پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیام تقدیر و تشکراز شما گرامیان به خاطر ارسال پیام تبریکتون!

سلااام! دوستای گرامی من! به خدا از خجالت سرمو بالا نمیتونم بیارم! خیلی شرمندم کردین! بهِم نشون دادین که دوستی های مجازی از روابط و دوستی های دنیای ملموس ، واقعی ترند و با این کارتون ارزش و اهمیت این دایره دوستی رو بیش از پیش به من نشون دادین. لذا از این طریق تشکر قلبی و ارادت خالصانه خودم را تقدیم همه دوستان و بزرگواران و سروان گرامی که اظهار لطف و محبت در خصوص تبریک تولد حقیر داشتند ، می کنم و صمیمانه سپاسگزاری و تعظیم میکنم. در مقابل این همه مهر و مهربانی و صفا و صمیمیت شما دوستان گرانقدر و ارزشمند و فرهیخته ، از خدای متعال عاجزانه سلامتی و موفقیت تک تک شما را طلب می کنم و امیدوارم همواره دلی شاد و زندگی توأم با شادی سر شار از لحظه های ناب و به یادماندنی در نهایت موفقیت داشته باشین. 

 

راستی بچه ها امتحانای روز شونزدهم خرداد بود که به خاطر قطعی برق برگزار نشد اطلاع داشته باشین که ساعتش از ساعت 13:00 روز پنجشنبه بیست و هشتم به ساعت 17:00 تغییر پیدا کرده و این زمان نهایی شد! پس برنامه ما در اون روز به ترتیب زیر خواهد بود:  

 

بازاریابی الکترونیکی    پنج شنبه    ۹۴۰۳۲۸    ۱۷:۰۰ (دشتی

بانکداری الکترونیکی    پنج شنبه    ۹۴۰۳۲۸    ۱۷:۰۰ (آقاخانی)  

 

اینم جزوه های امتحانی که امروز قراره برگزار کنیم یعنی درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی که سه واحد هم هست و هواستون رو جمع کنین! و به امید خدا یه نمره عالی از توش استخراج کنیم!!!  : 

 

 

 

 

 

 

دانلود جزوه کامل با فرمت PDF درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی استاد دشتی

 

********************

دانلود جزوه کامل شده با فرمت Word درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی استاد دشتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.