پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

مقداری طنز برا عوض شدن حال و هوا!!!

مناجات یه دختره با خدا: خدایا سلام، اصلاً من به درک! مامانم دلش داماد می خواد خُب!!

***

پسره میگفتش وقتی بچه بودم با دختر همسایه مون دکتر بازی میکردم و پسرخالم میشست یه گوشه با ماشین بازی میکرد، الان اون شده دکتر زنان من شدم مسافرکش!!!!؟ فکر کنم اشتباه شغلی رخ داده، از خدا تقاضای ویدئو چک دارم؟

***


یارو میگفت به دختره میگم داری چیکار میکنی؟ میگه دارم گریه میکنم! میگم خونوادت با صدات بیدار نمیشن؟ برگشته میگه نه هنسفری گذاشتم!!!


به منظور مشاهده بقیه متن این پُست به ادامه مطلب مراجعه فرمایین!

  

یه پسره میگفتش داداش کوچیکم اونقدر مامانمو اذیت کرد که مامانم گفت میام انقدر میزنمت که به خر بگی داداش!!!!! به من چه آخه!!

***

دختره تو پی وی به پسره میگه تو که حالیت نیس! گوشی رو بده دسته مامانت ببینم عروس نمیخواد!

***

اگه پنجره دو میلی متر باز باشه پشه میاد تو اما اگه شیش تا پنجـره رو با هم باز کنی نمیره بیرون و هی میخوره به شیشـه! نفهــــمِ کور!

***


فقط فقط یه مرد ایرانیه که نیمه اول زندگیش واسه پیدا کردن زن مورد علاقش سپری میشه و نیمه دوم زندگیش واسه پیچوندن همون زن مورد علاقش!

***

شنیدم تو اسپانیا بیش از 70% ازدواج ها از طریق اینترنته، اونوقت تو ایران بعد از 3 ماه چت کردن با دختره میفهمی اسمش غلامه.

***

پسرا فقط سه ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن! ثانیه اول نیگاش کن، عجب دافیه لامصب! ثانیه دوم صداشم که بامزه ست بیشرف! ثانیه سوم من عاشقش شدم. حالا جالبتر از پسرا دخترا هستن که فقط یک ثانیه طول میکشه تا عاشق شن، اووووووف ماشینوووو.

***

درموقع خشم 10ثانیه صبر کنین شاید فحش بهتری به ذهنتون برسه

***

فرق دخترا و پسرا، دخترا اینجورین، ملیکا این عکس گور خره؟؟؟ ملیکا: آره میبینی چقدر نازه!!!!
حالا پسرا این مدلین، ممد این عکس گورخره؟؟ مم: نه، این عکس جوونیه باباته که تو یوونتوس بازی میکرد.

***

هر وقت تونستی با تقلب نمره خوبی بگیری به خودت افتخار کن وگرنه با خر خونی هر کسی میتونه بیست بگیره!

***

خوش به حال خرسا! میدونین واسه چی؟! برا اینکه شیش ماه میخوابن و شیش ماه هم میرن ماهی گیری. لامصب کلاً تو عشق و حالن!

***

به یه آگهی ماشین زنگ زدم و پونزده باری زنگ خورد، طرف با عصبانیت برداشت گفتش وقتی برنمیدارم یعنی فروختم دیگه!!

***

زن و شوهره با هم دعوا میکنن، مرده زنگ میزنه به مادرش میگه مامان من میخوام زنمو تنبیه کنم برا همین چند روزی میام خونتون. مامانش میگه نه پسرم زنت به یه تنبیه بزرگتر نیاز داره، من میام خونتون.

***

هیچی ترسناک تر از این نیس بیای خونه ببینی یکی اتاقتو تمیز کرده!! حالا دو ساعتی باید بشینی فکر کنی ببینی چی قایم کرده بودی و عایا کشف شده یا نه!؟

***

‏یه عطسه کردم، سریع رفتم قرص خوردم و سوپ درست کردم و آب نمک قرقره کردم. وقتی داشتم آب ‌جوش میخوردم ویروسه اومد بیرون گفتش باشه بابا! آروم وحشى!! خودکشی نکن، خودم میرم.

***

ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺩﻭ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﻥ ﻫﻢ ﺩﺭ ﯾﮏ ﻣﮑﺎن: ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﻪ ﮔﻮﻫﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭی؟!@

***

میخوام بدونم شما هم مثه من وقتی دنبال جای پارک می‌گردین، صدای ضبط ماشین رو کم میکنید؟

***

آیا میدونین درازترین شب سال، چه شبیه؟ شبی که قهر کنی و شام نخوری! مگه شب تموم میشه بی صاحاب!

***

یه روز یه ایرانیُ مجبور کردن سرش به کار خودش باشه. مُرد!!

***

‏الان دیگه یه طوری شده خود شیطان رجیم میاد به بعضیا دستی یه پولی میده میگه داداش اونقدر تو کارای من دخالت نکن!

***

یادتونه سر جلسه امتحان معلم که از کنارمون رد میشد دستمونو میذاشتیم رو جوابایی که نوشتیم. تا معلمه نفهمه ما چققققدر خنگیم.

***

ﺣﺪﯾﺚ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺯﻥ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﺎ ﻫﻢ سبزی پاک می کنن، ﺷﯿﻄﻮن میاد ساکت بغل دستشون ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺎ ﯾﻪ چارتا مطلب جدید ﯾﺎﺩ بگیره!

***

بعضی وقتا وقتی یکی میگه ببخشید اشتباه کردم بهتره قبول کنین، میدونین چرا؟ چون خوب کردم اشتباه کردم آپشن بعدیه!

***

یه روز بابام یه گلدون با گلش خرید اورد گذاشت رو تاقچه! عاقا من تا سه روز بهش آب می دادم! روز سوم وقتی از سر کار اومد گلدونو برداشت و یه سینی با چاقو برداشت و شروع کرد به قاچ کردن گلدون! اونجا بود که ما تازه فهمیدیم آناناس چیه!

***

کلا موقع رانندگی هر وقت عجله داشتی باشین به چراغای قرمز میخورین ولی اگه بخوای یه اس ام اس رو تا آخر بنویسی، همه چراغا سبز میشه!

***

این که بعضی وختا با خودم تو خونه حرف میزنم خیلى عجیب نیست ولى اینکه گاهى وسطاش میخندم زیاده رویه!

***

به اونایی که عجله دارن فارغ التحصیل شن یادآوری کنم که عزیزم بیرون که کار نیست، باور کن خونه هم هیچ خبری نیست! همون دانشگاه بمون حداقل هر کی پرسید چیکار میکنی بگی دانشجو هستى!

***

زندگی به من آموخت تنها چیزی که با مرور زمان درست میشه، سیر ترشیه و بقیه چیزا با پول همون لحظه درست میشه!!

***
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.