پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

اینترنت پرسرعت با پهنای باند تا 10 مگ!

دوستایی که تمایل دارن از اینترنت ADSL پر سرعت تا 10 مگ و ترافیک 75 + 150 گیگ یک ساله به اضافه یک ماه هدیه بهره مند شن میتونن با بنده تماس بگیرن. شرایطش و امکاناتش رو بهش اشاره میکنم و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر باهام هماهنگ کنین و ضمناً  کلیه هماهنگی های مرکز مخابرات و زوج خالی تو مرکز و سایر گرفتاریهای این موضوع بعهده شرکته و شما هیچگونه مشکلی نخواهید داشت. و همچنین عاقا مدیونین فکر کنین این وسط چیزی گیر من میادها!!! من چون چندین ساله که از اینترنت این شرکت استفاده میکنم و راضی ام و همچنین به علت اینکه پاسخگو هستن خواستم به شما هم اطلاع بدم و ضمنا یه دوستی دارم که سمتای شهرک راه آهن ساکنه و تا حالا نتونسته بود اینترنت adsl  بگیره و هر کجا سر زده بود بهش گفته بودن که اون جا رو پشتیبانی نمیکنن و حتی مخابراتم رفته بود و اونا هم جواب منفی داده بودن اینجا به راحتی کارای مربوط به فعالسلازیشو انجام دادن و شما هم اگه مرکز مخابرات تون میگن پر هست میتونین اینجا رو هم تست کنین.
1 - یه مودم یک پورت با امکان وای فای رایگان در اختیارتون قرار میگیره.
2 -  هزینه نصب و راه اندازی رایگانه و بعهده شرکته!
3 - خدمات تلفنی و پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزیه حتی ایام تعطیل و حتی نوروز!
4 - کل هزینه نصب و راه اندازی و اشتراک یکساله به اضافه یک ماه یعنی سیزده ماهه با سرعتی که بهش اشاره کردم میشه 208000 تومان. (دویست و هشت هزار تومان)
5 - سرعت تا 10 مگ اگه مرکز تلفن محله تون پشتیبانی کنه هست.
6 - اگه مودم رایگان و نصب رایگان بخواین ترافیک برای کل سیزده ماه 50 + 100 گیگ هست و در صورت عدم نیاز به مودم ترافیک 75 + 150 گیگ برای سیزده ماه هست.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا مدیرزاد جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 02:20

سرعت ۱۰ میگ و۱۵۰ گیگ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.