پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

آخرین روز اولین ماه فصل تابستون!! چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴!!!

سلااااااام بچه ها! صبح آخرین روز اولین ماه فصل تابستون تون به خیر و شادی ایشالا! خوبین؟ خوشین؟ کیفتون کوکه؟ به به داریم میرسیم به آخرین روز هفته که فردا باشه و تعطیلات و عشق و حال آخر هفته! ایشالا که خوش باشین! میگما! خیلی حال میداد هر هفته تعطیلاتش مثل همین هفته ای که توش بودیم میشد ها نه؟؟!! یا مثلاً یه روز در میون میومدیم سرکار!  خیلی حال میداد. عاقا امروز چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ یا الأربعاء ٥ شوال ١٤٣٦ یا Wednesday بیست و دوم July سال 2015 میلادی هستش و امروز به اسم موسی ابن جعفر و علی ابن موسی و محمد ابن علی و علی ابن محمد علیهما ‌السلام  هست و روایت شده که تو این روز زیارت چهار امام خونده شه و ذکر این روز هم 100 مرتبه یا حَیّ یا قَیّوم به معنی ای زنده، ای پاینده هست!

نظرات 2 + ارسال نظر
مجیدکارتون چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 07:24 http://majidcartoon.ir

عالی بود . خوشم اومد

سلام دوست عزیز
مرسی از اینکه به وبلاگم اومدید و بهم لطف داشتید
موفق و سلامت باشید

بدبخت چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 07:00

سلام من تازه به بلاگ اسکای اومدم و قبلا توی بلاگفا وبلاگ داشتم تا اینکه بخاطرمشکل بلاگفا و بازگشت به نسخه دوسال پیش همه اطلاعات وبلاگم حذف شد و من هم نسخه پشتیبان نداشتم و تصمیم گرفتم به بلاگ اسکای بیام ولی اینجا هم امکان گرفتن نسخه پشتیبان نداره،چیکار کنم؟؟
شما راه حلی داری؟

سلام دوست عزیز
مرسی از اینکه به وبلاگم اومدید. همچین موردی که برا شما پیش اومده من نداشتم واسه همین به فکر اینکه پشتیبان تهیه کنم هم نبودم بنابراین به راه حلش هم فکر نکردم اما اگه شما به راه حلی دست یافتین لطفا منو هم بی خبر نذارین!
موفق و سلامت باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.