پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

صبح اولین دوشنبه بهمن ماه تون به خیر و شادی ایشالا!

سلام دوستای گلم. خوبید؟! خوشید؟ سلامتید؟! صبح اولین دوشنبه بهمن ماه تون به خیر و شادی! ایشالا تنتون سالم و دلتون بی غم و صبح دوشنبه تون هم متبرک به نگاه خدا باشه!. امروز دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ شمسی و الإثنین ١٤ ربیع الثانی ١٤٣٧ قمری و Monday بیست و پنجم ماه January سال 2016 میلادی از برج فلکی: دلو هست! تو تهران اوقات شرعی به این شرح هستش: اذان صبح 05:41 و طلوع خورشید 07:10 و اذان ظهر 12:17 و غروب خورشید 17:24 و اذان مغرب 17:42 و نیمه شب شرعی 23:32 . شنبه و دیروز به شدت سرم شلوغ بود و حتی فرصت نکردم یه چای بخورم! شما هم که از دوز اعتیاد من به چای خبر دارین! یعنی استخون درد گرفتم از بی چایییی! امروز هم نمیخواستم پستی بذارم و تو فکرم بود فردا صبح اول وقت بشینم و یه پست مختصر و مفید بنویسم اما یه موضوعی باعث شد الان بیام و این چند خط رو بنویسم. هنوز به تصمیمم مطمئن نیستم اما خواستم قبلش یه توضیحی بدم که یهو جا نخورید! بچه ها احتمالا دیگه این وبلاگ به روزرسانی نخواهد شد. یعنی این پست میشه پست آخرم. دلیلش هم اینه که با بسته شدن پرونده دانشگاه دلیلی نیست که بخوام این وبلاگ رو با عنوان پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک ادامه فعالیت بدم. شاید یه وبلاگ جدید درست کردم و اونایی که تا امروز برام ایمیل گذاشتن یا آدرس وبلاگ، حتما بهشون آدرس وبلاگ جدیدم رو میدم. مطلب بعدی اینکه فقط قسمت نظراتش باز میمونه و میشه پل ارتباطی من با خوانندگان این وبلاگ. البته شاید گاهی چیزی هم اینجا نوشتم اما فعلا هیچی نمیدونم. ببخشین اگه توضیحاتم گنگ یا نامفهومه چون هنوز خودم گیجم و نمیدونم چیکار قرار بکنم. بذارید یه ذره خودم رو جمع و جور کنم بعد حتما شما رو هم از این وضعیت درمیارم. اینو بدونین چه تو این وبلاگ و چه تو هر وبلاگ دیگه ای که باشم همچنان خیلی خیلی دوستتون دارم! به این قضیه شک نکنین.


اینا هم تصویرای هوای تمیز امروز تهران ساعت یازده صبح در محدوده خیابون قرنی و پل کریم خان هستش!

http://s7.picofile.com/file/8235212368/K941105_1.JPG

به منظور مشاهده تصویر با سایز اصلی همینجا کلیک کنین!


http://s6.picofile.com/file/8235212384/K941105_2.JPG

به منظور مشاهده تصویر با سایز اصلی همینجا کلیک کنین!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.