پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

تعطیلات آخر این هفته و شنبه طلایی!!

سلاااااااااااااااااااااااااام عزیزان! صبح قشنگ سه شنبه تون به خیر و شادی ایشالا.  خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ کیفتون کوکه؟  آخ جوووون بازم داریم به پنج شنبه و عشق و حال آخر هفته نزدیک میشیم!!!!!  لامصب سه شنبه که میشه و کمر هفته که میشکنه انگاری که یه چیزی تو بدن ترشح میشه و خود به خود یه جورایی ذوق تعطیلی شارژمون میکنه!!! به به! عجب هفته ایه این هفته و هفته بعد!  آخر هفته یه تعطیلی سه روزه ی توپ داریم!  چهارشنبه عصر که بریم خونه یه عالمه تعطیلیم! به این میگن هفته طلایی و شنبه ی طلائی!   هورا!!!!  

امیدوارم کل هفته براتون خوب و خوش سپری بشه و تعطیلاتش هم حسابی بهتون خوش بگذره! 

راستی همون طور که حتماً خبر دارین روز شنبه طلایی که در پیش داریم روز معلم هست و لذا بی مناسبت نیست شرح مختصری در این خصوص (علت نامگذاری این روز به روز معلم) رو براتون بنویسم.  در سطح جهان و به پیشنهاد یونسکو روز ۵ اکتبر (۱۳ مهر) هر سال به عنوان روز جهانی معلم نامگذاری شده اما  در خیلی از کشورها از جمله ایران خودمون تو روز متفاوتی جشن گرفته می‌شه. قبل از انقلاب روز معلم در ۱۲ اردیبهشت بود و مناسبت آن هم کشته شدن یکی از معلمان به نام ابوالحسن خانعلی در روز ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۴۰ در تجمع اعتراض ‌آمیز معلمان در میدان بهارستان بود. اما پس از انقلاب نیز خبر ترور و قتل مرتضی مطهری به دست اعضای گروه فرقان (که شب قبلش اتفاق افتاده بود) در ۱۲ اردیبهشت منتشر شد و به همین مناسبت همین روز دوباره به نام روز معلم نامگذاری شد.

به همین مناسبت از فرصت استفاده می کنم و متن زیر رو تقدیم میکنم به همه اساتید و معلمان بزرگوار: 

 

اساتید فرهیخته و فرزانه

با فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز سِتُرگ معلم ، فرصت را مغتنم می شمرم و ارادت فراوان خودم را خدمت شما بزرگوارن ابراز می نمایم و آرزو دارم همواره در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش برای آینده سازان این مرز و بوم  با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه ی دنیوی و رستگاری اخروی خود کوشا و پویا باشید. 

 

 ارادتمند - مدیریت وبلاگ پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

 

 ***********

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.