پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

هوای ابری بی نظیر و معرکه روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ شمسی تون خوش و خرم ایشالا!

خدای مهربونم بهار بوی عطر تو رو به مشام جونم میرسونه، تنها تویی زیباترین و تنها تویی آرامشم و تنهایی هم با تو عالمی داره و بس!!! امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ شمسی و  الأربعاء ٥ رجب ١٤٣٧ قمری  و روز   Wednesday  سیزدهم 13 از ماه April  سال 2016 میلادی از برج فلکی حَمَل هستش! سلام به همگی! صبح چهارشنبه تون خوش و خرم! بچه ها هوارو حال میکنین؟!! هوای ابری بی نظیر. خدائیش معرکه ست. جاتون خالی من الان پنجره های قدی و بلند اتاقم رو باز کردم (اتاق من طبقه پنجمه). گلدونای خوشگلم رو چیدم لبه ی پنجره و آب دادم بهشون، فضا پر از بوی خاک نمدار و هوای بهاره! خب قطعاً میدونین که لیوان چای هم کنار دستمه! با گوشیم هم با صدای کم آهنگ گذاشتم. یعنی این سکوت و آرامش و هوا برام مثه یه دوپینگ جانانه ست! یه انرژی زای خیلی قوی. نمیدونم چه کار خوبی کردم که خدا اینجوری حالم رو خوب میکنه! شاید هم من کاری نکردم، این فقط بخاطر لطف و مهربونی خودشه که هوامو اینهمه داره. خدایا هزار بار شکرت. بچه ها من از خیلی خیلی قدیما عاشق چهارشنبه ها بودم! یعنی روز محبوب من تو هفته چهارشنبه س. نمیدونم چرا اما خیلی دوستش دارم! امروزم که چهارشنبه ست و من بسی شادم! (الکی خوش  که میگن منما!).
عاقا قضاوت ممنوع! هیچوقت حسرت زندگی آدمایی که از درونشون خبر ندارم رو نمیخورم برا اینکه به این رسیدم که هر قلبی دردی داره، فقط نحوه ابراز اون فرق داره؛ بعضیا اونو تو چشماشون پنهان میکنن و بعضیا هم تو لبخندشون!
خنده را معنی به سرمستی مکن
آنکه میخندد غمش بی انتهاست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.