پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

یکشنبه روز هفدهم خرداد !!!

سلام به همگی! صبح یکشنبه روز هفدهم خرداد تون خوش و خرم! ایشالا هر جا هستید خوب و خوش و سلامت باشید. ذکر امروز یکشنبه رو خدمت تون عرض میکنم که ایشالا امروز رو با شور و خیر و برکت آغاز کنین!  روز یکشنبه، به اسم امیرالمومنین علیه‌السلام و حضرت زهرا (س) هست. روایت شده که در این روز زیارت حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام و زیارت حضرت زهراء (س) خوانده شود. ذکر این روز 100مرتبه «یا ذَ‌الجَلالِ و الاِکرام» هست. ضمناً همونطور که تو پُست دیروز بعد از ظهر هم به اطلاع تون رسوندم برگزاری امتحانای ساعت 17:00 دیروز شنبه مورخ 940316 به ساعت 13:00 روز پنجشنبه مورخ 940328 تغییر پیدا کرده و تا این لحظه خبر جدیدتری از سوی واحد آموزش دانشگاه در این خصوص دریافت نشده بنابراین فعلاً همین زمان فیکس شده و این دو تا درسی رو که من خبر دارم براتون درج میکنم.  

بازاریابی الکترونیکی     پنج شنبه     940328      13:۰۰ (دشتی

بانکداری الکترو نیکی    پنج شنبه     940328      13:۰۰ (آقاخانی)  

 

  

اینم جزوه های درس دولت الکترونیکی استاد دشتی که می بایست برا فردا آماده بشین که ایشالا به بهترین نحو از پسش بر بیاین! دوست تون دارم و براتون از خدا بهترینهارو میخوام.  

 

*************** 

امتحان دولت الکترونیکی(استاد دشتی)  دوشنبه ۹۴۰۳۱۸ ساعت: ۱۷:۰۰  

 

دانلود کل جزوه با فرمت PDF درس دولت الکترونیکی استاد دشتی

 

*****************

دانلود کل جزوه با فرمت Word درس دولت الکترونیکی استاد دشتی

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.