پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

تسلیت به خانواده محترم حبیب محبیان و جامعه موسیقی کشور، کاش باور می کردیم مرگ فقط برای همسایه نیست!

سلام و صبح روز شنبه تون به خیر و شادی! مثل همیشه یه هفته ی شاد و پر از سلامتی براتون از خدا میخوام و همچنین طاعات و روزه هاتونم قبول ایشالا. میدونستین کلمه لااله الا الله جمله کاملی هست که هنگام تلفظش لب تکون نمیخوره؟ و همچنین گفتنِ این ذکر باعث رفع تشنگی میشه؟ دانشمندان ثابت کردن که گفتن لااله الا الله بزاق دهانو به ترشح ماده ای وا میداره که تشنگی رو از بین میبره. هیچ کار خدا بی حکمت نیست، حتی گفتن ذکرهاش. متأسفانه دیروز با خبر شدیم که حبیب خواننده من مرد تنهای شبم تو سنِ 63 سالگی برای همیشه خاموش شد. وقتى فهمیدم که یک صداى ماندگار دیگه هم تو این دنیا خاطره شد، یه سکوتِ تلخى وجودم رو فرا گرفت. خداییش اون که سنی‌ نداشت!! چه خاطره ها که با صداش داشته و دارم فقط میدونم که این خیلی خوبه که انسانا اونم از جنس هنرمند تو وطنش آروم بگیره و برا حبیب اینگونه شد. همیشه مهمون حبیب خداست اما ایندفعه و امروز حبیب مهمون خدا شد. کوچیک که بودم، پدرم خدابیامرز این آهنگ معروف حبیب من مرد تنهای شبم رو گوش میداد و این آهنگ رو دوست داشت. صداش، بخصوص این آهنگ و چند آهنگ قدیمی دیگرش حال و هوای خاصی داره و بسیار نوستالژیک هست. اون موقعا با شنیدن صداش از رادیو ضبط خونه بینهایت غمگین میشدم و برا اون مردِ تنها تو خلوت اشک میریختم. هنوزم با اینکه این آهنگ رو خیلی دوست دارم اما هر وقت میشنومش دلم خیلی میگیره. متأسفم که نتوست دیگه بخونه. روحش شاد و یادش گرامی!من مرد تنهای شبم
مهر خموشی بر لبم
تنها و غمگین رفته ام
دل از همه گسسته ام
تنهای تنها،غمگین و رسوا
تنها و بی فردا منم
تنهای تنها،غمگین و رسوا
تنها و بی فردا منم
من مرد تنهای شبم
مهر خموشی بر لبم
من مرد تنهای شبم
صد قصه مانده بر لبم
از شهر تو من رفته ام
کوله بارم را بسته ام
بی فکر فردا، با خود و تنها
عابر این شب ها منم
بی فکر فردا، با خود و تنها
عابر این شب ها منم
من مرد تنهای شبم
مهر خموشی بر لبم
من مرد تنهای شبم
صد قصه مانده بر لبم
از شهر تو من رفته ام
کوله بارم را بسته ام
بی فکر فردا، با خود و تنها
عابر این شب ها منم
بی فکر فردا، با خود و تنها
عابر این شب ها منم
من مرد تنهای شبم
مهر خموشی بر لبم
من مرد تنهای شبم
صد قصه مانده بر لبم
من مرد تنهای شبم
مهر خموشی بر لبم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.