پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

ایران ای سرای امید

سلااااااااام، صبح شنبه تون بخیر و شادی. ایشالا که همگی یه هفته ی خیلی خوب در پیش داشته باشیم. چه خبرها؟! اوضاع و احوال زندگیتون بر وفق مرادتون هست ایشالا!؟ مثل همیشه یه هفته ی شاد و پر از سلامتی براتون از خدا میخوام. چند تا سخن زیبا لابه لای مطالب تو تلگرام و اینستاگرام و ... خوندم که نظرم رو جلب کردش، البته به موضوع این پست هم زیاد ارتباطی نداره اما زیباییشون باعث شد که اینجا بنویسمشون و شما هم لذت ببرین!قدرت همیشه تو محکم نگه داشتن با تموم وجود نیست، گاهی قدرت در رها کردن با تمام وجود هست!!!!!!!!!!
بهشت مکان نیستش بلکه زمان هست
! زمانی که اندیشه های مثبت و میل به نیکی و عشق ورزی در وجودمون هست و جهنم هم مکان نیست بلکه اونم زمان هست! زمانی که اندیشه های منفی و کینه ورزی وجودمون رو می آلاید.

انسان سالم، کینه نمی ورزه بلکه دوست می داره،  خجالت نمی کشه بلکه خود رو باور داره، خشمگین نمیشه بلکه مهربان هست، حرص نمی خوره بلکه همه چیز رو کافی می دونه، حسد نمی ورزه و خود رو لایق می دونه، نیازی به رقص و پایکوبی و تظاهر به خوشی نداره زیرا شادکامی رو در درون خویش می یابه، برا بزرگداشت خود احتیاج به تحقیر دیگران نداره زیرا خوب می دونه که هر انسان تحفه الهو هست، انسان سالم دوست خواهد داشت و مهر خواهد ورزید!

عاقا این یکی از خودمه و بازم بی ارتباط با موضوع این پست و همینطور بی ارتباط با تصاویر زیر!! تو این چند روز گذشته اتفاقایی برام رقم خورد که اینو در پاسخ به بعضیا مینویسم!! سالها گذشت تا من فهمیدم که آدما احتیاج دارن سفر برن و  احتیاج دارن از زندگی لذت ببرن و لذت بردن برا آدما متفاوت معنی میشه! یکی از ﻫﻴأت امام حسین لذت میبره و یکی از مهمونی رفتن. یکی تو سفر مکه اقناع میشه یکی هم تو سفر تایلند. اینا همشون برا من آدمای محترمی هستن. سالها گذشت تا من فهمیدم نباید به دلخوشی های آدما گیر بدم، چون آدما با همین دلخوشی ها سختی های زندگی رو تحمل میکنن. لطفا به دلخوشی دیگران گیر ندین!!!!!!


 رضا رشیدپور
http://s6.picofile.com/file/8240828900/Reza_Rashidpoor.JPG


مسجد امام جعفرصادق علیه السلام میدان صادقیه

http://s7.picofile.com/file/8240828968/Sadeghiye.JPG


 مریم وطن پور
http://s7.picofile.com/file/8240828850/Maryam_Vatanpoor.JPG


مهناز افشار، هیلا صدیقی، گلناز قدیری، غزاله معتمد و ریحانه طراوتی -

مسجدالنبی امیرآباد


http://s6.picofile.com/file/8240828800/Amirabad.JPG

به منظور مشاهده سایر تصاویر مربوط به این پست به ادامه مطلب مراجعه فرمایین!

 
آزاده نامداری - مجریhttp://s7.picofile.com/file/8241114150/Azadeh_Namdari.JPG



شریفی مقدم - مجری
http://s6.picofile.com/file/8240829000/sharifimoghadam.JPG


مبینا نصیری - مسجد بلال

http://s6.picofile.com/file/8240828884/Mobina_Nasiri.JPG


مسجد النبی نارمک


http://s6.picofile.com/file/8240828868/Masjedonabi_Narmak.JPG

http://s7.picofile.com/file/8240828826/Gelareh_Jabari.JPG

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.