پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

عکس های قدیمی!!

بچه ها ببینین خداییش چه آرامشی تو عکسای زیر هست!!! اگه با من موافقین فکر میکنین دلیلش چیه؟؟؟؟!   البته اولین عکس قدیمی نیست ولی خاطره کوچیکیامو زنده میکنه! چای روی آتیش چقد قشنگه! البته مادرم اینا از این کتریه دارن و هنوزم همین شکلیه! من که این عکسا رو میبینم حالم دگرگون میشه!!! حس قشنگی بهم دست میده!   امروز دیگه کم کاریامو تو این چند هفته جبران کردم و تا میتونستم براتون عکسای خوشکل مُشکل گذاشتم! دیگه تا هفته آینده نیستم  و حالا ببینیم چی پیش میاد! ایشالا که تعطیلات آخر هفته بهتون حسابی خوش بگذره!

 

 

 

عکس زیبایی از تهران قدیم! میدون آریامهر یا میدان فاطمی یا جهاد فعلی که در سال 1354 گرفته شده!

 

 

  

نمایی از بارگاه امام هشتم تو شهر مشهد که در دهه پنجاه گرفته شده! فکر میکنم خیابون امام رضای فعلی و فلکه آب هستش!!

 

 

 تابلوی یه مطب تو دهه چهل!!

 

 

 

صحنه ای از خرابی اتوبوس توریست های خارجی حوالی شیراز در سال 1355! 

 

 

 

کفش های صندل دهه پنجاه!! البته فکر میکنم اینا دوباره مد شدن!!!

 

 

 

عکسی قدیمی از دهه پنجاه از قسمت خروجی فرودگاه مهرآباد تهران! 

 

 

 

 

عکسی از اکی بنایی خواهر پوری بنایی که با لاله و لادن در سال 1355 گرفتن!! اله و لادن دوقلوهای به هم چسبیده ایرانی بودن که تو سال 82 پس از عمل جراحی به قصد جدا کردنشون به فاصله چند ساعت از همدیگه فوت شدن!!

 

 

 

 

عکس جالبی از کارخونه ژیان در سال 1352 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 22:48

سلام
خیلی خوب بود ممنون

اختیار دارین مهندس! خوشحالم که بهم سر میزنین و نظر هم میدین. موفق و سلامت باشین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.