پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

زندگی یک سفر هست یا هدف ؟؟؟؟!!!

خانم باربارا دی آنجلس Dr. Barbara De Angelis در کتاب لحظه‌های ناب زندگی جمله جالبی به شرح ذیل بیان می‌کند :

اول دلم لک زده بود که بتونم دبیرستان را تموم کنم و به دانشگاه برم  ، بعدش دوست داشتم زودتر دانشگاه را تمام کنم و سر کار برم ، بعد دلم لک زده بود که ازدواج کنم و بچه‌ دار شم.

بعد همیشه منتظر بودم که بچه‌هام بزرگ شوند و به مدرسه بروند و من بتونم دوباره مشغول کار شوم. بعد آرزو داشتم که بازنشسته شوم و حالا دارم می‌میرم که یک دفعه متوجه شدم اصلاً یادم رفته بود زندگی کنم! شاد بودن و احساس خوشبختی را به اگرهایمان مربوط نکنیم زیرا اگرها پایان ناپذیرند و به یاد داشته باشیم زندگی یک سفر است و هدف نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.