پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

سلام بر ماه رمضان!!

بچه ها سلاااام! به روز پنج شنبه و عشق و حال آخر هفته خوش اومدین. ایشالا که کل روزهای هفته براتون به خوبی سپری شده باشه و بقیه شم براتون پر از شادی باشه. بچه ها اینکه میگن رمضان ماه نزول قرآن هست میدونین یعنی چی؟ من الان خدمت تون میگم  البته نمیدونم درسته یا نه اما از یه این کاره اینار رو شنیدم و به خاطر سپردم و الانم که دارم برا شما بازگو میکنم! بچه ها جمله ماه رمضان ماه نزول قرآن هست به چهار صورت تفسیر شده که مهمترین و نزدیکترین تفسیر به این جمله ، نزول قرآن به آسمان دنیا هست و عبارت  آسمان دنیا نیز منظور همون قلب پاک پیامبر اسلام هست وبه این معنی هست که قرآن در شب قدر یکجا بر قلب پیامبر نازل شده که نام اون رو نزول دفعى هم مى گن. این به این معنى هست که قرآن دوبار نازل شده ، یه بار در شب قدر یکجا بر قلب پیامبر و یه بار هم قبل از اون و طی 23 سال به صورت تدریجى این عمل انجام شده.

سلام بر ماه رمضان! سلام بر ماهی که روزها بر اون فخر نمی فروشند و سرافرازی نمی کنند. سلام بر ماه سرفرازی و خاکساری روح و تن.  سلام بر ماه دستهای خواهش بر آستان نیایش. سلام بر ماه چشم های اشک بر پیشگاه خشیت خدا. سلام بر ماه صبوری مؤمنان صبور. سلام بر ماه راز و نماز. سلام بر ماه حاجات و مناجات. سلام بر ماه یقین. سلام بر ماه کتاب مبین. سلام بر ماه شور  و شوکت ایمان و روح رحمت رحمان. 

رمضان ماه میعاد هست و میعاد با معبود. رمضان ماه گذشتن و رسیدن و گذشتن از خویش و رسیدن به خویش. رمضان ماه شکیبایی تن و شادمانی جان.

اینم از جزوه های امتحان آخریمون که امروز برگزار میشه و ایشالا از شر امتحانا راحت میشیم و یه نفس راحت میکشیم. خداییش اسیر شده بودیم و همش اضطراب امتحان داشتیم! اصلاً این ایام یعنی ایام امتحانا یه جوری بودن و آدم همش فک میکنه که یه کار نا تموم داریم که بایستی انجامش بدیم و از یه طرف هم همش تو ذهنمون میگذره که نکنه یه اتفاقی بیوفته که نتونیم سر امتحان به موقع حاضر شیم و از این حرفا!!  خلاصه جزوه های درس بازاریابی الکترونیک که تاریخ برگزاریش تغییر کرده و از دوازدهم بعلت قطعی برق دانشگاه به امروز مؤکول شده بود رو میذارم که بردارین و ایشالا که این آخری رو هم طوری امتحان بدیم که همش ذوق تعریفش رو برا همدیگه داشته باشیم!!! 

 

 

  

 

دانلود کل جزوه با فرمت PDF درس بازاریابی الکترونیکی استاد دشتی 

 

********************

دانلود کل جزوه با فرمت Word درس بازاریابی الکترونیکی استاد دشتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.