت 10 سال امامت امت را به عهده داشت و در سال 50 هجرى با توطئه معاویه بر اثر مسمومیت در سن 48 سالگى به درجه شهادت رسید. امام حسن مجتبی (ع) در مدینه به شهادت رسیدند و در قبرستان بقیع در نهایت مظلومیت به خاک سپرده شدند. امام حسن مجتبی(ع) و برادرشان امام حسین (ع) دو فرزند امیرالمومنین علی(ع) بودند از حضرت فاطمه(س)، دختر پیغمبر اکرم(ص) و پیغمبر اکرم بارها میفرمود که حسن و حسین فرزندان من هستند و به پاس  همین کلمه حضرت علی(ع) به سایر فرزندان خود میفرمود: شما فرزندان من هستید و حسن و حسین فرزندان پیغمبر خدایند.

عکسای جمعه چهارده آذر طالقان

بچه ها سلاااام! عاقا امروز چقدر هوا سرده! یعنی تا الان قندیل نبستم خودش از معجزات الهیه! خدائیش دستام هنوز که هنوزه گرم نشده! این پست رو اختصاص دادم به عکسای همین جمعه که گذشت! خیلی جاتون خالی!!! اون زیبایی و سفیدی برف و همچنین طبیعت بکر و بارش رحمت خدا خیلی حالمو خوب کرده بود! خدایا شکرت!!! گاهی باید اتفاقاتی تو زندگی آدم بیفته تا متوجه عنایتی که خداوند بهش داشته بشه و بفهمه چقدر نعمت های زیادی دور و برش بوده و اون آدم، ساده از کنارشون گذشته!! خلاصه این اوضاع احوال این روزای منه!!! ایشالا که خدای مهربون به همگی ما و خونوادهامون سلامتی و شادی و موفقیت عطا بفرماید.

 

 
 

 

به منظور مشاهده این تصویر با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین! 

 

 

به منظور مشاهده این تصویر با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین! 

 

 

 

به منظور مشاهده این تصویر با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!


 
 

به منظور مشاهده سایر تصاویر مربوط به این پست به ادامه مطلب مراجعه کنین!

 
ادامه مطلب ...

روز دانشجو مبارک!

بچه ها سلااااام! صبح به خیر!  به به عجب صبحیه! خدا رو شکر! عاقا تا یادم نرفته امروز رو که شونزده آذر و روز دانشجو هستش بهتون تبریک میگم! ایشالا که تو این دوران شیرین آخر بهره رو ببریم و البته نتیجه مناسب و دلخواه رو هم بگیریم! ایشالا که ترم زندگی تون بدون مشروطی باشه و لحظه هاتون همه پاس و نمره شادیاتون هم بیست باشه. اگه گفتین که️ شاهکار زندگی چیه؟؟؟!!!! الان خودم میگم، اینکه میون مردم زندگی کنیم ولی هیچوقت به کسی زخم زبون نزنیم، دروغ نگیم، کلک نزنیم و سوء استفاده نکنیم، بله این شاهکاره!!  اگه ذهنم یاری کنه تا اونجایی که یادمه پیامبر اسلام ص فرموده که مسلمون کسیه که دیگر مسلمانان، از زبونش در امان باشن! عاقا ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﻳﮑﺪیگه ﺭو تحمل ﮐﻨﻴﻢ، کافیه که فقط ﻫﻤﺪیگه ﺭو قضاوت ﻧﮑﻨﻴﻢ و ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﺑﺮﺍ شاد ﮐﺮﺩﻥ یکدیگه تلاش ﮐﻨﻴﻢ، کافیه که ﺑﻬﻢ آﺯﺍﺭ ﻧﺮسونیم و لازم ﻧﻴﺴﺖ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺭو اﺻﻼﺡ ﮐﻨﻴﻢ، کافیه که ﺑﻪ ﻋﻴﻮﺏ خودمون نگاه کنیم و حتی ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﻳﮑﺪیگه ﺭو ﺩﻭﺳﺖ دﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﻢ، فقط کافیه که ﺩﺷﻤﻦ ﻫﻢ ﻧﺒﺎﺷﻴﻢ. آره، ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﺷﺎﺩ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ﺑﺎ ﺁﺭﺍﻣﺶ زندگی کردن، شاهکاره!!!! شاهکار اینه که همه مون با کلاس باشیم یعنی آقاهامون مانند یه شاهزاده و خانوما هم مثل یه پرنسس رفتار کنن!

فصل 1 پروژه پایانی!!

سلاااام! بعدازظهر یکشنبه تون به شادی ایشالا! عاقا امروز دانشگاه بودم و استاد دشتی رو دیدم و در خصوص پروژه پایانی یه مطلبی رو گفت که از نظر ایشون رعایت اون خیلی اهمیت داره پس تا اونجایی که مقدورتونه به این موضوع بطور ویژه اهمیت بدین و اما اصل قضیه چیه؟ الان میگم. استاد دشتی اظهار کردش که فصل یکم و رعایت نکاتی که تو جلسه توجیهی بهش اشاره کرده براشون مهمه و اون نکات رو به شرح زیر به استحضارتون میرسونم:


ایشون گفتن که فصل یکم رو بصورت زیر تهیه و تنظیم کنین و اگه که بتونین مطالبی رو هم تو زیر مجموعه اوناس، مثلا 1-1-1-   و ...   تدارک ببینین که خیلی بهتره .


فصل 1

1-1  مقدمه

1-2  مسئله اصلی تحقیق

1-3  تشریح و بیان موضوع

1-4  ضرورت انجام تحقیق

1-5  اهداف اساسی انجام تحقیق


و ادامه فصل ها ...


فصل 2

2-1  ....

2-2  .....

.

.


توضیحاتی پیرامون حروف ابجد!

بچه ها دوباره سلااااام! اگه خاطرتون باشه تو توضیحاتی که برای نگارش پروژه پایانی خدمت تون عرض کردم در قسمتی از اون گفتم که برای بعضی از صفحات که بهشون اشاره کردم میبایست به منظور شماره گذاری از حروف ابجد استفاده کنین! حالا به ذهنم رسید که شاید بخواین در خصوص این حروف بدونین، برا همین در ادامه مطالبی رو که جمع آوری کردم بهتون ارائه میکنم.

جناب شیخ بهائی میفرماید اعداد روح حروف هستن، یعنی عدد  جان حرف هست (الاعداد ارواح و الحروف اشباح) و  هر حرفی عددی داره که در حقیقت روح و جان و باطن اون حرف هست. حروف ابجد عبارتند از   اَبْجَدْ - هَوََّزْ - حُطّی - کَلَمَنْ - سَعْفَصْ - قَرَشَتْ - ثَخَِّذْ – ضَظِغْ

و عدد حروف ابجد نیز به این شرحه:   الف=۱ ،  ب=۲ ،  ج=۳ ،  د=۴ ،  ه=۵ ،  و=۶ ،  ز=۷ ،   ح= ۸ ،  ط=۹ ،  ی=۱۰ ،  ک=۲۰ ، ل=۳۰ ،   م=۴۰ ،  ن=۵۰ ،  س=۶۰ ،  ع=۷۰ ،  ف=۸۰ ،  ص=۹۰ ،  ق=۱۰۰ ،  ر=۲۰۰ ، ش=۳۰۰ ،  ت=۴۰۰ ،  ث=۵۰۰ ،  خ=۶۰۰ ،   ذ=۷۰۰ ،  ض=۸۰۰ ،   ظ=۹۰۰ ،  غ=۱۰۰۰

مثلا اسم شریف محمد  که داراى چهار حرف (م - ح - م - د) هست به منزله جسمیه که روح اون 92 هست، زیرا که عدد 92 روح هست و کلمه محمد جسم اون و یا کلمه شریف على که داراى سه حرف هست، به منزله جسم هست براى عدد 110 زیرا که ع 70 هست و ل 30  و  ی 10 بنابراین 70+30+10=110.

توضیحاتی هم در خصوص معنای حروف ابجد بگم و اون اینکه تو کتاب خزائن مرحوم نراقی اومده که ابجد یعنى بدان، هوّز یعنی دریاب و حطى یعنی نیک فهم کن و کلمن یعنی نگهدار و سعفص یعنی فرومگذار و قرشت یعنی دانا باش و ثخذ یعنی واقف باش و ضظغ یعنی از پیش بدان و همچنین علامه حسن زاده آملی در دروس هیئت آورده فیروز آبادى در قاموس، وصفى پورى در منتهى الارب که ترجمه همان قاموس است، در لغت (بجد) آورده اند که ابجد، هوز، حطى، کلمن، سعفص، قرشت، ایشان شش تن از پادشاهان مدین بودند و مهمتر ایشان کلمن بود و ایشان کتابت عربیت را بر عدد حروف اسماى خود وضع کرده اند.

حالا بهتون بگم که کاربرد حروف ابجد تو شعر چه جوریه!!!
تو شعر ، شاعرای زیادی از این حروف بهره میگیرند که با عبارتهایی، اشاره ای به مطلب دیگه ای میکنند. به عنوان مثال
شاعر، سال مرگ حافظ را در عبارتی از شعر اینجوری زیر اورده:

 

چراغ اهل معنی خواجه حافظ         که شمعی بود از نور تجلی


چو در خاک مصلی کرد منزل       بجو تاریخش از خاک مصلی

 

 
عبارت خاک مصلی  به حساب ابجد، یادآور سال 791 هجری قمری، یعنی سال درگذشت خواجه شمس الدین محمد حافظ هستش.

 

همچنین یکی از شگفتیهای حروف ابجد اینه که تو کتاب آغاز و انجام علامه حسن زاده آملی اومده که رَفِیعُ الدَّرَجاتِ ذُو الْعَرْشِ کلمه مبارک رفیع به حساب جمل ابجدى 360 هست و محیط دایره به 360 قسم مساوى قسمت مى‏شه و هر قسم را درجه مى ‏نامند و جمع اون درجات هست که رفیع الدرجات 360 درجه هست‏. البته حرف درباره انواع محاسبات و تقسیمات علم اعداد بسیار هست اما نکته ای مهم اینکه افراد طالب این علوم و بلکه تمام علوم فقط باید برای نیل به معرفت خدا مشغول تحصیل شوند و اگر غرضی غیر از این باشد، در آن خیری نیست.

اینترنت پرسرعت با پهنای باند تا 10 مگ!

دوستایی که تمایل دارن از اینترنت ADSL پر سرعت تا 10 مگ و ترافیک 75 + 150 گیگ یک ساله به اضافه یک ماه هدیه بهره مند شن میتونن با بنده تماس بگیرن. شرایطش و امکاناتش رو بهش اشاره میکنم و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر باهام هماهنگ کنین و ضمناً  کلیه هماهنگی های مرکز مخابرات و زوج خالی تو مرکز و سایر گرفتاریهای این موضوع بعهده شرکته و شما هیچگونه مشکلی نخواهید داشت. و همچنین عاقا مدیونین فکر کنین این وسط چیزی گیر من میادها!!! من چون چندین ساله که از اینترنت این شرکت استفاده میکنم و راضی ام و همچنین به علت اینکه پاسخگو هستن خواستم به شما هم اطلاع بدم و ضمنا یه دوستی دارم که سمتای شهرک راه آهن ساکنه و تا حالا نتونسته بود اینترنت adsl  بگیره و هر کجا سر زده بود بهش گفته بودن که اون جا رو پشتیبانی نمیکنن و حتی مخابراتم رفته بود و اونا هم جواب منفی داده بودن اینجا به راحتی کارای مربوط به فعالسلازیشو انجام دادن و شما هم اگه مرکز مخابرات تون میگن پر هست میتونین اینجا رو هم تست کنین.
1 - یه مودم یک پورت با امکان وای فای رایگان در اختیارتون قرار میگیره.
2 -  هزینه نصب و راه اندازی رایگانه و بعهده شرکته!
3 - خدمات تلفنی و پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزیه حتی ایام تعطیل و حتی نوروز!
4 - کل هزینه نصب و راه اندازی و اشتراک یکساله به اضافه یک ماه یعنی سیزده ماهه با سرعتی که بهش اشاره کردم میشه 208000 تومان. (دویست و هشت هزار تومان)
5 - سرعت تا 10 مگ اگه مرکز تلفن محله تون پشتیبانی کنه هست.
6 - اگه مودم رایگان و نصب رایگان بخواین ترافیک برای کل سیزده ماه 50 + 100 گیگ هست و در صورت عدم نیاز به مودم ترافیک 75 + 150 گیگ برای سیزده ماه هست.

دوری از آدمای مغرور !!

سلااااام به همگی! صبح روز یکشنبه تون خوش و خرم!
عاقا این آخری که رفته بودم دانشگاه با یه آدم مغرور و از خودراضی برخورد کردم که یه حس بدی رو بهم انتقال داد و به یه بهونه ای ازش دوری کردم! من فکر میکنم که در برابر آدم مغرور بایستی جرأت مندانه رفتار کنیم و واکنش نشون بدیم و بهش نشون بدیم که این رفتار غرورآمیزش چه حس بدی رو به ما انتقال میده! عاقا من معتقدم که تفاوت هست بین آدمای مغرور و آدمایی که دارای اعتماد به نفس هستن! غرور داشتن اعتماد به نفس اضافه نیس بلکه چیزی فرای اعتماد به نفسه! اعتماد به نفس اینه که ما حق داریم کاری رو انجام بدیم و کارهایی رو هم اشتباه انجام بدیم اما مسئولیت اون اشتباه رو به عهده بگیریم در حالیکه انسان مغرور به خودش حق میده که هر کاری رو انجام بده ولی حاضر به پذیرش مسئولیت اشتباهی که ممکنه پیش بیاد، نیست!
سر کلاس بغلی هم شاهد صحنه هایی بودم که به نظرم خیلی زننده بود و الان میگم براتون! عاقا چند تا پسر تو اون کلاسه بودن که داشتن با صدای بلند میخندیدن و با صدای بلند صحبت میکردن و آواز میخوندن! و از لباساشون بگم! لباسای نافرم تنشون بود مثلاً یکیشون لباسی تنش بود خیلی شُل و ول و افتاده و نامرتب که یه آرم و علامتی روش بود و یه عالمه نقش و نگار داشت و یکی دیگه شون لباسش همچین تنگ بود که من احساس خفگی میکردم جای اون!!  عاقا مگه دانشگاه مکان مقدسی نیس؟؟!! و مگه نباید تو دانشگاه سکوت حاکم باشه! به نظرم هم سر و صداشون و هم لباسا و ظاهرشون خیلی زننده بود! من فکر میکنم تو محیط دانشگاه لباس باید در خور دانشجو باشه و پوشیدن لباسای تنگ یا بسیار شل و  افتاده و نامرتب و دارای آرم و نقش و نگار شایسته پوشیدن تو دانشگاه یا محیطای آموزشی نیست و بهتره از لباسای پارچه ای و رنگای روشن و سنگین استفاده شه! وضع ظاهری برای حضور تو دانشگاه اهمیت زیادی داره. به نظرم هرگز نباید با ظاهری نامناسب وارد دانشگاه شیم! و بایستی سعی کنیم ظاهرمون زننده و جلب توجه کننده نباشه! یه ذره هم به خانوما گیر بدم!! عاقا من میگم که برا خانوما نه تنها آرایشای زننده هیچ تأثیری تو روابط اجتماعی شون نداره بلکه اغلب اونا رو به مشکل میندازه!! ببخشین زیادی پر حرفی کردم و از همه تون عذر میخوام. لطفاً از دست من ناراحت نشین! اصلاً به من چه!!

دستور العمل اجرای درس پروژه!

سلاااام به همگی، آخ جون بازم رسیدیم به چهارشنبه جونم!!! به عرض تون میرسونم با توجه به درخواست تعدای از دوستامون در خصوص نحوه تدوین پروژه پایانی اون چیزایی که بلدم و از کلاس توجیهی یادمه خدمت تون میگم: طبق فرمایش استاد دشتی در روز سه شنبه 12 آبان ماه سال 94 که از ساعت 16 تا 17 همون روز تو کلاس 403 تشکیل شد پیرامون موضوع نگارش و تدوین پروژه پایانی ایشان اظهار داشتند:


1- یکسان بودن پروژه های پایانی خیلی اهمیت داره و به منظور آشنایی و آگاهی دانشجویان با نحوه نگارش، ضروریه که دانشجویان نکاتی که بیان میشه رو هنگام تنظیم پروژه پایانی رعایت کنند.

2- کلیه دانشجویانی که درس پروژه را در نیمسال اول 94-95 اخذ کرده اند موظف به اجرای دقیق دستورالعمل هستند.

3- دانشجویان مجاز به انتخاب عناوین مرتبط با حوزه کامپیوتر یا فناوری اطلاعات هستند و محدودیتی جهت انتخاب موضوع در حوزه های یاد شده ندارند.

4- پس از پایان پروژه گزارش کار کامل با ضمیمه کردن سی دی تا پایان وقت اداری 941030 تحویل داده شود.

5- گزارش پایانی پروژه حدود 80 صفحه با رعایت کلیه استانداردها و اصول و قوانین نگارش تهیه شود و استفاده از جلد گالینگور برای ارائه پروژه الزامیه.



http://s3.picofile.com/file/8224671668/asli1.JPG


http://s6.picofile.com/file/8224671684/asli2.JPG


              

دستور العمل نگارش و تدوین پروژه پایانی!


الف) مشخصات ظاهری

1 - کلیه مطالب و مندرجات پروژه پایانی میبایست با برنامه ورد (word) تایپ و حروف چینی شود.

2 - کار روی کاغذ (A4) یعنی به ابعاد 21*29/7 چاپ شه.

3 - جلد پروژه پایانی از نوع گالینگور انتخاب شه و ضمناً مندرجات روی جلد به شکل زرکوب یا نقره کوب چاپ شود.

4 - رنگ جلد حتما زرشکی و ترجیحا از نوع ساده باشد.

 

به منظور مشاهده بقیه مطالب وهمچنین تصاویر مربوط به این پست به ادامه مطلب مراجعه فرمایین.

ادامه مطلب ...

فایل کارورزی1 امید شیرخانلو با فرمت Word

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.