پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

نکته ای در خصوص تکمیل فرم توی یه سامانه برا همکلاسیهام!

سلااااام به همگی! صبح چهارشنبه تون بخیر و شادی و سلامتی! چه خبرها؟! اوضاع و احوال زندگیتون بر وفق مرادتون هست ایشالا!؟ امروز چهارشنبه  ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ و  ۲۳ ربیع الثانی ۱۴۳۷ و ۳ فوریه ۲۰۱۶ هستش. پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم میفرماید هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبیش بیشتر از بدیش نشود، شیطان بر پیشانى او بوسه مى ‏زند و مى‏ گوید این چهره ‏اى است که روى رستگارى را نمى ‏بیند.  (مشکاة الأنوار ص ۱۶۹)

یه نکته واسه اطلاع همکلاسی‌ هام و اون اینکه همونطور که احتمالاً اطلاع دارین، فارغ التحصیلی ها میبایست با مراجعه به سامانه دانش آموختگان که نشونیش رو در پایان متنم میذارم اقدام به ثبت مشخصاتشون بکنن و کد پیگیری دریافت کنن و اونو به اطلاع خانم رمضانیان مسئول امور فارغ التحصیلان دانشگاه، برسونن.

 

نشانی سامانه هم به شرح زیره:

http://info.uast.ac.ir/fareghotahsil

 

برا راهنمایی اینو میگم که تو مراحل تکمیل فرم نوع تحصیل رو ترمی و مدرک تحصیلی رو کارشناسی ناپیوسته و گروه آموزشی رو صنعت و همچنین رشته تحصیلی رو مهندسی فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیک و کد مرکز تحصیلی 36131 درج کنین.

 

ضمناً به منظور اعلام کد پیگیری به مسئول فارغ التحصیلان با داخلی خانم رمضانی رو مطلع باشین که 15 هست. همین دیگه. آخر هفته خوبی داشته باشین!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.