پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

یکشنبه چهارم ماه مبارک رمضان!!!

 یکشنبه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
الأحد - ٤ رمضان ١٤٣٦

Sunday - 2015 21 June

 

ای خدای گنجشک های مهربان! ای خدای شبنم های پاک! ای پروردگار. روز را با نام زیبای تو آغاز میکنم که نام تو بهترین آغاز هست! امروز یکشنبه تو را سوگندت میدهم به حق بالهای کبوترانی که هیچ گاه اسیر قفس نبوده اند و به حق صدای شکفتن گلها در سحر و آنان که دوستشان میداری که امروز سه حاجت مرا برآور و سه نعمت به من ارزانی بخش! سلامتی ، شادی و موفقیت.  و میدانم اینها را به من عطا خواهی کرد و تو مهربانتر از آنی که می پندارم. با تو شب یک نقطه ریزِ تاریک در دفتر هستی هست. آمین!!!!! سلام به همگی! صبح یکشنبه تون خوش و خرم! چه خبرها؟!  اوضاع و احوال زندگیتون بر وفق مرادتون هست ایشالا!؟  خُب خدا رو شکر! بچه ها امروز یکشنبه، به اسم امیرالمومنین علیه‌السلام و حضرت زهرا (س) ست. روایت شده که در این روز زیارت حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام و زیارت حضرت زهراء (س) خوانده شه. ذکر این روز 100مرتبه یا ذَالجَلالِ و الاِکرام و به معنی ای صاحب شکوه و بزرگداشت هست. بچه ها هیچ دقت کردین حالا که مشق و درسامون و امتحانا تموم شده من هیچی واسه گفتن ندارم؟!! اون موقع بازم یه عکسی میگرفتیم و یه چیزی رو سوژه میکردم و در موردش مطلب می نوشتم! ولی حالا چی؟  هیچی ندارم! اما یه چیزی در مورد استاد دشتی بگم و اون اینکه تو پست اول صبح دیروزم ازش تعریف کردم و براش سوت کشیدیم اما یه سری از بچه ها خیلی ازش شاکی هستن! و هی با من تماس میگیرن و میگن اونقدرا هم باحال نیس که تو اینهمه ازش تعریف میکنی! چی بگم والا من که باهاش حال میکردم و نظر شخصیه خودم رو نوشتم. هر کسی هم از ایشون دلخوری اگه داره و ازش ناراجته میتونه تو قسمت نظرات درج کنه و من هم تاییدش میکنم الان دیگه ریشتونم پیشش گیر نیس و میتونین با خیال راحت از ایشون انتقاد کنین! مطمئن باشین خودشون میان و میبینن! فقط می بایستی وقتی اقدام به درج نظراتتون میکنین خودتونم معرفی کنین که من تایید کنم و در غیر اینصورت من از تایید اون کامنت معذورم! البته بببخشیدا! بالاخره عُرفش اینجوریاس دیگه ناراحت نشین لطفاً !! همتون مشتی هستین خداییش!!!!! اینو جدی میگم بچه ها دلم واسه تک تک تون تنگ شده!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.