پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

شنبه پس از امتحانا!!!

سلام بچه ها جون. خوبید؟ آخر هفته خوش گذشت؟! مثل همیشه یه هفته ی شاد و پر از سلامتی براتون از خدا میخوام. این یکی دو روزه خیلی گرفتار بودم و نشد بیام و چیزی بنویسم. اگه بدونید دلم چقدر براتون تنگ شده!! برا همین امروز از اول وقت شروع کردم به نوشتن که جبران مافات کنم! امروز :شنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴  مصادف هست با السبت - ٣ رمضان ١٤٣٦  و  برابر  با   Saturday - 2015   20 June . شنبه، به اسم رسول خدا (ص)است. روایت شده که در این روز زیارت حضرت رسول الله، صلی الله علیه و آله  خوانده شود.  ذکر این روز 100مرتبه  « یارب العالمین » و به معنی ای پروردگار جهانیان هست. بچه ها امتحان روز پنج شنبه رو یادتونه؟!! به نظرتون یه جورایی با بقیه ایام امتحان فرق نداشت ؟؟؟!!! به نظر من که تموم برگزارکنندگان یه جورایی مهربون تر به نظر میومدن این طور نیس ؟؟ حتی آقای گنجی هم مثل روزهای قبل گیر نبود!  نمیدونم شاید به نظر من اینجوری اومده اما توی کلاس ما که زیاد اومد و موند و خیلی ها هم کاراشون مشکوک بود اما همین حرکات و حتی ساده تر از اینارو گنجی روزای قبل یادمه که واکنش نشون میداد! آقا ولش کن خدارو شکر روز آخر امتحانا هم به خوبی و خوشی تموم شد و رفت پیِ کارش! راستی اون موضوعی هم که برا من روز چهارشنبه سر امتحان کنترل پروژه پیش اومده بود به خیر و خوشی تموم شد! خداییش استاد عادل دشتی تک هست و مشابه عمراَ داشته باشه! خیلی مرد شریف و فهمیده و با شخصیتی هست! ایشالا که خودش و خانوادش در کنار هم همیشه خوب و خوش باشند. پیشنهاد میکنم ترمای بعد اگه درسی داشتین که استاد دشتی هم اون رو ارائه داده بود حتماَ تا ظرفیتاش پر نشده بود سریع انتخاب واحد کنین! این رو از من داشته باشین به عنوان یادگاری ضرر نمیکنید. صلواتی برای سلامتیش و همچنین سلامتی خانوادش هدیه کنین بعدش هم یه دست و سوت و هورررررررااااا به افتخارشون!!!!!!!  استاد دمت گرم. خیلی دوست داشتم صحنه های سر امتحان رو شکار کنم و عکس بگیرم چون در طول امتحانا شاهد خیلی صحنه های جالب بودم و یه عکسای بسیار توپ با خاطره های خوب تر میتونستم از توشون خارج کنم اما پیش خودم گفتم که ممکنه باعث اعتراض و کشوندن موضوع به حاشیه بشه و برا همین از این حرکت خودداری کردم! خیلی دوست داشتم از تک تک مراقبا و اساتید و همچنین شما دوستانم تصاویری بگیرم اما نشد دیگه!! قبول کنین خیلی با مزه میشد! بچه ها زیبا نگاه کنین همش ایراد نگیرین و نگین عکس نگیر و از این جور کارا! دید شما به این قضیه خیلی مهمه!  یه جایی از خاطرات نلسون ماندلا خوندم که گفته بود فرق من و زندانبانم را میدانی؟! زمانی که پنجره کوچک سلولم را باز می کند او تاریکی و غم را می بیند و من روشنایی و امید را. خداییش خیلی معنی داره به نظرتون اینطور نیس؟!!!!  بچه ها از علامه دهخدا این مطلب رو براتون بعنوان یادگاری درج میکنم و امیدوارم که بپسندین!  گویند درعصر سلیمان نبى ، پرنده اى براى نوشیدن آب به سمت برکه اى پرواز کرد ، اما چند کودک را بر سر برکه دید ، پس آنقدر انتظار کشید تا کودکان از آن برکه متفرق شدند. همینکه قصد فرود بسوى برکه را کرد ، این بار مردى را با محاسن بلند و آراسته دید که براى نوشیدن آب به ان برکه مراجعه نمود. پرنده با خود اندیشید که این مردى با وقار و نیکوست و از سوى او آزارى به من متصور نیست. پس نزدیک شد ولی آن مرد سنگى بسویش پرتاب کرد و چشم پرنده معیوب و نابینا شد. شکایت نزد سلیمان برد. پیامبر آن مرد را احضار کرد محاکمه و به قصاص محکوم نمود و دستور به کور کردن چشم داد. آن پرنده به حکم صادره اعتراض کرد و گفت: "چشم این مرد هیچ آزارى به من نرسانده ، بلکه ریش او بود که مرا فریب داد! و گمان بردم که از سوى او ایمنم پس به عدالت نزدیکتر است اگر محاسنش را بتراشید تا دیگران مثل من فریب ریش او را نخورند. بچه ها اینم میگم و قول میدم آخریشه این یکی ام بخونین بعدش برید باشه!!! دمتون گرم. دوست دارم حالا که با هم از طریق به قول وایبریا یونی آشنا شدیم خداییش بیاین "باهم" بودنهامون را قدر بدونیم. فروغ فرخزاد میگه: در حیرتم از خلقت آب ، اگر با درخت همنشین شود ، آن را شکوفا میکند. اگر با آتش تماس بگیرد ، آنرا خاموش میکند. اگر با نا پاکی ها برخورد کند ، آن را تمیز میکند. اگر با آرد هم آغوش شود ، آن را آماده طبخ میکند. اگر با خورشید متفق شود ، رنگین کمان ایجاد میشود. ولی اگر تنها بماند ، رفته رفته گند آب میگردد. دل ما نیز بسان آب هستش ، وقتی با دیگران هست زنده و تاثیر پذیره و در تنهایی مرده و گرفته هست. ببخشید پر حرفی کردم و این پست تبدیل به طومار شد. همون اولش گفتم که به جبران کم کاریم تو این چند روزه میخواست جبران کنم. دم همتون گرم و اگه روزه میگیرین نماز روزه هاتون قبول و در هر صورت ایشالا خوب و خوش باشین!!! 

 

عاقا اینم جمله آخر این پست از من یادگاری داشته باشین:  

بـــــــدترین کـــــــاری که یه نفــــــر می تــــــونه با دلت بکنــــــه اینــــــــه کــــــــه باعــــــــث بشــــــه دیگـــــــــه ذوق نکنــــــی از بــــــودن هیچـــــــکس!!!!!! 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.