پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

زمان تحویل سال1395 و همچنین دانلود تقویم رسمی سال1395 به همراه مناسبت هاش

سلام به همه ی دوستای گرامی!  سلااااااام به روی ماهتون به چشمون سیاهتون. از دوستایی که رنگ چشماشون به طور مادرزادی یا با لنز، هر رنگی غیر از مشکیه پوزش میخوام. تقصیر شاعره که ظاهراً مخاطباش همه چشماشون سیاه بوده!!! اصلاً سلاااااام به همتون با هر رنگ چشمایی. ایشالا هر جا هستین خوب و خوش و سلامت باشین. عاقا از اینکه مثه یویو هی میرم و میام در حالیکه تو دو تا کامنت قبلی ازتون خدافظی کردم به بزرگواریتون میبخشین منو!! اومدم تقویم سال 95 رو تقدیم حضورتون کنم و جدی جدی تو سال94 ازتون خداحافظی کنم و سال جدید رو هم دوباره بهتون تبریک بگم. اینجاش خیلی باحاله و این موضوع برا کارمندا خیلی خوشاینده که تعطیلی های سال 95  همه ش چسبیده به همن و تعطیلیهاش پراکنده نیستن و دیگه اینکه از صمیم قلبم تو سال جدید براتون کلی آرامش و خوشی و سلامتی و پول آرزو میکنم! ایشالا که تو سال 1395 که سال میمون هست، میمون زندگیتون چابک باشه و حسابی چهار نعل بره و شما رو به خواسته هاتون برسونه! ممنونم از اینکه تو سال 94 همراهیم کردین و همیشه دلم به دوستی و محبتتون گرم بوده و هست. از راهنمایی هاتون، از دلسوزی هاتون، و از هر حس خوب دیگه ای که داشتین برام، یه دنیا سپاسگزارم و امیدوارم روزی برسه که من هم بتونم حق دوستیم رو ادا کنم. هر خوبی و بدی ای دیدین از من به خوبی خودتون ببخشیدم و حلالم کنین.  از ته ته ته قلبم برای تک تک شما آرزوی سلامتی و دل خوش میکنم تو سال جدید همراه با یه جیب پر از پول! به امید خدا ایشالا به همه ی خواسته هاتون برسین.


تقویم امروز:

http://s7.picofile.com/file/8242515000/T94_1.JPG


زمان و لحظه تحویل سال 1395:


ساعت 8:00:12 صبح روز یکشنبه اول فروردین 1395 برابر با 20 مارس 2016 میلادی و 10 جمادی الثانیه 1437 هجری قمری


http://s7.picofile.com/file/8242515042/T95_2.JPG


لینک دانلود فایل PDF تقویم رسمی سال 1395 هجری شمسی به همراه مناسبت ها، استخراج و تنظیم شورای مرکز تقویم مؤسسة ژئوفیزیک دانشگاه تهران:


به منظور دانلود همین جا کلیک فرمایین!


و اینم جدول سال ها و حیوانات اون سال که متوجه خواهین شد که سال های مختلف، سال چه حیوونی هست!


http://s6.picofile.com/file/8242519068/salena01.JPG

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.