پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

اعتراف دانشجویی!

عاقا قبول دارین ﻣﺮﺍﻗﺒﯽ ﮐﻪ ﺑﺸﯿﻨﻪ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﻭ ﺑﺎ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﻪ مراقب نیستش؟!! بلکه ﮔﻠﯽ ﺍﺯ ﮔﻞ ﻫﺎﯼ ﺑﻬﺸـته!!! خداییش سنگین نبود جمله؟ یه صلوات لطفاً !!

 

 

لذتی که در خوابیدن روی جزوه هست تو خوابیدن روی تختخواب نرم نیس!!!  

 

 

آقا آرزو به دل موندم سر جلسه امتحان یکی بهتر از خودم بشینه کنارم! ولی هر کسی نشسته تا حالا شوت تر و املت تر از خودم بوده! والا به خدااااا  .

 

 

عاقا همین الان حس درس خوندن بهم دست داد سریع پو شدم بسم الله گفتم و صدقه دادم! خدا رو شکر برطرف شد!!

 

 

عاقا دقت کردین هر چی شب امتحان دعا می کنیم که فردا امتحانو خوب بدیم فرداش صبح  ، راننده تاکسی یه آهنگی میزاره که کل دین و ایمونمون بره زیر سوال!!!!!!!

 

 

عاقا از پنج شنبه که امتحانام تموم شده سرعت اینترنت افتضاح شده! برنامه های تلویزون چرت شده! نه ورزش حال میده نه سیگار!  هیچکی پایه بیرون رفتن نیست! من یکی که موندم عجب دنیای عجیبیه واقعاًً!!

 

 به منظور مشاهده بقیه مطالب این پست به ادامه مطالب مراجعه کنین!!

 

 

آخرین ورژن دعای آخر ترم برای حل مشکلات: الهی باخاطری خسته دل به کرم تو بسته م! دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته م!  پاس شوند کریمی! پاس نشوند حکیمی!  نیفتم شاکرم! بیفتم صابرم!  الهی شهریه ها بالاست خودتم میدونی  و جیبم خالیه بازم میبینی! نه پای گریز از امتحان دارم و نه زبان ستیز با استاد!! خدایا خودت کمکم کن! 

 

 

 

یک اعتراف! من هر وقت امتحانام شروع میشن از یه ماه قبلش هر روز مریض میشم و بعد از امتحانا کاملاً خوب میشم. خواستم ببینم شما هم مث منین عایا؟؟!! روز امتحان کنترل پروژه هم معدم درد میکرد و خیلی میترسیدم نکنه خدایی نکرده سرطان باشه! 

 

 

 

 

بچه ها سرجلسه امتحان نشستی و هر چی تو سرته با کلی آب و تاب و پیاز داغ میریزی رو صفحه ، تازه نصف صفحه هم نمیشه بعد یکی از اون جلو پا میشه میگه ببخشید میشه یه برگه اضافه بدین؟ جا کم آوردم اینجاس که جا داره آدم پاشه صندلیو از پهنا بکنه تو حلق طرف! نظرتون چیه؟؟؟؟؟؟

 

 

دوستان میخواستم یه نکته رو بهتون بگم که اگه نمرتون پایین شده زیاد حرس نخورین. البته نمره های بالای 10 رو میگم!  چون اصولاً 2 نوع نمره بیشتر نداریم! یکی نمره قبولی و دومی نمره مردودی!  از نظر من نمره ۱۰ و ۲۰ فرق خاصی با هم ندارن و اتفاقا کسی که ۱۰ میاره خوشحال تر از کسی هست که نمره ۲۰ میاره! نظرتون رو بندازین صندوق پیشنهادات!!

 

 

تعریف مراقب: موجودیه ستمکار که تموم حواسش رو داره نقش یه دزدگیرِ سر جلسه امتحان نقش آفرینی می کنه! یک تله موش زنده!!  

 

شما دانشجویین عایا؟؟؟ 

بعله!! 

درس هم میخونین؟؟ 

تا دیگه تا اون حد!!!!! 

 

 

توصیف شب امتحان!! شب سوانح وسوختگی اونجای دانشجو!  شبی که در اون نسکافه و قهوه از والیوم ده هم خواب آورتر می شن! شب رقص و پایکوبی کلمات جزوه و کتاب بر روی سسلسله اعصاب محیطی و مرکزی دانشجو! 

 

 

 

بچه ها یکی از دوستام میگفتش که یک ازمایش میدانی انجام داده که تو اون آزمایش مشخص شده که اساتید دانشگاه شون  از آی کیو بسیار بالایی برخوردارن! میگه چون نیازی نیست از لفظ خجالت آورِ خسته نباشید استفاده کنن! همینکه به ساعت خودشون نگاه میکنن و بعدش با اخمی ملایم و ساختگی به استاد باهوش شون خیره میشن به طور خودکار خودش این لفظ رو به کار میبره و کلاس مسخره ش رو به پایان میرسونه!  امتحان کنید شاید اساتید شما هم باهوش باشن!. 

 

 

بچه ها یه پسره هس تو دانشگاه مون و احتمالاً میشناسینش! بی خیال نمیخواد فک کنین ببینین کی هست خودم الان میگم! عاقا قیافش شبیه بقیه پول خیار شوره اونوخت یه حلقه میکنه دستش میگه میخوام دخترا فکر کنن من ازدواج کردم که مزاحمم نشن! اصلاً من از این اعتماد به سقفش هنگ کردم!! 

 

 

هر امتحانی سه فاز داره: فاز فرجه ها که عموماً به فنا می ره!!  فاز ایام امتحانات که عموما به فکر کردن راجع به راه کارهای تقلب می گذره!!!  فاز بعد از امتحانات که به پاچه خواری اساتید و التماس سپری می شه!! 

 

 

یکی از دو راهی های سخت زندگی وقتیه که بعد از یه امتحان نمی دونی جزوه رو پرت کنی بیرون یا نگهش داری برا ترم بعد!! 

 

 

 

 

 

طالع بینی دانشجویی:
یه سکه میندازیم بالا اگه شیر اومد می خوابیم و اگه خط اومد فیلم می بینیم و اگه  لبه اومد درس می خونیم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.