پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

آغاز میکنم روزم رو با نام خداوندی که از شدت حضور نا پیداست

سلام به همگی و صبح زیباتون به خیر و شادی ایشالا!!  امروز یکشنبه ۲۰ دی سال ۱۳۹۴ شمسی و ۲۹ ربیع الاول سال ۱۴۳۷ قمری و ۱۰ ژانویه سال ۲۰۱۶  سال میلادی هستش!  آغاز میکنم روزم رو با نام خداوندی که از شدت حضور نا پیداست. حضرت امام على علیه السلام میفرماید بنده به سبب بى‏ صبرى، خودش رو از روزىِ حلال محروم مى ‏کند و بیشتر از روزى مقدّر هم نصیبش نمى‏ شود.     شرح نهج البلاغه(ابن ابی الحدید) ج3، ص 160.

به نقل از خبرآنلاین مدارس  مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه  مناطق فیروزکوه، دماوند و رودهن  امروز 20 دی  به علت بارش برف تعطیل شده.

مردی به خانوم میگه ماه من می شی؟  زن میگه اون وقت دستت به من نمی رسه! مرد میگه حالا میگی چیکار کنم؟ زن میگه ماهی ات می شم! مرد با خوشحالی گفتش چه عالی! داشتن ماهی چه کیفی داره! زن گفت حالا که ماهی ات شدم، اجازه بده کمی شنا کنم. ماهی به شنا زنده هست! مرد گفتش کجا می خوای شنا کنی؟ زن گفت چشمان زلالت، جون می ده برا شنا کردن! مرد گفت راست می گی؟ چگونه؟ زن گفت تو فقط اجازه اش رو بده شنا کردن با من! مرد قبول کردش و گفتش باشه! ولی زیاد از ساحل دور نشو! می ترسم غرق شی! زن به شکل ماهی درومد و به داخل چشم مرد شیرجه زد و شنا کنان وارد دل مرد شد و دید که ماهی های دیگه ای در اونجا مشغول شنا و جست و خیز هستن. زن دیگه معطل نکرد و شنا کنان برگشت و از چشم مرد بیرون پرید و به راه افتاد که بره. مرد پرسید چی شده ماهی من؟ کجا می ری؟ زن جواب داد می رم ماهت بشم! مرد گفت اون وقت دستم به تو نمی رسه! زن گفت همان بهتر که نرسه! مرد پرسید آخه چرا؟! زن گفت چراش رو از دلت بپرس! دل که نیست، حوضچه پرورش ماهیه!
 میگم حالا که تو این پُست از هر دری سخنی گفتم بد نیست یه اشاره هم بکنم به ترمینالها پروازی  فرودگاه مهرآباد و اینکه کدوم پرواز داخلی از کدوم ترمینال فرودگاه مهرآباد انجام میشه. شاید به درد دوستانی که میخوان بعد امتحانا یه سفر برن و خستگی ناشی از این مدت رو، به در کنن بخوره!!!
ترمینال1: زاگرس - کیش ایر
ترمینال2: ایران ایر - ایران ایرتور - آتا - معراج - نفت - قشم ایر
ترمینال4: اترک -  ماهان - تابان - آسمان - کاسپین


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.