پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

صبح روز دوشنبه تون خوش و خرم!!

سلااااام به همگی! صبح روز دوشنبه تون خوش و خرم!! امروز دوشنبه ۲۸ دی  شمسی ۱۳۹۴ و الإثنین ٧ ربیع الثانی ١٤٣٧ قمری و  Monday هجدهم January میلادی سال2016 از برج فلکی: جدی هست. عاقا امروز یه مهمون داشتم که مثه من ساعت پنج صبح از خواب بیدار شده و نظافت کرده و مسواک زده و دهنش رو خوش بو کرده و تیپ زده اومده سرکارم!!! نه اینکه به برکت آلودگی هوا امروز و فردا تعطیلشون کردن گیر داده بود بیاد محل کار من! فک کرده اینجا من آپولو هوا میکنم. ازش میپرسم بزرگ شی دوس داری چه کاره شی؟ میگه میخوام برم اداره و بعدازظهرها هم برم دره مغازه! خخخخخخخخ! واقعاً که! خلاصه امروز یه کم مامان شدم براش و بهش صبحونه دادم!! راستی فردا هم که ولادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام هست. حضرت امام حسن عسگری علیه السلام در سال 232 و در مدینه طیبه چشم به دنیا گشود. درباره روز ولادت حضرت اختلاف هست؛ برخی مورخین جمعه هشتم ماه ربیع الثانی و برخی دوشنبه چهارم و برخی دهم همین ماه را روز تولد آن حضرت دانسته اند. مادر والا گهرش سوسن یا سلیل زنی لایق و صاحب فضیلت و در پرورش فرزند نهایت مراقبت را داشت تا حجت حق را آن چنان که شایسته است پرورش دهد.  این زن پرهیزگار در سفری که امام عسکری(ع) به سامرا کرد همراه امام بود و در سامرا از دنیا رحلت کرد. کنیه آن حضرت ابامحمد بود. فرا رسیدن سال روز میلاد بابرکت یازدهمین حلقه­ سلسله­ ولایت و امامت و هدایت، و سیزدهمین میراث­دار قافله­ عصمت، حضرت امام حسن عسکری علیه السلام بر تمامی مسلمانان و شیعیان مبارک باد.

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 01:07

سلام اقا من یه فروشگاه اینترنتی دارم میخواستم توزمینه یه سری طراحی ها و آپلود کردن اطلاعات باهام همکاری کنید.اینم شمارمه.09356134165منتظرجوابتون هستم

بزرگ عقیده دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 10:28 http://kharazmy94.blogsky.com

سلام.
وبلاگ خوبی دارید.
اگر مایلید تبادل لینک کنیم؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.