پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

یا امام حسین علیه السلام!

صل الله علیک یا ابا عبدالله یا حسین!

سلام! صبح همگی به خیر و شادی ایشالا! خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ عاقا میخوام امروز رو با نوشتن یه حکایت براتون شروع کنم نظرتون چیه؟!

مادر یه پسر هشت ساله فوت میکنه و پدرش با زن دیگه ای ازدواج میکنه! یه روز پدرش از اون میپرسه پسرم به نظرت فرق بین مادر اولی و مادر جدیدت چیه؟ پسر با معصومیت جواب میده مادر اولی م دروغگو بود اما مادر جدیدم راستگو هست! پدرش با تعجب میپرسه چطور؟ پسر میگه قبلاً هر وقت من با شیطونیام مادرم رو اذیت میکردم مادرم میگفت اگر اذیتش کنم از غذا خبری نیست اما من به شیطونیم ادامه میدادم اما با این حال وقت غذا منو صدا میکرد و بهم غذا میداد ولی حالا هر وقت شیطونی میکنم مادر جدیدم می‌گه اگر از اذیت کردن دست برندارم به من غذا نمیده و الان دو روز هست که من گرسنه‌ ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.