پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

کلاسای امروز جمعه اولین روز ماه سوم سال با مهندس عادل دشتی!!!!

سلاااام دوستای خوبم!!!!! ظهر جمعه تون خوش و خرم و ایشالا که تا اینجای تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه!!! تا دیر نشده در ابتدای گزارش امروزم فرا رسیدن سوم شعبان که روز ولادت فرخنده مهتر جوانان بهشت و آموزگار شهادت ، حضرت حسین بن علی علیه السلام هست رو بهتون شادباش و تبریک میگم و به استحضارتون میرسونم که روز سوم شعبان سال چهارم هجرى ، در بیت عصمت و طهارت نوزادى متولد شد که ولادتش قلبها را مسرور و دیده‏ ها را گریان ساخت. کودک را نزد رسول خدا (ص) آوردند پیامبر گرامى در گوش راستش اذان و در گوش چپش اقامه گفت و او را (حسین) نامید. جبرئیل و فرشتگان آسمانها براى تهنیت و شادباش به محضر رسول خدا (ص) نازل می شدند و تولد این نوزاد را تبریک می گفتند ولی آنان حامل پیام دیگرى نیز بودند ، خبرى که رسول خدا (ص) را به شدت متأثر کرد و اشک از دیدگانش جارى شد این بود: (این کودک را امت تو به قتل می رسانند!). 

خوب حالا بریم سر اتفاقای امروز! من که دیر اومدم سرکلاس و وسطای درس دولت الکترونیکی رسیدم و استاد هم اسامی تعدادی از بچه هارو بعنوان حذفی ها نوشت اما به خاطر اعیاد بزرگ و مبارکِ شعبانیه و مهم تر از همه ، استاد عادل دشتی به خاطر صفای دلش  یه حرکت انتهاری کرد و همه رو بخشید!!!  (خداییش مدیونین فک کنین دارم هندونه میذارم زیر بغل استاد ها!!!!) ضمنا نیازی نیس هفته آینده جمعه بچه ها بیان دانشگاه!  فقط تعطیلی جلسه آینده تاثیر منفی نداره و درس هم داده نمیشه و همه اتفاقای بدش رو بندازین گردن من!!!! ضمناً  استاد هم هیچی نگفته راجع به تعطیلی و همه مسئولیتش به عهده منه!! اگه دلتون خواست برین بگین که دارم بزنن ولی حرفی از استاد و سایرین نزنین!! فقط اینو بدونین هر کی آدم فروشی کنه با من طرفه!!!!  در پایان عرایضم هم میگم که یه مقدار کوچولو از جزوه دولت باقی مونده که ایشالا فردا شنبه میذارم برا دانلود و بقیه جزوه ها کامل هست برین با خیال راحت دانلودشون کنین! عکسای زیر هم امروز گرفته شده که امیدوارم خاطره خوب و خوشی تو ذهنتون بشینه! بچه ها خداوکیلی دارم میگم هیچ گاه تک تک تون رو از یاد نمی برم زیرا که حاصل کلی خاطره های خوشایند تو این چند ترم برام هستین و اگر گاهی اوقات از دستم ناراحت شدین من رو به صفای دلتون ببخشین!!!  این آخرش رو از قصد هندیش کردم!!!!!  

 

 

سه گل روییده اندر باغ احساس      گل سوسن گل لاله گل یاس

گل اول که ماه عالمین است           عزیز فاطمه نامش حسین است

گل دوم نگر غوغاست در فضل        امید مرتضی نامش اباالفضل

گل سوم گل میعاد باشد                 امام چارمین سجاد باشد

 

دلم نمیاد همین طوری این پست رو تموم کنم لذا دو مرتبه اعیاد مبارک شعبان رو به همه شما همکلاسیها و اساتید بزرگوارم شادباش و تبریک میگم!!!

 

به منظور دانلود فایل Word فرم خام کارورزی همین جا کلیک کنین!

 

 

 

   

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!!

 

 

 به منظور مشاهده سایر تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنین!!! 

 

 

 

  

به منظور مشاهده تصویر فوق با کیفیت اصلی همین جا کلیک کنین!!!

  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.