پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

امروز شنبه دوم خردا 94 و چهارم شعبان1436 مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل!!!!

سلااااااااام دوستان ، صبح شنبه تون بخیر و شادی. ایشالا که همگی مون یه هفته ی خیلی خوب در پیش داشته باشیم. راستی تعطیلات به تون خوش گذشت عایا!؟؟؟ امیدوارم کل هفته قبل  براتون خوب و خوش سپری شده باشه و تعطیلاتش هم حسابی به تون خوش گذشته باشه! و همچنین ایشالا هفته ی جدید براتون پر از شادی و سلامتی باشه. به به! عجب هفته ایه این هفته!  شروع هفته که امروز باشه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) هست و فردا هم ولادت حضرت زین العابدین (ع) هست و هفته دیگه همین موقع یعنی شنبه بعدی ولادت حضرت علی اکبر (ع) هست. 

وااااای که این روزا تو خیابونا چه خبره!!!!   همه جا شیرینی و شربت خُنَک میدن و تو این گرما واقعاً می طلبه. دستشون درد نکنه! منم دو سه تا شیشه آب معدنی خالی گذاشتم همرام و هرجا که شربتش خوشمزه تره و از اون دونه ها داره چی بهش میگن آهام خاکشیر میدم برام پر کنن!!! از این شیشه یه نفره ها که نیس از اون بزرگاشه و بعضی جاها تا شیشه رو میبینن وحشت میکنن و از قیافشون معلومه میخوان بگن که نه آقا نمیشه!! خداییش کسی نفهمه من ضایع شم.

خجسته میلاد با سعادت باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس(ع) بر همه ارادتمندان اهل بیت علیهما السلام و همه شما دوستان و همکلاسیهام و اساتید گرامی مبارک باشه ایشالا.

حضرت عباس بن امیر المومنین علی بن ابی طالب (ع) ، معروف به "ابوالفضل" در چهارم شعبان سال 26 قمری و در ایام خلافت عثمان بن عفان ، در مدینه منوّره دیده به جهان گشود و مادر گرامی اش حضرت فاطمه بنت حزام ، معروف به "اُمّ البنین" و همسر مکرّمه امام علی بن ابی طالب (ع) است. حضرت علی (ع) از این بانوی مکرّمه دارای چهار فرزند پسر به نام های: عباس ، جعفر ، عثمان و عبدالله شد و همگی آنان در روز عاشورا و در یاری برادر و امامشان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به دست سپاهیان یزید بن معاویه به شهادت رسیدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.