پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

خبرای ناراحت کننده از روستای خان طومان

سلام بچه ها! چند روزی هستش که خبرایی در خصوص روستایی در منطقه جبل سمعان در استان حلب سوریه به نام خان طومان منتشر شده و خبرایی هم که پخش شده، خبرای ناراحت کننده ای هست و خبرِ پرواز ملکوتی چندین تن از عزیزانمون رو شنیدم. نظرم اینه که کسانیکه اینجور اخبار رو انتشار میدن اگه اطلاعات دقیق پیرامون این موضوع ندارن، نمک روی زخم بقیه نپاشن. فک میکنم اینجور موقع ها سکوت بهترین کار باشه. به حضورتون عرض کنم که به نظرم این شهدا، کسانی هستند که از جونشون گذشتن و نترسیدن از قضاوتای اهل دنیا و با خداشون معامله کردن و بر سر ایمان و اعتقاد شون جان باختند. به نظر من شاید ما با هم دیگه اختلاف سلیقه داشته باشیم و شاید کمی افکارمون با هم فرق داشته باشه اما قلبامون وقتی با عشق بزنه، تفاوت هامون فراموش میشه و دلهامون بهم نزدیک میشه و روحمون با هم به ملکوت سفر میکنه. بله اینجا شهر منه، اینجا کشور منه، اینجا خونه منه، اینان برادران من هستن و من داغدار پرواز آسمونی اونا هستم، این شهر بزرگ که تو خودش برادرا و خواهرام رو جای داده با تموم ماجراهای تلخ و شیرینش، مکان امنی برای زندگی هست و من برا سلامتی و بازگشت دلیران دور از وطن دعا میکنم و برا نجات بشر از جهل و تباهی دعا میکنم. بیایین برا همدیگه دعا کنیم، که خدا به مهر خودش پناهمون بده و نفاق و خصم رو از ما دور کنه، آمین ای پروردگار مهربان.


http://s6.picofile.com/file/8250747026/khantooman.jpg


شهید محمد بلباسی شهید مازندرانیِ خان طومان به همراه فرزندانش حسن ، مهدی و فاطمه
http://s7.picofile.com/file/8250626884/shahidbalbasi.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.