پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

دوشنبه 940304 !!!

یه سلام گرم وسط یه روز گرم بهاری به همه ی دوستای عزیزم. البته واسه اینکه این سلام و بعدش هم این پست بهتون بچسبه میدونید باید چیکار کنید عایا؟! خوب من میگم بهتون برید یه لیوان چای تازه دم دِبش رو بردارید بیاید بشینیم دو کلام باهم اختلاط کنیم خُب!

به نظرم این هفته کش اومده! نیست هی تعطیلی داشتیم حالا این چند روزه که نداریم همچین بگی نگی سخت تر و طولانی تر میگذره! از طرفی تو این چند روزه که خیلی باحال بودن عادت کرده بودم که هر روز یه مطلب تبریک به مناسبت اعیاد مذهبیمون آماده کنم و بیام اینجا بتایپمشون و امروز که میلاد نداریم انگاری که هیچی برا گفتن ندارم!!! به هر حال امیدوارم که ایام پیش رومون برا هممون پر از سلامتی و اتفاقای خوب باشه. آقا این هفته به سرم زده در یه حرکت ضربتی یه چند روزی مرخصی بگیرم و یه طرفی برم! دارم می پوسم اونقد که یه جا راکت و بی حرکت موندم!  راستی یه موضوعی هم در خصوص جزوه ها بگم و اون اینکه هر جزوه ای رو که گذاشتم برا دانلود و استفادتون یه جورایی اشاره کرم که آیا این جزوه کل جزوه هست یا نه! مثلاً یه جا لینک گذاشتم "به منظور دانلود کل جزوه فلان درس همین جا کلیک کنین!" و حتی تو توضیحات بعضی از پست ها هم گفتم که کدوما کامل هست! و یا تو یه پست دیگه ای هم گفتم که تعداد صفحات کمِ بعضی از جزوه ها باعث نشه که فک کنین جزوه ناقصه و بسیاری موارد مشابه دیگه!!!  اما بازم تعدادی از دوستان که کم هم نیستن! با موبایلم تماس میگیرن و می پرسن "آقای ناطقی این جزوهه کامله؟" واقعاً من نمیدونم جمله بندیم رو چه جوری بنویسم که سئوال برا کسی پیش نیاد به نظر خودم که خیلی واضح و شفافه!

همین جا هم اعلام میکنم که واسه تک تک شما همکلاسیهای گرامی و دوستای خوبی که از طریق این وبلاگ پیداشون کردم احترام خیلی خیلی زیادی قائلم و عرض میکنم خدمت تون ندیده و نشناخته دوستتون دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.