پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

انتخاب واحد ترم ۱ سال تحصیلی ۹۴ - ۹۵ !!! ( ۱ - ۹۴ )

بچه ها مراحل انتخاب واحد منو ببینین!!! آخرشم نا تموم باقی موند! اولش که یه خطا مبنی بر اینکه درس مبانی قوانین حقوقی با درس پروژه تجارت الکترونیکی تداخل در زمان کلاس داره ، داد بعدش که پروژه رو حذف کردم همونطور که تو تصویر زیر مشاهده میکنین یه علامت تعجب کنار درس مبانی قوانین حقوقی ظاهر شد که روش که میرفتم پیغامی دیگه ای به صورت بالن ظاهر شد که پیش نیاز اون یعنی درس تجارت الکترونیکی رو نگذروندم! این در حالیکه من درس تجارت الکترونیکی رو تو ترم دو با نمره 19 پاسش کردم!!!! این یکی رو توجه کنین! اومدم برم کارنامه ترم دومم که نمره درس تجارت الکترونیکیم 19 شدم رو ببینم تا مطمئن شم اشتباه نکردم که با تعجب دیدم یه پیغام دیگه ای ظاهر شد که 15 درصد ستاد رو واریز کنم و مجاز به ادامه عملیات نیستم!! جالبه نه؟!!!!!!!! من که شاخام زده بیرون! ولش کن بابا رفتم بخوابم! این دانشگاه اگه درست حسابی بود که منو توش راه نمیدادن!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخ! 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین ربیعی پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 02:42 http://www.HosseinRabiee.ir

در حال تست مستر تولز هستیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.