پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

خدافظی و طلب حلالیت سفر یه ماهه حج تمتع!

هــــــم دعـــا کـن گِره از کارِ تو بگشاید عشق
هــــــم دعـــا کــــن گره تـازه نیــــفزایـد عشق
قـایقـــی در طلـــب مـــوج بــــه دریـــا پیوست
بایـــد از مــــرگ نترســـــید ، اگـــــر باید عشق

 

  

 

 

 

عقل بیهوده سر طرح معما دارد
بازی عشق مگر شاید و اما دارد
تلخی عمر به شیرینی عشق آکنده است
چه سرانجام خوشی گردش دنیا دارد  

 

 

خدایا! بعضی چیزها رو باور نمیکنم خواهش میکنم بِهِم به باوران! چیزهایی مانند اینکه دنیا اونقدرها هم که من فکر میکنم زیبا نیست! بِهِم به باوران تا از این پوسته بیرون بیام. خدایا! ببخش که ما اشرف مخلوقاتتیم و روزی به فرشتگانت گفتی بر ما سجده کنن! ببخش!!!!!!!

 

سلام خدمت همه دوستان!!!!  با نهایت احترام و رعایت ادب به اطلاعتون می رسونم خداوند رو شکر که به این حقیر توفیق زیارت خونه خودش و حرم مطهر پیامبر (ص) و ائمه بقیع را عطا فرمود. از اونجا که توفیق خداحافظی و طلب حلالیت از کلیه شما و عزیزان حضوری حاصل نشد قلباً پوزش میخوام و از تک تک تون می خوام همه بداخلاقی ها، کوتاهی ها، بدیها، پایمال کردن حق تون و غیره رو به دل مهربون تون بِهِم ببخشید و بنده حقیر را عفو و حلال بفرمایید و  مطمئن باشین اگه خداوند بزرگ دعای بنده رو بپذیره دعاگوی همه تون خواهم بود. ایشالا فردا عازم حرم امن الهی و مدینه منوره هستم ، برا همین ضمن خداحافظی، صمیمانه تقاضای حلالیت دارم و نایب الزیاره همه تون خواهم بود. از همه ی کسانی که حقی بر من داشته و دارند و نتونستم یا فراموش کردم که حقوقشان رو ادا کنم طلب بخشش و عفو دارم. از همه ی اقوام و دوستان و آشنایان و همکاران و  همسایگان و همکلاسیها و اساتید ارجمندم طلب مغفرت و دعای خیر دارم.  

 

پرواز رفت کاروان ما در حج تمتع سال 1394 ، مدینه بعد و از ایستگاه پروازی تهران به مقصد جده هستش که جدول مشخصات پروازمون به شرح ذیل هست: 

 

 

 

 

 

و همچنین پرواز برگشت کاروان مون هم در حج تمتع سال 1394 ، مدینه بعد و ایستگاه پروازی تهران از مدینه به مقصد تهران هست که جدول مشخصات پروازمون به شرح ذیل هست:  

 

خودم میدونم که اون عکسی رو که اون بالا قرار دادم این پُست شبیه اعلامیه ترحیم شده! نخندین بِهِم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.