پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

درس طراحی سایت های تجارت الکترونیک استاد دارابی 940231

سلااااام به همگی! پنجشنبه شبتون به خیر و شادی! 

اول از همه بگم که چهارشنبه گفته بودم و میام خبر پیروزی تیم نفت رو دو بر صفر بهتون میدم که کمی بد قول شدم و بابت تاخیرم عذر خواهی می کنم! ولی مهم اینه که برد در ضمن اگه میدونستم یکی از پیش بینیم کم میشه میگفتم پنج صفر که چهارتا بزنیم به عربا!    حالا بریم سر اتفاقای امروز!

آقا امروز استاد دارابی سر ساعت 16:00 اومد و همون اول حضورغیاب کرد و مستقیم رفت سر ارائه تحقیق های بچه ها و خودشم اومد پشت سر من کنار آقای جوادی پر حرف نشست تا بچه هایی که ارائه دارن یکی کی بیان و شروع کنن. اول از همه سرکار خانم کشاورز که معلوم بود خیلی استرس داره و هم گروهی هاش دوقلوها یا خواهران مردانی (زهرا و فاطمه) بودند اومد و از رو خوند مثل اینکه داره اخبار میگه!! یعنی فقط جمله همکارم اخبار را دنبال میکند رو کم گفت و این تیکه آخرش رو هم ازش تعریف کنم و اینکه فک نکنین که ترور شخصیتش کردم و یه چیز خوبی هم در موردش گفته باشم و اون اینکه خداییش اگه از حق نگذریم فایل پاورپوینتش خیلی خوب بود و این موضوع از ضایع بودن ارائه ش کم نمیکنه!!!! و بعدش هم سرکار خانم مرضیه سربندی اومد که از همون اول پشت سریم همون آقای جوادی ...  (خودتون سه نقطه رو پر کنین!) کلی مسخره بازی درورد ارائه این خانم هم دست کمی از خانم کشاورز نداشت و سومین و آخرین نفر هم سرکار خانم محمدی بود که هم گروهیش خانم اسماعیلی بود که بد ارائه نداد و فک کنم نمره کامل رو بگیره و از ترسم هیچی راجع بهش نمیگم!!!! و فقط میشه گفت اگه فونت پاورپونتش رو 2Titr و سایزش رو هم بزرگتر در نظر میگرفت خیلی بهتر میشد!!! آخرش هم استاد کار داشت و درس نداد و رفت و البته گفت که هفته بعد درس میده و صلواتی خالی بند هم گفت که استاد بهش گفته که میخواد نمونه سئوال بده پس همه بیاین. راستی همون اول تحقیق ها عکس گرفتم که با سفارش اون خانم محترم مانتو و مقنعه آبیه که همون جلو نشسته و نمیدونم فامیلیشون چی هست و گفتن که چرا تو این کلاس عکس نمیگیری ، اقدام به گرفتن عکس کردم و برا همین چندتایی با کمک آقای فلاح عکس گرفتم و میذارمشون اینجا که ببینین و لذت ببرین و دستمزدم هم اگه دوس داشتین یه صلوات هم هدیه کنین به پدر بزرگوار و مرحومم لطفاً!. 

 

 

  

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!

 

به منظور مشاهده بقیه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنین!!! 

  

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین! 

 

 

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین! 

 

 

 

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین! 

 

 

 

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین! 

 

 

 

 

 

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.