پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

روز پرستار مبارک!

سلام و صبح تون بخیر و شادی! امروز  یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ و ۵ جمادی‌الاول ۱۴۳۷ و ۱۴ فوریه ۲۰۱۶  مصادف هست با  ولادت حضرت زینب(س) و بد نیس به این مطلب اشاره کنم که کلمه‌ زینب از دو بخش زین یعنی زینت و اَب یعنی پدر ترکیب شده به این ترتیب زینب معنیش میشه زینت بابا !!!. ضمناً امروز،  روز پرستار هم هست! لذا به همین مناسبت ضمن تبریک به همه پرستاران با محبت، فرا رسیدن پنجم جمادی الاول ، سالروز ولادت فرخنده‌ی عقیله‌ی بنی‌هاشم ، عالمه‌ی غیرمعلّمه، حضرت زینب کبری علیهاالسلام بر پیشگاه ولی عالم امکان حضرت ولی عصر، امام زمان عجل‌ الله‌ تعالی‌ فرجه‌ الشّریف و محبّان اهل بیت اطهار علیهم السلام و همچنین بر عموم مسلمین به‌ ویژه همه اونایی که در کسوت مقدّس پرستاری‌هستن تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال خواهانم بهره‌ای از صفات ممتاز و متعالی این بانوی عالیقدر و بافضیلت به همه‌ی ما عنایت کند ایشالا! عاقا الان میخوام دو مطلب رو خدمت تون عرض کنم! اولیش اینه که من به این موضوع باور دارم که انسانا محکوم به تجربه کردن احساس های یک دیگه هستن!!! چرا اینو میگم؟؟؟! شاید بعداً براتون گفتم!. و دومین موضوع هم از این قراره که به نظرم زیادی خوب بودن، خوب نیس! میدونین چرا؟! چون زیادی که خوب باشی دیده نمیشی! میشی مثه یه شیشه تمیز، که همه به جای شیشه، منظره بیرونو نگاه میکنن!!!!!!! راستی امروز یه مهمون هم داشتم که همگی تون ایشونو میشناسین! بعله ایشون کسی نیست جز جناب آقای مهندس پرویز علیزاده!!!!!!!!!. چندتا عکس یادگاری گرفتم که میذارمشون اینجا تا ببینین.  عزت همگی زیاد !!!!!!!!

 


http://s7.picofile.com/file/8238788318/k2_941125.JPG

به منظور مشاهده تصویر فوق با سایز اصلی همینجا کلیک کنین!


به منظور مشاهده بقیه تصاویر مربوط به این پست به ادامه مطلب مراجعه کنین!

  ادامه مطلب ...

نکته ای در خصوص تکمیل فرم توی یه سامانه برا همکلاسیهام!

سلااااام به همگی! صبح چهارشنبه تون بخیر و شادی و سلامتی! چه خبرها؟! اوضاع و احوال زندگیتون بر وفق مرادتون هست ایشالا!؟ امروز چهارشنبه  ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ و  ۲۳ ربیع الثانی ۱۴۳۷ و ۳ فوریه ۲۰۱۶ هستش. پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم میفرماید هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبیش بیشتر از بدیش نشود، شیطان بر پیشانى او بوسه مى ‏زند و مى‏ گوید این چهره ‏اى است که روى رستگارى را نمى ‏بیند.  (مشکاة الأنوار ص ۱۶۹)

یه نکته واسه اطلاع همکلاسی‌ هام و اون اینکه همونطور که احتمالاً اطلاع دارین، فارغ التحصیلی ها میبایست با مراجعه به سامانه دانش آموختگان که نشونیش رو در پایان متنم میذارم اقدام به ثبت مشخصاتشون بکنن و کد پیگیری دریافت کنن و اونو به اطلاع خانم رمضانیان مسئول امور فارغ التحصیلان دانشگاه، برسونن.

 

نشانی سامانه هم به شرح زیره:

http://info.uast.ac.ir/fareghotahsil

 

برا راهنمایی اینو میگم که تو مراحل تکمیل فرم نوع تحصیل رو ترمی و مدرک تحصیلی رو کارشناسی ناپیوسته و گروه آموزشی رو صنعت و همچنین رشته تحصیلی رو مهندسی فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیک و کد مرکز تحصیلی 36131 درج کنین.

 

ضمناً به منظور اعلام کد پیگیری به مسئول فارغ التحصیلان با داخلی خانم رمضانی رو مطلع باشین که 15 هست. همین دیگه. آخر هفته خوبی داشته باشین!!!!!!!

شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ شمسی برابر با السبت ١٩ ربیع الثانی ١٤٣٧ قمری !

سلام دوستان خوبم، صبح شنبه تون بخیر. ایشالا که همگی مون یه هفته ی خیلی خوب در پیش داشته باشیم و مثل همیشه یه هفته ی شاد و پر از سلامتی براتون از خدا میخوام!!!!  امروز شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ شمسی و السبت ١٩ ربیع الثانی ١٤٣٧  قمری و Saturday  سی ام  January  سال 2016 میلادی هستش! جاتون خالی دیروز رفته بودیم دریاچه مصنوعی در شمال غرب شهر و در منطقه 22 شهرداری تهران. توی یه متنی خوندم سابقه طرح ساخت این دریاچه مصنوعی به نخستین طرح جامع تهران که پیش از انقلاب و در سال 1347 تدوین شده، بازمی گرده!
ادامه مطلب ...

صبح چهار‌شنبه ۷ بهمن ماه تون خوش و خرم!!

امروز چهار‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ و ۱۶ ربیع الثانی ۱۴۳۷ و ۲۷ ژانویه ۲۰۱۶

حالا که درس و مشاقامون تموم شده دارم اینو اقرار میکنم! بعضی شبا که خوابم نمی بُرد، یه جوری که مغزم بشنوه می گفتم خوب! برم یه کتابی بیارم بخونم.  هیچی دیگه، اصلا بیهوش می شدم!  خخخخخ!

حضور در درمانگاه ساعت هشت و پنجاه دقیقه به منظور شستشوی گوش!
همین الان یهویی!

صبح اولین دوشنبه بهمن ماه تون به خیر و شادی ایشالا!

سلام دوستای گلم. خوبید؟! خوشید؟ سلامتید؟! صبح اولین دوشنبه بهمن ماه تون به خیر و شادی! ایشالا تنتون سالم و دلتون بی غم و صبح دوشنبه تون هم متبرک به نگاه خدا باشه!. امروز دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ شمسی و الإثنین ١٤ ربیع الثانی ١٤٣٧ قمری و Monday بیست و پنجم ماه January سال 2016 میلادی از برج فلکی: دلو هست! تو تهران اوقات شرعی به این شرح هستش: اذان صبح 05:41 و طلوع خورشید 07:10 و اذان ظهر 12:17 و غروب خورشید 17:24 و اذان مغرب 17:42 و نیمه شب شرعی 23:32 . شنبه و دیروز به شدت سرم شلوغ بود و حتی فرصت نکردم یه چای بخورم! شما هم که از دوز اعتیاد من به چای خبر دارین! یعنی استخون درد گرفتم از بی چایییی! امروز هم نمیخواستم پستی بذارم و تو فکرم بود فردا صبح اول وقت بشینم و یه پست مختصر و مفید بنویسم اما یه موضوعی باعث شد الان بیام و این چند خط رو بنویسم. هنوز به تصمیمم مطمئن نیستم اما خواستم قبلش یه توضیحی بدم که یهو جا نخورید! بچه ها احتمالا دیگه این وبلاگ به روزرسانی نخواهد شد. یعنی این پست میشه پست آخرم. دلیلش هم اینه که با بسته شدن پرونده دانشگاه دلیلی نیست که بخوام این وبلاگ رو با عنوان پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک ادامه فعالیت بدم. شاید یه وبلاگ جدید درست کردم و اونایی که تا امروز برام ایمیل گذاشتن یا آدرس وبلاگ، حتما بهشون آدرس وبلاگ جدیدم رو میدم. مطلب بعدی اینکه فقط قسمت نظراتش باز میمونه و میشه پل ارتباطی من با خوانندگان این وبلاگ. البته شاید گاهی چیزی هم اینجا نوشتم اما فعلا هیچی نمیدونم. ببخشین اگه توضیحاتم گنگ یا نامفهومه چون هنوز خودم گیجم و نمیدونم چیکار قرار بکنم. بذارید یه ذره خودم رو جمع و جور کنم بعد حتما شما رو هم از این وضعیت درمیارم. اینو بدونین چه تو این وبلاگ و چه تو هر وبلاگ دیگه ای که باشم همچنان خیلی خیلی دوستتون دارم! به این قضیه شک نکنین.


اینا هم تصویرای هوای تمیز امروز تهران ساعت یازده صبح در محدوده خیابون قرنی و پل کریم خان هستش!

http://s7.picofile.com/file/8235212368/K941105_1.JPG

به منظور مشاهده تصویر با سایز اصلی همینجا کلیک کنین!


http://s6.picofile.com/file/8235212384/K941105_2.JPG

به منظور مشاهده تصویر با سایز اصلی همینجا کلیک کنین!