پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

شنبه شونزدهم خرداد94

سلااااااااااام دوستان! صبح زیبای شنبه تون به خیر و شادی ایشالا. خوبید؟! خوش میگذره؟! ایشالا که همگی مون یه هفته ی خیلی خوب در پیش داشته باشیم. بچه ها درگیر امتحانام! سه شنبه ای که گذشت اولیش رو دادم و خدا رو شکر خوب بود! کلی تعریفی دارم براتون اما وقتم کمه واسه خوندن برای همین امروز فقط اومدم حاضریم رو بزنم و برم سر درس و مشقم! چون امروز ساعت 17:00 امتحان دارم. امتحان امروز بازاریابی الکترونیکی استاد دشتی هستش و برا تقلب نمیشه رو کسی حساب کرد چون چرت و پرتای خودم که مینویسم خیلی دُرُست تره! نمیشه اطمینان کنم به بقیه! پس تقلب هم ندارم! و  باید رو پای خودم وایستم!!! به زودی میام یه پست تپل براتون میذارم !! راستی هیچ تعطیلی فعلاً سر راه مون نیس! و اونطوری که تو تقویم دیدم حالا حالا ها مناسبتی در پیش نداریم پس دلتونو خوش نکنین! و اگه جایی میخواین برین برا مسافرت و این حرفا یه فکر دیگه بکنین! اوووووه اولین تعطیلی مناسبتی که خواهیم داشت میوفته روز چهارشنبه هفدهم تیر که شهادت حضرت اما علی (ع) هست!  راستی تا فراموش نکردم ذکر امروز شنبه رو هم براتون بذارم! البته جدول کل ذکرهای هفته رو تو پست قبلیم گذاشتم اما اینم داشته باشین بد نیست! روز شنبه ، به اسم رسول خدا (ص) هست. روایت شده که در این روز زیارت حضرت رسول الله ، صلی الله علیه و آله  خوانده شود. ذکر این روز 100مرتبه  « یارب العالمین » هست. و معنیش هم ای پروردگار جهانیان هست. خوب برم سر درس و مشقم! مواظب خودتون باشید 

 

 

دانلود سئوالای مهم امتحانی درس بازاریابی الکترونیکی!!!   (همش نیم صفحه س! برید حال کنین!!)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.