پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

امروز چهار شنبه سی ام اردیبهشت94 و اول شعبان 1436 قمری!!!

سلااااااام به همگی!!!!   خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟  چه خبرها؟!!! اوضاع و احوال زندگیتون بر وفق مرادتون هست ایشالا!؟  صبح چهارشنبه تون خوش و خرم! 

به به عجب آخر هفته توپیه نه!!!!! تازه اینو اگه بشنوین که خیلی بیشتر خوش به حالمونه!!! امروز اول ماه شعبان سال 1436 هجری قمری! یعنی کلی عید توشه!! پس اصلاً چه ماه توپی!!!!  هوراااااااااااا!!!! . 

همین جوریش که من عاشق چهارشنبه ها بودم! امروزم که چهارشنبه ست و ماه شعبان هم فرا رسیده!!! پس منم بسی خوشحال هستم !!! خداییش مدیونین که فک کنین من الکی خوشم ها!!!!  ضمناً تا دیر نشده همین جا حلول ماه مبارک شعبان ، ماه رسول اعظم اسلام (صلی الله علیه و اله و سلم) و همچنین فرا رسیدن اعیاد فرخنده شعبانیه رو به تک تک شما دوستانم و همکلاسیهای گرامیم و همچنین تمامی مسلمانان سراسر جهان تبریک و شاد باش میگم. امیدوارم تو این ماه که ثواب روزه اش واجب شدن بهشت و یکی از بهترین اعمالش هم استغفار هست ، به حق مولدین همین ماه توفیق انجام همه این اعمال را داشته باشیم و بتونیم آمادگی لازم برای درک بهتر ماه مبارک رمضان رو پیدا کنیم و از تمامی شما دوستان عزیزم التماس دعا دارم.

از ته ته ته قلبم برای تک تک شما آرزوی سلامتی و دل خوش میکنم و همچنین آرزوی شانس و نمره خوب تو امتحانا که تو همین ماه برگزار میشه!!!   ایام به کام و  عیداتون هم پیشاپیش مبارک!!! 

 

راستی!!!  برد دیشب پرسپولیس مقابل الهلال عربستان رو هم به جامعه ورزشی به خصوص طرفداران اون تیم تبریک میگم! اما این رو هم بدونین چون بازی ملی حساب میشد و  استقلالی ها براش دعا کردن و همچنین با کمک داور و نیز یه عالمه شانس ، تونس بازی رو ببره و قبول کنین تو این دو بازی آخرش خیلی خرشانس بوده!!!  امیدوارم که تو بازی امشب هم که بازم در مقابل یه تیم عربستانیه بتونیم با برد شیرین بیرون بیاییم!!!!  مثلاً تو پست فردام بنویسم نفت ایران2 الاهلی عربستان صفر.  وای که چه حالی میده ها!!!! 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.