پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

ذکر روز جمعه!!!!

سلاااااااام به همگی!!!!!  صبح قشنگ روز جمعه تون به خیر و سلامت! ذکر امروز یعنی روز جمعه ، یکصد صلوات هستش. همچنین امروز مصادف هست با سالروز قیام پانزدهم خرداد حدود نیم قرن پیش در سال 1342 ، بنابراین به همین مناسبت یاد و نام شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی می دارم!  معنی ذکر امروز هم اینه: خدایا رحمت بفرست بر محمد و خاندان محمد (ص) .

 

ذکر روزشنبهیا رب العالمین
ذکر روزیکشنبهیا ذالجلال والاکرام
ذکر روزدوشنبهیا قاضی الحاجات
ذکر روزسه شنبهیا ارحم الراحمین
ذکر روزچهارشنبهیا حی یا قیوم
ذکر روزپنجشنبهلا اله الا الله الملک الحق المبین
ذکر روزجمعهاللهم صل علی محمد و ال محمد
 

فردا شنبه شونزدهم خرداد امتحان بازاریابی رو در پیش داریم! خدا کمکمون کنه ایشالا!!!!!

 

 

دانلود جزوه کامل شده با فرمت PDF درس بازاریابی الکترونیکی استاد دشتی تا تاریخ 940301

 

********************

دانلود جزوه کامل شده با فرمت Word درس بازاریابی الکترونیکی استاد دشتی تا تاریخ 940301 

 

دانلود سئوالای مهم امتحانی درس بازاریابی الکترونیکی!!!   (همش نیم صفحه س! برید حال کنین!!)

نظرات 1 + ارسال نظر
آزیتا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 06:51

سلام و خسته نباشید . مرسی بابت جزوه ها . البته من از واحد دیگه ای از علمی کاربردی هستم ، یه سوال امتحان دولت الکترونیکی شما چه روزی هست؟

سلام! اختیار دارین دوست من. خوشحالم که جزوه ها به دردتون خورد! همونطور که تو یکی از پست ها اشاره کردم و برنامه امتحانیمون رو گذاشتم روز دوشنبه هجدهم خرداد ساعت 17 ما امتحان دولت الکترونیک داریم! بازم به اینجا سر بزن! خوشحال میشم. سلام به همکلاسی هاتون برسونین و اگه دوست داشتین وبلاگ رو به دوستانتون هم معرفی کنین! .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.