پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

بای بای سال اسب - سلام سال بز

سلااااااام به روی ماهتون به چشمون سیاهتون. از دوستانی که رنگ چشماشون به طور مادرزادی یا با لنز ، هر رنگی غیر از مشکیه پوزش میخوام. تقصیر شاعره که ظاهرا مخاطباش همه چشماشون سیاه بوده....!!! اصلاً سلاااااام به همتون با هر رنگ چشمایی . ایشالا هر جا هستید خوب و خوش و سلامت باشید.

بچه ها قطعا پست بعدی من میشه تو سال 94! نمیدونم چه روزی. البته مطمئنم شما هم مشغول خونه تکونی و گرفتاری های قبل عید و ... هستید و فرصت اینترنت بازی ندارید! اگر فرصت کنم حتما یه سری عکس میذارم براتون و پرونده ی کامنتهای 93 رو تو همین امسال می بندم ایشالا!

دیگه اینکه از صمیم قلبم براتون کلی آرامش و خوشی و سلامتی و پول آرزو میکنم تو سال جدید! ایشالا که تو سال 94 که سال بز هست ، بز زندگیتون چابک باشه و حسابی چهار نعل بره و شما رو به خواسته هاتون برسونه! 

مرسی از اینکه تو سال 93 همراهیم کردید و همیشه دلم به دوستیتون و محبتتون گرم بوده و هست. از راهنمایی هاتون ، از دلسوزی هاتون ، و از هر حس خوب دیگه ای که داشتید برام ، یه دنیا سپاسگزارم و امیدوارم روزی برسه که من هم بتونم حق دوستیم رو ادا کنم. هر خوبی و بدی ای دیدید از من به خوبی خودتون ببخشیدم و حلال کنید. 

اومدم ازتون خداحافظی کنم و پیشاپیش سال جدید رو بهتون تبریک بگم.

از ته ته ته قلبم برای تک تک شما ارزوی سلامتی و دل خوش میکنم تو سال جدید همراه با یه جیب پر از پول! به امید خدا ایشالا به همه ی خواسته هاتون برسید.

دیگه همینا. چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه.

این اشفتگی رو به دل مهربونتون بهم ببخشید. 

دوستتون دارم

عیدتون مبارک

خدانگهدارتون باشه

یاعلی و عزت زیاد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.