پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

امروز شنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

سلااااااااام به روی ماه تک تک دوستای گلم! صبح شنبه تون به خیر و شادی. ایشالا که همگی یه هفته ی خیلی خوب در پیش داشته باشین و هر جا هستین خوب و خوش و سلامت باشید. ببخشید این دو سه هفته اخیر با پستهای بی نظم و بی وقتم کلافه تون کردم این آشفتگی رو به دل مهربونتون بهم ببخشید! حس میکنم زندگیم افتاده روی دور تند! اگه بدونید دلم چقدر براتون تنگ شده بود و اگه بدونید این پست رو دارم به چه اعمال شاقه ای می نویسم دلتون برام کباب میشه! این روزها وحشتناک سرم شلوغه! این دو سه ماهه رو هم که در پیش داریم نمیتونم به طور منظم در خدمت تون باشم ولی در هر فرصتی که پیدا کنم میام و یه عرض ادبی میکنم خدمت تون!! امروز شنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ و السبت - ٢٩ شوال ١٤٣٦ و Saturday پونزده August سال 2015 میلادی هستش!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.