پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

عید !!!!!!!!!

نفس باد صبا آفت جان خواهد شد
عید می آید و اجناس گران خواهد شد

قیمت میوه و شیرینی و آجیل و لباس
باز سرویس گر فک و دهان خواهد شد

همسرم چند ورق لیست به من خواهد داد
و سرا پای وجودم نگران خواهد شد

می زنم ساز مخالف دو سه روزی اما
عاقبت هرچه که او گفت همان خواهد شد

می رسد مرحله ی سخت و نفس گیر خرید
نوبت گند ترین کار جهان خواهد شد

کل عیدی و حقوقم به شبی خواهد رفت
بر سر جیب بغل ،فاتحه خوان باید شد

یک الف آدم و یک عائله آنهم پر خرج
وقت فرسودن اعصاب و روان خواهد شد

پول را با علف خرس یکی می دانند
فکر کردید که منطق سرشان خواهد شد

هانیه نعره بر آرد که ندارم مانتو
کامران از پی او تیز دوان خواهد شد

که پدر کفش و کت و پیرهنی می خواهم
بعد از او نسترنم مرثیه خوان خواهد شد

سام هم لنگه ی جوراب به پا می گوید
شستم از پنجه اش امسال عیان خواهد شد

قیمت پسته به قلب من ِآسیب پذیر
باز هم وای که آسیب رسان خواهد شد

زیر بازارچه با قیمت ماهی یا گوشت
آسمان دور سرم پُر دَ وَران خواهد شد

مغز گردو شده مانند طلا مثقا لی
مغزم از قیمت آن سوت کشان خواهد شد

کمرم گشت که در خانه تکانی سرویس
حالیا نوبت این فک و دهان خواهد شد

چارشمبه سوری نه چهارشنبه سوزی!!!

سلام بچه ها! صبح همگی به خیر و شادی ایشالا!!! عاقا روم سیاه!!! سعی میکنم دیگه جلوجلو ازتون خدافظی نکنم که بعدش نتونم از پس کامنت نذاشتن بر نیام!!! به هر حال چارشمبه سوری نزدیکه و یاد عکسای پارسال افتادم که از این روز جشن و شادی ایرانیِ محلمون براتون گذاشتم. عاقا قبل از اینکه پُرچونگی رو شروع کنم این جمله رو توجه کنین بهش تا بعدش به عرایضم ادامه بدم! اینم به خاطر موردی که تو محل کارم برا یکی از همکارام رقم خورده مینویسم! و اما اون جمله، اول از همه برا خودم میگم که به کسی بر نخوره! عاقا وقتی داریم بالا میریم با همه مهربون و فروتن باشیم چون وقتی سقوط میکنم از کنار همین آدما رد میشیم!!!  و حالا در خصوص چارشمبه سوری! بچه ها فراموش نمیکنم قاشق زنیای چارشمبه سوریِ دوران خودمون و پریدن از رو آتیشایی که جلوی در خونه مون روشن میکردیم و همه ی همسایه ها از روی اونا میپریدن و آجیل به هم تعارف میکردن و ما با چیزایی که تو کاسه هامون میریختن چقدر ذوق میکردیم، یادش بخیر!!!  اما الان به نظرم چارشنبه سوری تبدیل شده به چهارشنبه سوزی! دوس دارم به چینی ها بگم دیگه پولمون رو حروم ترقه ها و جنس های گوناگون شما نمیکنیم، چهارشنبه سوری جشن ماست. از امسال آتیش درست می کنیم و از روی اون میپریم و شادی میکنیم. از امسال قاشق زنی میکنیم و به هم شیرینی میدیم. از امسال جشنی واقعی میگیریم. از امسال در آستانه سال نو خیابونا رو رنگارنگ میکنیم. به هم عشق می ورزیم. از امسال چهارشنبه سوری رو ایرانی برگزار میکنیم. از امسال به کودکانمون خواهیم آموخت که چهارشنبه سوری جشن شادی هست و جشن سپاس از خدای یگانه هست، نه ترس و وحشت! چهارشنبه سوری جشن ماست. تک تک ما حتی در برابر جشنای سرزمینمون مسئولیم، چون بخشی از تاریخ و فرهنگ ماست. همه ایران بدونن که راه و رسم چهارشنبه سوری، کور شدن کودکان، لرزیدن دل پیرمردها و پیرزنان، زهره ترک شدن زنان باردار و مشابه اینا نیست!!

 

زمان تحویل سال1395 و همچنین دانلود تقویم رسمی سال1395 به همراه مناسبت هاش

سلام به همه ی دوستای گرامی!  سلااااااام به روی ماهتون به چشمون سیاهتون. از دوستایی که رنگ چشماشون به طور مادرزادی یا با لنز، هر رنگی غیر از مشکیه پوزش میخوام. تقصیر شاعره که ظاهراً مخاطباش همه چشماشون سیاه بوده!!! اصلاً سلاااااام به همتون با هر رنگ چشمایی. ایشالا هر جا هستین خوب و خوش و سلامت باشین. عاقا از اینکه مثه یویو هی میرم و میام در حالیکه تو دو تا کامنت قبلی ازتون خدافظی کردم به بزرگواریتون میبخشین منو!! اومدم تقویم سال 95 رو تقدیم حضورتون کنم و جدی جدی تو سال94 ازتون خداحافظی کنم و سال جدید رو هم دوباره بهتون تبریک بگم. اینجاش خیلی باحاله و این موضوع برا کارمندا خیلی خوشاینده که تعطیلی های سال 95  همه ش چسبیده به همن و تعطیلیهاش پراکنده نیستن و دیگه اینکه از صمیم قلبم تو سال جدید براتون کلی آرامش و خوشی و سلامتی و پول آرزو میکنم! ایشالا که تو سال 1395 که سال میمون هست، میمون زندگیتون چابک باشه و حسابی چهار نعل بره و شما رو به خواسته هاتون برسونه! ممنونم از اینکه تو سال 94 همراهیم کردین و همیشه دلم به دوستی و محبتتون گرم بوده و هست. از راهنمایی هاتون، از دلسوزی هاتون، و از هر حس خوب دیگه ای که داشتین برام، یه دنیا سپاسگزارم و امیدوارم روزی برسه که من هم بتونم حق دوستیم رو ادا کنم. هر خوبی و بدی ای دیدین از من به خوبی خودتون ببخشیدم و حلالم کنین.  از ته ته ته قلبم برای تک تک شما آرزوی سلامتی و دل خوش میکنم تو سال جدید همراه با یه جیب پر از پول! به امید خدا ایشالا به همه ی خواسته هاتون برسین.


تقویم امروز:

http://s7.picofile.com/file/8242515000/T94_1.JPG


زمان و لحظه تحویل سال 1395:


ساعت 8:00:12 صبح روز یکشنبه اول فروردین 1395 برابر با 20 مارس 2016 میلادی و 10 جمادی الثانیه 1437 هجری قمری


http://s7.picofile.com/file/8242515042/T95_2.JPG


لینک دانلود فایل PDF تقویم رسمی سال 1395 هجری شمسی به همراه مناسبت ها، استخراج و تنظیم شورای مرکز تقویم مؤسسة ژئوفیزیک دانشگاه تهران:


به منظور دانلود همین جا کلیک فرمایین!


و اینم جدول سال ها و حیوانات اون سال که متوجه خواهین شد که سال های مختلف، سال چه حیوونی هست!


http://s6.picofile.com/file/8242519068/salena01.JPG

سلفی هایی از مجریان محبوب صدا و سیما شماره چهار از چهار!!!

سلام به روی ماه تک تک دوستای گلم. ایشالا هر جا هستید خوب و خوش و سلامت باشید. بچه ها این پست اخرین پستم تو سال 1394 خواهد بود. ببخشید این چند ماه اخیر با پستهای بی نظم و بی وقتم کلافه تون کردم. اومدم ازتون خداحافظی کنم و پیشاپیش سال جدید رو بهتون تبریک بگم. از ته ته ته قلبم برای تک تک شما آرزوی سلامتی و دل خوش میکنم تو سال جدید همراه با یه جیب پر از پول! به امید خدا ایشالا به همه ی خواسته هاتون برسید. اینم حُسنِ خِتامِ تصاویر سلفی مربوط به مجریان محترم و هنرمندان محبوب البته قبلش یه مطلبی رو هم خدمت تون بگم و ایشالا بعدش میریم سراغ تصاویر و اونم اینکه هیچ کسی سرش اونقدر شلوغ نیست که زمان از دستش در بره و بخواد کسی رو از یاد ببره، همه چیز برمیگرده به اولویت های اون آدم! اگه کسی به هر دلیلی شخصی رو یادش رفت فقط یه دلیل میتونه داشته باشه و اونم اینه که اون شخص جزو الویت هاش نیست!!!!!!!!! اینو گفتم که این شب عیدی، اول خودمو میگم، افرادی که تو زندگیامون نقش آفرین بودن ، الویت اولمون باشن مخصوصاً افرادی که حق بر گردنمون دارن به ویژه پدر و مادرامون!!!

آدم بد رو هر طوری که هست تحمل میکنم اما کاسه صبرم از آدمایی لبریزه که با ادعای خوب بودن، بدی میکنن!  

عزت همگی زیاد!!!!!!!!!!!!!!


http://s6.picofile.com/file/8241116868/61.JPG

 

 

http://s6.picofile.com/file/8241116950/69.JPG



به منظور مشاهده سایر تصاویر مربوط به این پست به ادامه مطلب مراجعه فرمایید!

 

ادامه مطلب ...

درسی از اشتباهات زندگی!@

میدونین عذاب الهی یعنی چی؟؟؟! ینی اینکه چاییت یخ کنه و یاد یه بیشعور بیوفتی! عاقا این روزا بعضی از مردم خیلی با کلاس شدن! چند روز پیش دوست دوران دانشگا قبلیمو دیدم، همونی که اگه من نبودم با مخ هر سال میوفتاد! وقتی تو خیابون دیدمش همچین خوشحال و جوگیر شدم و تا برسم بهش، مثه اُسکولا وسط مردم همچین دویدم سمتش، که گفتم الان میرم از اونورش میزنم بیرون! عاقا من با این حال و هیجان از یه طرف و اون از سوی دیگه قدم از قدم تکون نداد و بیخیال دماغشو کشید بالا!! گفتش ببخشین دیرم شده دارم میرم جلسه! منم توی دلم گفتم تف به ذاتت کصافط! خیلی بی شعوری، بابا من این همه از دیدنت ذوق کردم! و زیر لبی داشتم بهش فحش میدادم، حداقل یه جوری رفتار میکردی جلو ملت ضایع نشم! البته تو واقعیت گفتم باشه باشه نمیام سمتت روبوسی توخوبی؟ دیگه چطوری؟ کاری نداری خدافظ شما!!!!!!!! عاقا یه چیز دیگه! تازه یادم اومد! من از بچگی موتور دوس! من تک چرخ عاشق!! بچه که بودم، بچه که نه مثلاً 12 سالم که بود، یکی از پسرای همسایمون موتور داشت، منم اونقد التماسش میکردم تا ده دقیقه میذاشت برم سوار موتورش بشم. بعدش دیدم فایده نداره، ده دقیقه که چیزی نیس. عاقا میزدم زیر گریه! و بابای همسایمون یکی میزد تو گوش پسرش و میگف بچه رو ببر بگردون مگه تو آدم نیستی؟ بعدش هیچی دیگه بغلم میکرد و میذاشتم ترک موتور و منم عین کفترا سفت میچسبیدم بهش و هنوز راه نیوفتاده داد میزدم. وقتی هم کاملاً از خونه دور میشدیم پسر همسایه واسه اینکه حرصشو خالی کنه هی تک چرخ میزد تا منو بترسونه، منم الکی جیغ میکشیدم تا فک کنه میترسم! ولی در عوض کلی عشق میکردم و ذوق میکردم. یه همچین بچه ای بودم من!!

 

http://s7.picofile.com/file/8241329184/darse_zandegi.JPG

سلفی هایی از مجریان محبوب صدا و سیما شماره سه از چهار!!!

یه سلام گرم وسط یه روز نه سرد و نه گرم زمستونی  به همه ی دوستای عزیزم. البته واسه اینکه این سلام و بعدش هم این پست، بهتون بچسبه میدونید باید چیکار کنید؟؟؟؟!  دیگه نگم؟؟؟! یه لیوان چای تازه دم رو بردارید بیاید بشینیم دو کلام باهم اختلاط کنیم خُب! میخوام یه حکایتی رو براتون تعریف کنم به این منظور که با خوندنش از من در سال 94 یه یادگاری از درسی که از این داستان میگیرین داشته باشین! و اما داستان! روزگاری تو ایران خودمون مادر  پسر بچه ای فوت میکنه و پدرش با زن دیگه ای ازدواج میکنه و یه روزی پدرِ پسر کوچولو ازش میپرسه پسرم به نظرت فرق بین مادر اولیت و مادر جدیدت چیه؟؟؟؟؟ پسربچه با معصومیتش جواب میده مادر اولیم دروغگو بود اما مادر جدیدم راستگو هست!!!! پدرش با تعجب میپرسه چطور مگه؟؟؟ پسربچه جواب میده قبلاً هر وقت من شیطونی میکردم و مادرم رو اذیت میکردم اون میگفت اگه اذیتش کنم از غذا خبری نیست اما من به شیطونیام ادامه میدادم و با این حال وقت غذا منو صدا میکرد و بِهِم غذا میداد. ولی حالا هر وقت شیطونی میکنم مادر جدیدم میگه اگه از اذیت کردن دست بر ندارم به من غذا نمیده و الان دو روز هست که من گرسنه هستم. با اینکه خودم دارم تایپ میکنم بازم تحت تأثیر قرار گرفتم و یه حال عجبیبی پیدا کردم. خدا سایه هیچ مادر و پدری رو از سر فرزندش کم نکنه.  حتی اگه 100 ساله هم بشیم مانند طفل کوچکی به دنبال مهر مادری هستیم. عاقا بگذریم و از فاز غم بیایم بیرون!!! عرض کنم خدمت تون عاقا به نظر من صدا با قیافه رابطه ی معکوس داره! به این صورت که هر چی صدای کسی قشنگ تر و جذاب تر باشه قیافه ش زشت تر و بیریخت تره!! اینطور نیس؟ از این به بعد هر وقت صدای کسی رو پشت تلفن و یا بدون دیدن چهره ش، شنیدین، چیزی که گفتم یادتون باشه!! حالا از من گفتن بود!  تا اونجایی که ذهنم یاری میکنه اون وقتا که بچه بودیم هر کی چشم و ابروش مشکی تر بود خوشگل تر محسوب میشد. اصلاً پوست سفید چشم و ابروی مشکی مد بود تو بیشتر شعر ها هم صحبت از چشم های مشکی بود حالا که بزرگ شدیم قضیه به کل تغییر کرده الان دافای بلوند و بور رو بورس هستن و همینطور  پوست های برنزه و مو و ابرو رنگ روشن زیبا محسوب میشه، خلاصه ش این که این موضوع تو کوچه و خیابون و همچنین تصویرایی که افراد مختلف از خودشون تو پروفایلای کانالای ارتباط مجازی مثه لاین و واتساپ و اینستاگرام و غیره میذارن، شاهد همین ادعای بنده هستیش! و در پایان عرایضم هم سری سوم از عکسای سریالیی که از سه روز قبل استارتش رو زدم امروز میذارم که ببینین و بازم آروزم میکنم که ازشون خوشتون بیاد. فعلاً عزت زیاد.


http://s6.picofile.com/file/8241285668/100.JPG


http://s6.picofile.com/file/8241116876/62.JPG


http://s7.picofile.com/file/8241115718/38.JPG



به منظور مشاهده سایر تصاویر مربوط به این پست به ادامه مطلب مراجعه کنین!


ادامه مطلب ...

زندگی بدون من خر و بدون همسرم گاوه!!!!!!!!

بعضی از آدما یه باری از دوشت بر میدارن، دردی از دردات هم دوا میکنن !! اما بعضی ها نه تنها باری از دوشت برنمیدارن که خودشون هم هزار درد بی درمونن! همکارم امروز میگفت هر قانونی قابلیت دور زدن داره، این خودش یه قانونه! این یعنی چی آخه؟؟؟!!! به نظرم جملش خیلی سنگینه!!!!!!!

http://s7.picofile.com/file/8241329076/zandegibedooneman.JPG

سلفی هایی از مجریان محبوب صدا و سیما شماره دو از چهار!!!

ای خدای گنجشک های مهربان! ای خدای شبنم های پاک ای پروردگار! روز را با نام زیبای تو آغاز میکنم که نام تو بهترین آغاز است امروز روز سه شنبه تو را سوگندت میدهم به حق بالهای کبوترانی که هیچ گاه اسیر قفس نبوده اند و به حق صدای شکفتن گلها در سحر و آنان که دوستشان میداری که امروز سه حاجت مرا برآور و سه نعمت به من ارزانی بخش سلامتی و شادی  و موفقیت. و میدانم اینها را به من عطا خواهی کرد تو مهربانتر از آنی که می پندارم با تو شب یک نقطه ریز تاریک در دفتر هستی هست. آمین. بچه ها عرض سلام و خداقوت به همگی شما دارم. ایشالا که حال همه تون خوب و خوش باشه.

عاقا چند وقت پیش تو مترو رو صندلی نشسته بودم که یه پیر مرد از اونایی که خیلی چهرشون به دل میشینه و یه آرامش خاصی دارن وارد مترو شد و بالا سر من ایستاد و منم به محض ورود ایشون جامو بهش دادم و اونم برام دعا کرد و گفتش جوان ایشالا پیر شی اما هیچ وقت نوبتی نشی!!!!!!! سئوال کردم حاجی نوبتی دیگه چیه؟؟؟!!!! گفت فردا که از کار افتاده شدی و قدرت انجام کارای عادی روزانه ت را نداشتی بین بچه هات به خاطر نگهداریت دعوا نشه که امروز نوبت من نیست و نوبت تو هست!!!  نمیدونم چی بگم دیگه، خودتون حال منو تو اون لحظه درک کردین!

سری دوم از تصاویر سلفی هنرمندای نام آشنا رو براتون تو این پست قرار میدم و امیدوارم که مثل دیروزیا مورد توجهتون قرار بگیره.
عزت همگی زیاد.

http://s6.picofile.com/file/8241116368/59.JPG

http://s6.picofile.com/file/8241328426/98.JPG
       

به منظور مشاهده سایر تصاویر مربوط به این پُست به ادامه مطلب مراجعه فرمایین!


 

ادامه مطلب ...

سلفی هایی از مجریان محبوب صدا و سیما شماره یک از چهار!!!

بچه ها سلاااام. صبح دوشنبه تون به خیر و خوشی ایشالا.  یواش یواش داریم به آغاز سال 1395 نزدیک میشیم، امیدوارم سال جدید برای همه ی دنیا پر از آرامش باشه، دیگه صدای ضجه ی زنی، هق هق کودکی، پریشونی مردی رو نبینیم. امیدوارم سال جدید هیچ خونه ای خراب نشه و هیچ خونواده ای مجبور به ترک وطنش نشه. خدایا سال 95 رو سال آرامش برای همه، با لبخندی عمیق قرار بده. عاقا عیدی من به شما اینه که تعدادی عکس متفاوت که ممکنه تا کنون ندیده باشین از سلفی های مجریان محبوب صدا و سیما به همراه هنرمندان دیگه و یا آشناهاشون رو جمع آوری کردم که توی چهار پُست براتون درج میکنم و امیدوارم که لذت ببرین و این اولین پست از این سری رو تقدیم حضورتون میکنم.


http://s6.picofile.com/file/8241115768/42.JPG


http://s7.picofile.com/file/8241115526/31.JPG


به منظور مشاهده بقیه تصاویر مربوط به این پُست به ادامه مطلب مراجعه فرمایین!


ادامه مطلب ...

گاماس گاماس!

انسان آهسته آهسته عقب نشینی میکنه، هیچکس یکباره معتاد نمی شه، یکباره سقوط نمی کنه، یکباره وا نمی ده، یکباره خسته نمیشه، رنگ عوض نمیکنه، تبدیل نمیشه و ازدست نمی ره، زندگی خیلی آروم از شکل میوفته و تکرار خستگی خیلی موذیانه و پاورچین رخنه میکنه؛ قدم اول رو اگه به سوی حذف چیزای خوب برداریم، شک نکنین که قدمای بعدی رو شتابان بر خواهیم داشت.


http://s7.picofile.com/file/8241116976/70.JPG

ایران ای سرای امید

سلااااااااام، صبح شنبه تون بخیر و شادی. ایشالا که همگی یه هفته ی خیلی خوب در پیش داشته باشیم. چه خبرها؟! اوضاع و احوال زندگیتون بر وفق مرادتون هست ایشالا!؟ مثل همیشه یه هفته ی شاد و پر از سلامتی براتون از خدا میخوام. چند تا سخن زیبا لابه لای مطالب تو تلگرام و اینستاگرام و ... خوندم که نظرم رو جلب کردش، البته به موضوع این پست هم زیاد ارتباطی نداره اما زیباییشون باعث شد که اینجا بنویسمشون و شما هم لذت ببرین!قدرت همیشه تو محکم نگه داشتن با تموم وجود نیست، گاهی قدرت در رها کردن با تمام وجود هست!!!!!!!!!!
بهشت مکان نیستش بلکه زمان هست
! زمانی که اندیشه های مثبت و میل به نیکی و عشق ورزی در وجودمون هست و جهنم هم مکان نیست بلکه اونم زمان هست! زمانی که اندیشه های منفی و کینه ورزی وجودمون رو می آلاید.

انسان سالم، کینه نمی ورزه بلکه دوست می داره،  خجالت نمی کشه بلکه خود رو باور داره، خشمگین نمیشه بلکه مهربان هست، حرص نمی خوره بلکه همه چیز رو کافی می دونه، حسد نمی ورزه و خود رو لایق می دونه، نیازی به رقص و پایکوبی و تظاهر به خوشی نداره زیرا شادکامی رو در درون خویش می یابه، برا بزرگداشت خود احتیاج به تحقیر دیگران نداره زیرا خوب می دونه که هر انسان تحفه الهو هست، انسان سالم دوست خواهد داشت و مهر خواهد ورزید!

عاقا این یکی از خودمه و بازم بی ارتباط با موضوع این پست و همینطور بی ارتباط با تصاویر زیر!! تو این چند روز گذشته اتفاقایی برام رقم خورد که اینو در پاسخ به بعضیا مینویسم!! سالها گذشت تا من فهمیدم که آدما احتیاج دارن سفر برن و  احتیاج دارن از زندگی لذت ببرن و لذت بردن برا آدما متفاوت معنی میشه! یکی از ﻫﻴأت امام حسین لذت میبره و یکی از مهمونی رفتن. یکی تو سفر مکه اقناع میشه یکی هم تو سفر تایلند. اینا همشون برا من آدمای محترمی هستن. سالها گذشت تا من فهمیدم نباید به دلخوشی های آدما گیر بدم، چون آدما با همین دلخوشی ها سختی های زندگی رو تحمل میکنن. لطفا به دلخوشی دیگران گیر ندین!!!!!!


 رضا رشیدپور
http://s6.picofile.com/file/8240828900/Reza_Rashidpoor.JPG


مسجد امام جعفرصادق علیه السلام میدان صادقیه

http://s7.picofile.com/file/8240828968/Sadeghiye.JPG


 مریم وطن پور
http://s7.picofile.com/file/8240828850/Maryam_Vatanpoor.JPG


مهناز افشار، هیلا صدیقی، گلناز قدیری، غزاله معتمد و ریحانه طراوتی -

مسجدالنبی امیرآباد


http://s6.picofile.com/file/8240828800/Amirabad.JPG

به منظور مشاهده سایر تصاویر مربوط به این پست به ادامه مطلب مراجعه فرمایین!

 
ادامه مطلب ...