پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

امروز و فردا امتحان میدیم و خلاص!

چهارشنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
الأربعاء - ٢٩ شعبان ١٤٣٦
Wednesday - 2015 17 June 

سلام بچه هااااااااااااااااااااااااا! صبح تون بخیر. ایشالا که همگی خوب و خوش و سلامت باشید و ایام به کامتون. امروز کلی تعریفی دارم! (ای بترکی ناطقی که همیشه باید طومار بنویسی!). خب میدونید دیگه امتحان ارتباط با مشتری رد شده و منم یه فرصت طلایی پیدا میکنم بیام ور دل دوستای گلم و بشینیم به گپ و گفت! بچه ها همونطور که قبلاً هم چند بار اشاره کردم من از خیلی خیلی قدیم ها عاشق چهارشنبه ها بودم! یعنی روز محبوب من تو هفته چهارشنبه ست. نمیدونم چرا اما خیلی دوستش دارم! امروزم که چهارشنبه ست و من بسی شادم! (الکی خوش  که میگن منما!). اینم حتماً خبر دارین که کم کم داریم به یواش یواش نزدیک میشیم!!! بعله ماه مبارک رمضان خیلی خیلی بهمون نزدیک شده و ما هم یه جورایی داریم خودمونو آماده میکنیم که خیلی شیک و پیک و اتو کشیده مارو هم تحویل بگیره و ازمون دعوت کنه که مهمونش باشیم و در کنار مهمونای ویژه ش قرار بگیریم و شاید یه پارتی از این کَتُ و کلفتا پیدا کنیم که یه زمانی به دردمون بخورن!!! عاقا حواستون به منم باشه ها! درسته ما روزه نمیگیریم اما اونقدر هم کافر نیستیم که اگه برا افطاری دعوتمون کنین نیایم! پس منتظر تماستون تو ماه مبارک هستم یادتون نره ها!! آقا اجازه بدین یه ذره هم آبرو داری کنم که اگه یه غریبه هم اینجا سر زد حداقل دو تا کلام درست حسابی هم تو نوشته هام باشه! به بهونه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پیشاپیش حلول این ماه بزرگ رو به شما دوستان و همکلاسیا و اساتید بزرگوارم تبریک میگم و امیدوارم مسلمانان جهان با الهام‏گیری از تعالیم عالیۀ اسلام و استمداد از درگاه مقدس الهی بتونند بر مشکلات و گرفتاریها و بخصوص دفع شرّ اجانب و اشرار از کشورهای اسلامی ، فایق اومده و عظمت از دست رفتۀ خود را باز یابند و  از پروردگار متعال درخواست می کنم که امنیت و آسایش براى همه مسلمانان و  میهمانانش رو فراهم کنه و آرزو میکنم ما هم توشه اى معنوى از این روزها هم براى تعالى روحمون و نزدیک شدن به خداوند متعال اندوخته کنیم.

آقا بریم سر صحبتای مربوط به درس و مشقامون! دیروز اونطوری که فک میکردم سوالای امتحان استاد خسرونیا راحت نبود و اون چیزی که اصلا فکرشو نمیکردم اتفاق افتاد!! چی؟ الان میگم! آقا همزمان همین درس رو بچه های استاد قهرمانی هم امتحان داشتن! همشون خوشحال از اینکه خوب امتحان دادن! آقا این استاد قهرمانی اصلاً قابل پیش بینی نیستا! همه میگفتن خیلی سخت گیره و میندازه ها و از این حرفا اما همه ما که با استاد خسرونیا داشتیم آویزون بودیم  و بچه های اونا خوشحال. حالا که گذشت و منم بد ندادم امتحان رو اما خیلی از بچه هامون خوب ظاهر نشدن! بچه ها امروز چهارشنبه، به اسم موسی بن جعفر و علی بن موسی و محمد بن علی و علی بن محمد علیهما ‌السلام  است، روایت شده در این روز زیارت چهار امام خوانده شود.  ذکر این روز 100 مرتبه «یا حَیّ یا قَیّوم» و به معنی ای زنده ، ای پاینده هست. به منظور پخش صوتی دعای این روز روی دکمه Play کلیک کنین!

 

اینم جزوه درس کنترول پروژه استاد عادل دشتی که امروز امتحان داریم: 

 

 دانلود جزوه کامل شده با فرمت PDF درس کنترل پروژه استاد دشتی

 

********************

دانلود جزوه کامل شده با فرمت Word درس کنترل پروژه استاد دشتی 

 

 

و اینم جزوه درس بازاریابی الکترونیکی استاد عادل دشتی که فردا امتحان داریم:  

 

 

دانلود جزوه کامل شده با فرمت PDF درس بازاریابی الکترونیکی استاد دشتی تا تاریخ 940301

 

********************

دانلود جزوه کامل شده با فرمت Word درس بازاریابی الکترونیکی استاد دشتی تا تاریخ 940301

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.