پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

سلام بر رمضان و سلام بر این مهمونی باشکوه!

http://s6.picofile.com/file/8254676900/ramezan.jpg

سلام بر رمضان!
سلااام و صبح اولین روز میهمونیِ یار برا همه تون به خیر و سلامتی!  رمضان اومده و تمومِ درهای آسمون به روی زمین باز شده و رحمت خداوند هر لحظه و هر ثانیه بر سر و رومون فرو میریزه. هم اکنون دقیقه ها و ثانیه هامون، همه لحظه های استجابتن و روزها و ساعت ها هم، همه موسم رستگاری و رهایی ان و خدا گوش به زنگ هست. گوش به زنگ توبه ها، آرزوها و استغفارها. خدا دنبال بهونه هست، کوچکترین بهونه برای اونکه بهشتش رو ارزانی کنه و بنده اش رو برای ابد در آغوش لطف خویش بگیره. امسال هم، این فرصت به ما داده شده که از تاملات رمضان، شبهاى سرنوشت ‏ساز قدر، لحظات‏ نورانى و عرفانى سحر، حالات خوش جلسات دعا و قرآن، حضور قلب نماز شب و دیگر برکات این ماه بزرگ استفاده کنیم و در عید فطر عیدى بگیریم. پس قدرش رو میدونیم که به فرموده مولای متقین حضرت علی(ع) روزه ماه رمضان، نگهدارنده از عقاب است و بازدارنده از عذابه.  خدایا تو را سپاس که بار دیگر چشمانم بر هلال رمضان گشوده شد. خدایا تو را سپاس که عمرم به سر نیامد و دیگربار در میهمونی تو وارد شدم. خدایا به من سعادت و سلامت عطا کن تا روزه بگیرم و فرمان تو را اطاعت کنم. خدایا یاری ام کن تا بر هر آنچه حرام است، در این ماه، چشم و گوش ببندم و دست از هر آنچه تو روا نمیداری، بشویم. خدایا به من توان بده تا لحظه لحظه این ماه مبارک را برای استغفار و رسیدن به حاجات خویش قدر بدانم و بهشتی را که در این ماه ارزان و آسان در دسترس من قرار داده ای، به دست آورم. بچه ها دعایی رو که در ادامه مینویسم رو خیلی دوست دارم، خدایا! هنگامیکه ثروتم دادی، خوشبختی ام را نگیر و هنگامیکه توانایی ام دادی، عقلم را نگیر و هنگامی که مقامم دادی، تواضعم را نگیر و هنگامیکه تواضعم دادی، عزتم را نگیر و هنگامیکه قدرتم دادی، عفوم را نگیر و هنگامی که تندرستیم دادی، ایمانم را نگیر و هنگامیکه فراموشت کردم، فراموشم نکن! بارالهاااا تو این ماه عزیز و پر برکت چتر رحمتت را بر سر تموم دوستانم و آشناهام و اقوامم همیشه بازنگه دار و بهترین تقدیرها را براشون رقم بزن. با آرزوی روزى زیبا، روزی پر نشاط و پر از خیر و برکت همراه با سلامتی و عاقبت بخیری برا همه مون ایشالا.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.