پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

کل جزوه سیستم های ارتباط با مشتری استاد خسرونیا بصورت یکجا!!!

بچه ها سلاااااااام! صبح شنبه تون به خیر و خوشی!!  ایشالا که هفته خیلی خوبی در پیش داشته باشین به امید خدا!  بعضی ها بازم توهین کردن که متأسفم و دیگه نه توضیحی میدم و نه جوابی!!  از تکرار مکررات خسته شدم.  هر کی این نوشته ها به مذاقش خوش نمیاد لطفاً دیگه نیاد.  به خدا مجبور نیستیییییییییییییییییییییییییییید!!!!!!!!!!!!!   بچه ها روز شنبه ، به اسم حضرت رسول (ص) هستش و  روایت شده که در این روز زیارت حضرت رسول الله ، صلی الله علیه و آله  خوانده شود.  ذکر این روز 100مرتبه  « یارب العالمین » هست که معنیش هم میشه: ای پروردگار جهانیاندوستان به استحضارتون میرسونم که کل جزوه سیستم های ارتباط با مشتری استاد خسرونیا رو اوردمشون تو غالب یه فایل ده صفحه ای که کل فصل های یک تا پایان فصل چهارم را شامل میشه.  تازه فونتاش رو ریز نکردم و فاصله خطوط رو کم نکردم اینقد شده وگرنه اگه با فرمت جزوه های استاد دشتی تهیه ش میکردم از این هم کمتر میشد!  اینی که از دستم بر میومد همین بود. دیگه فایل Word ش هم گذاشتم که خودتون اونجوری که باب میلتونه راست و ریستش کنین!! 

 

  

 

دانلود کل جزوه پی دی اف سیستم های ارتباط با مشتری استاد خسرونیا بصورت یکجا  

 

**********************

 دانلود جزوه وُرد سیستم های ارتباط با مشتری استاد خسرونیا به صورت یکجا

  

 

بچه ها اینم اصل جزوه های استاد خسرونیا که برا مطالعه داده بودن فقط دز جریان باشین که استاد فرموده بودن جزوه های 1 تا 4 را برای امتحان مطالعه کنیم و لطف کردن و جزوه پنجمی رو حذف کردند.

 

1 - دانلود جزوه اول درس سیستمهای ارتباط با مشتری استاد خسرونیا تاریخ 931204

2 - دانلود جزوه دوم درس سیستمهای ارتباط با مشتری استاد خسرونیا

3 - دانلود جزوه سوم درس سیستمهای ارتباط با مشتری استاد خسرونیا

4 - دانلود جزوه چهارم درس سیستمهای ارتباط با مشتری استاد خسرونیا

5 - دانلود جزوه پنجم درس سیستمهای ارتباط با مشتری استاد خسرونیا

 

 

دوستان گرامیم یه بار دیگه با این بهانه تقدیر و تشکر سپاس و ارادت خالصانه خودم رو نثار همه عزیزان و سروران معززم می کنم که با درج پیامهای تبریک تولد اینجانب از طریق تلفن و اس ام اس و درج پیام توی قسمت نظرات و پیام های وبلاگ و وایبر و واتساپ و غیره شرمنده م کردن و امیدوارم همواره دلی شاد و زندگی توام با شادی سر شار از لحظه های ناب و به یادماندنی در نهایت موفقیت داشته باشید از اینکه میسر نشد از مهربانی تک تک شما بزرگواران عزیز تشکر به عمل آورم پوزش میخوام!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.